oon tullu kylllä ihan samaan tulokseen, omalta äidiltä tulee monesti vähän semmosia "miten se nyt tolleen"-kommentteja kun sillon ku minä oon vauva ollu niin on ne suositukset ollu niin erilaiset, mut oon ottanu semmosen kannan tähän vanhemmuuteen että välillä teen joitain juttuja suositusten mukaan ja jos toimii niin toimii ja muuten meen sit oman vaiston mukaan. täytyy sanoa et on tosi mukava lukea täältä kaikkien mielipiteitä ja nähdä miten muut tekee asioita, tää vertaistuki on mulle ainaki tosi tärkeää, varsinki ku ensimmäisen lapsen kanssa tässä pyöritään. mie oon ollu tuon syöttämisen kanssa jotenki aika stressaantunu alusta asti kun meillä neuvolassa sanottiin että puolivuotiaasta lähtien ei maito periaatteessa oo enää se pääravinto jos on alotellu ne kiinteät 4 kk ikäsenä niinku meillä tehtiin. sit ehkä sitä alko vähän liian nopeella tahdilla antamaan vaikka kyllä meillä poika ainaki ihan omaa tahtia sit alko mahaan asti sitä sosetta päästämään. en oo siitä imetyksestä aikasemmin stressannutkaan paitsi nyt viimeaikoina kun tuntuu että suositusten mukaan tämän yli puolivuotiaalla pitäs olla jo niin säännöllistä kaikin puolin niin heti tietysti tulee semmonen olo että teenkö jotain väärin ja välillä sit tuntuu et annanko mie nyt "väärää" ruokaa lapselle kun syö jo kovasti kiinteitä eikä siis ime enää niin paljon. Poni06, susta on ollu kyllä useasti tosi paljon apua kun tarvii pönkitystä omien vaistojen kuunteluun, kiitos siitä! :flower: