Hakutulokset

  1. L

    Kesäkuun lapsettomuushoitojen plussaajat, PART III

    Onnea Nupsu! :heart: :flower: Odottelemme jännityksellä synnytyskertomusta... Ja kaikkia vauvan tietoja, minkä kokoinen oli jne jne. Voi todellakin sylintäydeltä ONNEA koko perheelle! Komppaan Nampulaa, hurjalta tosiaan tuntuu että nyt niitä vauvoja alkaa ihan oikeasti tulla.... IIK...
  2. L

    Kesäkuun lapsettomuushoitojen plussaajat, PART III

    Ei tosiaan näy eikä kuulu Roosaa... Mahtaakohan olla käynnistyksellä, jos ei ole jo synnyttänyt? Nimim. "Jännittää" Hormonihirviö, jos sulla kohdunkaula jo pehemenee ja kypsyy niin siellä voi rikkoutua pieniä suonia ja tulla vähän verta valkovuodon sekaan. Eipä ole sullakaan kuin reilu 2vk...
  3. L

    Kesäkuun lapsettomuushoitojen plussaajat, PART III

    Haalistunut, kuulostaa tuo sinun lonkka-alavatsakipu aivan siltä kohdun kannatinsiteiden venymiseltä. Sellainen kamala viiltävän-pistävä kipu? Siihen voi joskus auttaa vartalon taiputtaminen etenpäin tai varovainen venytys. Ne kannatinsiteet on lonkan etupuolella kiinni ja menee tuosta vatsan...
  4. L

    Palkintolehti

    Minkä lehden "tilasitte"? Kotilääkäri löysi postilaatikkoon joskus joulukuussa.
  5. L

    Kesäkuun lapsettomuushoitojen plussaajat, PART III

    Hui! Roosa on nyyttejä hakemassa, oikein paljon onnea matkan ja me jännitetän kaikki teidän kolmen puolesta! :hug: Ja Kitty ja Kuu-ukkokin tietää kohta vauvojen syntymäpäivät! :o Tuntuu jotenkin hurjalta... Kitty muuten mainitsit tuon greippimehun, se on kyllä myös tehokas...
  6. L

    Kesäkuun lapsettomuushoitojen plussaajat, PART III

    Nampula, tuore ananas toimii parhaiten. Sitä ei ole kuumennettu autoklaavissa ja nuo nestettä poistavat entsyymit on siinä jäljellä. Olen ollut tosin huomaavinani pienen vaikutuksen myös tölkkiananaksessa... Etsi kaupasta mahdollisimman kypsä, eli kuori ruskea (ei kauheasti vihreää ). Sitten...
  7. L

    Nimi ehdotuksia tytölle!

    Väestörekisterikeskuksen sivuilta voi katsoa etu- ja sukunimien yleisyyttä Suomessa. Nimikone ehdottaa nimiä alkukirjamen perusteella, ja kertoo kuinka yleinen nimi on. KOneessa on suomen- ja ruotsinkielisiä nimiä, ortodoksinimiä ja monta muuta.
  8. L

    Kesäkuun lapsettomuushoitojen plussaajat, PART III

    Huomenia kaikille! Levoton yö takana, mutta onneksi aamulla n.06-09 sain nukuttua yhtenäisen pätkän. Minulla on Mai noita "ripaskaöitä" ollut jo muutaman viikon, herään paleluun ja pahoinvointiin tai sitten tuskanhikeen ja muutaman kerran pitää ravata vessassa :p Syytin ensin syömisiäni ja...
  9. L

    Kesäkuun lapsettomuushoitojen plussaajat, PART III

    ON vielä vähän... yö oli levoton, supisteli aamuun asti ilkeästi. Ei säännöllisesti vaan yksittäisiä, mutta niin ilkeitä että heräsin joka kerta :( Ehkä mun täyty kumminkin hieman harkitsevaisemmin elä tätä "normaalielämä". Lampukka 33+2
  10. L

    Kesäkuun lapsettomuushoitojen plussaajat, PART III

    Jos olet vielä kotona etkä sairaalassa, tulehan kertomaan kuulumisia! :wave:
  11. L

    Kesäkuun lapsettomuushoitojen plussaajat, PART III

    Heh hee, ai että mä repesin noista Hormonihirviön jutuista :laugh: Alkaakos tytöillä olla levottomat jutut? :wave: Mulla on taas tänän irronnut limatulppaa ja supistellut, ilmeisesti eilisen pelehdinnän seurauksena. Ei mitän hälyttävä, mutta tuntuu olevan tehokas tuo "mukava s". Että...
  12. L

    Kesäkuun lapsettomuushoitojen plussaajat, PART III

    Piti tulla poikkeuksellisesti heti aamusta (noh... 9.30...) koneelle. Tässä syy: Eilen illalla puhuin tämän ystäväni kanssa puhelimessa, ja sano ettei mitän merkkejä synnytyksestä ole. Kaksi ja puoli tunti sen jälkeen oli synytynyt tyttövauva :D Syöksyllä siis, eli aivan erilaisia voi...
  13. L

    Kesäkuun lapsettomuushoitojen plussaajat, PART III

    Hei pitkästä aika! Ja heti Haalistuneelle onnea kun olet jo noin pitkällä :heart: :flower: Samoin Kittyllä on jo 35 viikkoa täynnä ja kohta kuu-ukollakin. Tosi ihanaa kun sillä massuissa on kohta täysiaikaisia vauveleita :heart: Minullakin on "kriittiset viikot" (33+0) tänään täynnä...
  14. L

    Kesäkuun lapsettomuushoitojen plussaajat, PART III

    Moi kaikille :) Olipas täällä paljon kaikenlaisia kuulumisia. Meni aivan aikaa kun luki kaikki viestit kunnolla läpi. Tänään on supistusten suhteen rauhallista, kun olen saanut nukuttua pari hyvää yötä (ja pitää heti koputta puuta molemmille asioille). Toissapäivänä olin jo melkein...
  15. L

    ** Helmikuun Helmet** tammikuu

    Onnea Kiin, tuolta toisesta ketjusta huhuilen onnittelut! :flower: Evaellen kyseli kipeänä synnyttämisestä. Synnytin esikoisen 39,2 asteen kuumeessa. Aika ikävä kokemus, mutta kyllä siitä selvittiin. Raskainta oli kun piti maata koko avautumisvaihe, eikä kivunlievitystä saanut kuin ihan...
  16. L

    Kesäkuun lapsettomuushoitojen plussaajat, PART III

    ps. Olemme käyneet Tampereen puolella katsomassa myytäviä asuntoja kun Nokian vesitilanne ei näköjään korjaannu millään, ja tämä koko jupakka on näyttänyt että kunnan asiat ovat miten sattuu. Kuinkas täällä voi pikkuvauvan kanssa olla, kun ei sitä uskalla edes pestä noro-vedellä. Tai omia...
  17. L

    Kesäkuun lapsettomuushoitojen plussaajat, PART III

    ...kun en saa paljoa jalkeilla olla. Terveisiä TAYS:ista, meillä oli jo tosipaikat edessä kun vauva halusi pyhinä ruveta syntymään. Eilen pääsin kotiin vuodelepoon lääkkeiden kanssa. Isommat lapset on kiikutettu isovanhemmille ja nuorimmainen on päivät tarhassa, että saisin huilata. Olenkin...
  18. L

    Kesäkuun lapsettomuushoitojen plussaajat -PART II

    Onnea Doorikselle rouviintumisesta!! Meitä koettelee lasten taudit, kahdella noron sairastanella kaikki mahdolliset jälkitaudit ja nuorinkin sai korvatulehdus. Nyt mennään onneksi jo terveinä jouluaattoon. Itse ehdin vain väsähtää jo oikein kunnolla, ja nyt olenkin joutunut lepäilemään...
  19. L

    Kesäkuun lapsettomuushoitojen plussaajat -PART II

    Hormonihirviö, esikoinen syntyi 37+2. Joo, ja on hoidoilla alkuun saatettu lapsi. Supistelut oli jo rv 20 ja silloin sain antibioottikuurin streptokokkin. Rv 30 alkoivat uudestaan, mutta silloin näytteessä ei ollut pöpöjä. Olin vuoron perään osastolla ja kotona rv 36+0 asti, sitten sanottiin...
  20. L

    Uskotteko vanhankansan uskomuksiin vauvan sukupuolesta?

    Eka odotus kasvoi kaikki karvat hurjana ja tummaa haituvaa tuli myös rinnat ja koko vatsa, paino nousi reippaasti ja kamala acne sekä pigmenttiläiskät. Ei tullut poikaviivaa ja sykkeet oli n. 160 koko aika, poika sieltä syntyi. Maha oli poikamaha vaikka paino tuli paljon, iso osa sitä oli...

Yhteistyössä