torstai Täälläkin jännitetään ja pidetään peukkuja, että kaikki olisi kunnossa!
Tervetuloa mukaan
Murmis! Toivotaan, että kierto starttaa sulla pian. Yksi tuttu ihan vasta lopetti pillerit ja raskautui samantien eka kierrosta. Jospa teilläkin olisi yhtä hyvä tuuri.
Little Star Pahoittelut km:stä. :hug: Mutta tervetuloa takaisin jännäilemaan.
Mites
Biba, näkyykö tätiä? Kaikki sormet ja varpaat ristiin, että ymmärtäisi pysyä poissa!
Tyllerömamma Meilläkin esikoinen tekee kulmahammasta ja yöt on olleet aika hulinaa sen takia. Tunnen tuskan. Sullakin alkaa olla aika jännät päivät jo käsillä. Jospas oireet oliskin ihan aitoja, eikä kuviteltuja tällä kertaa?
Esikoista kun tehtiin niin yk1 olin ihan satavarma, että olen raskaana. Oireiden kirjo oli valtava ja mun kiertokin oli 30 päivää, mitä se ei ollut ollut ainakaan 10 vuoteen ennen sitä (yleensä siis 26-28 päivää). Testailin negoja ja kun menkat alkoi niin pettymys oli valtava. Seuraavassa kierrossa kun oikeasti raskauduin, niin oireita ei ollut nimeksikään. Ota näistä sitten selvää. :stick:
Mulla kp taitaa olla tänään 22 tai 23 (siis OIKEESTI, miten näiden laskeminen on niin hankalaa
). Eilen aamulla lämpöä oli 36,9 eli vähän koholla. Jotenkin oon nyt ihan neuroottinen tämän lämmön mittailun suhteen kun se oli tosiaan ainoa selkeästi raskauteen viittaava merkki ennen menkkojen pois jääntiä esikoisen kanssa. Ja nyt on vähän samanlainen "lämpöinen olo" kuin silloin pari vuotta sitten. Mutta tämäkin on nyt niin helppo kuvitella.
Tiedättekö, miten jossain paikoissa listataan raskausoireiksi "just feeling pregnant" tms. ? Mulla on just päinvastoin "just not feeling pregnant", joten eiköhän se täti sieltä tuli ensi viikolla. Mutta lämpöjä aion mittailla vähän väliä jatkossakin (jotain huvia pitää mullakin olla kun olen kieltänyt itseltäni testaamisen, ennen kuin menkat on myöhässä
).
*muoks* Laskin kalenterista, nyt on kp23.