Milho kuullostaa tutulle... Kerropas lisää tuosta unikoulusta. Alkoi kiinnostaa Täytyykin neuvolassa kysyä! Miten teidän rytmit sitten muuttui? Millainen päivärytmi teillä oli ennen/jälkeen unikoulun?
Hei!Alkuperäinen kirjoittaja mairo:Me ostettiin Lindexin leppistakki myös.Alkuperäinen kirjoittaja mammaliini83:niin... mä ostin Jonathanin ompunvihreän (olisko tuo joku tähtijonathan) välikausihaalarin ja sitten kesäksi lindeksiltä sellasen ruskean ylisöpön leppäkerttutakin.
Minkä kokoisen te ostitte/minkä kokoinen teidän vauveli on tällä hetkellä?
Mä arvoin että ottaisko 74cm vai 80cm ja lopulta päädyttiin 80cm vaikka se onkin tällä hetkellä aikas iso.
Neiti on nimittäin vasta 66,6cm ja n.8kg.
Hirveen hankala ajatella/tietää minkä kokoinen hän on jonkin ajan päästä ja ostaa ennakkoon vaattteita
Mairo ja Tyttö huomenna 7kk
Tissittelyt meillä kestää 5-30 min. Mutta joka kerta on sellasta toi tissittely, että kuulen nielevän kunnolla. Mä oon noissa muissa ruuissa pitäny aika tarkan rytmin, mutta tissiä tarjoon tosiaan aika usein. Ja ruuan päälle saa aina tissiä.Alkuperäinen kirjoittaja salamanteri85:Emeelia, kun teidän Ilona tissittelee vielä noin useasti, syökö hän pitkään aina kerralla vai ottaa vaan hörppyjä? pitäs vissiin vaan yrittää tarjota sitä tissiä useammin munki, oon jotenki yrittäny saaha sitä ruokarytmiä tasaseksi mutta ei sitä vissiin vielä tarvis, onhan tuo lapsi kuitenki vielä aika pieni. se on vaan näin ensikertalaisena niin vaikeaa välillä tämä elämä