Huomenia!
Täällähän tosiaan on ollut äksöniä joka lähtöö itse kullakin! Toivottavasti ei nyt ruveta ihan vielä jakautumaan. Kyllä jännittää jo kuka meistä ekaksi päästee kääröä hakemaan =) Mutta toivotaan että vielä nappulat jonkun viikon jaksavat masujemme lämmössä köllötellä!
Lampukalle hurjasti voimahaleja, ja lepoa! En kyllä yhtään minäkään teidän tilanteessa panisi pahitteeksi paikkakunnan vaihtoa, kun tilanne siellä Nokialla näyttää kyllä aika kaoottiselta. Ei kyllä uskoisi että nykypäivänä tämän sortin katastrofit ovat mahdollisia ja vielä Suomessa. No olimme väärässä jälleen!
Lisäänpä minäkin sitten tänne omat kuulumiseni....fiilikset ovat lievästi sanottuna
sekavat!
Eli ke. olin lääkärin ja kätilön vastaanotolla. Uusia verikokeita ja mm.se ihana sokerirasitus testi uusittiin. Kutinoihin ei löydytty syytä. Ne ovat pysyneet rasvaamisella kurissa melko hyvin.
Virtsan punasolut ja hemosferiinit(?) olivat tosin hieman koholla, sain viikon antibioottikuurin.
Turvotusta ei ollut, paineet 120/80, painoa tullut +1kg, Nykerön paino tällähetkellä 2200 gr
Poika on viikkoa edellä kasvukäyrässä!
Sitten se lekuri yhtäkkiä pamautti että no niin, seuraava tapaaminen 23.1 ja silloin sovitaan milloin vauva
otetaan ulos!!!!
minä sitten että täh, että käynnistykseenkö vai |O Tällä lapsettomuus klinikalla on kuulemma tapa että vauvoja ei yli 38viikon kohdussa enää pidetä, vaan sovitaan käynnistys, tai leikkausaika (rv37-38)jollei ennen sitä rupea luomusti ulos tulemaan. Ja minä saan tietää asiasta vasta NYT?
Tyrmäsin heidän ajatukset tai suunnitelmat keisarileikkauksesta täysin....minähän haluan synnyttää.....haloo! Sadistikätilö siihen sitten yritti jotain ympäripyöreää selitellä että mahdollisesti vauva ei ole vielä kiinnittynyt joten keisarileikkauksella otetaan ulos ja turvataan
vauvan mukava maailmaantulo! Mutta entäs äiti???? Ja MIKSI ?
Niin...tämä asia on nyt jäänyt kaivelemaan, panikoin ja itksekelen öisin ja mietin pääni puhki. MIksi täällä manipuloidaan ihmisiä keisarileikkaukseen ja käynnistykseen???Ilman lääketieteellistä syytä. Tai no,syyn kyllä jotakuinkin olen aina tiennytkin. Kreikassa yksityisklinikoilla ''harrastetaan'' keisarileikkauksia ihan tuosta vain. Voisinpa väittää että 1/4 synnytyksistä on juuri suunniteltuja sektioita, jotka kartuttavat VAIN lääkäreiden palkkiopusseja sekä vie vähemmän heidän kallista aikaansa! Tuskinpa tämäkään privaattikätilöni tai ympäripyöreää päivää tekevä lapsettomuuslääkärini ovat halukkaita keskellä yötä olemaan synnytyksissä mukana. Olisivat sitten ohjanneet minut jollekin muulle synnytyslääkärille , mutta ei, kaikki rahat vaan on nyhdettävä irti mitä meistä maksavista asiakkaista lähtee!
En olisi tätä kuitenkaan kohdalleni uskonut, niin ''modernin'' kuvan olen klinikasta saanut. Parin vuoden takeltelujen jälkeen julkisella puolella päädyttiin yksityiselle, joka tietysti toi meille sen parhaimman lahjan eli plussan!
Mutta mielestäni tämä on jo kertakaikkiaan epäeettistä toimintaa!
Mieli on maassa, suututtaa,v*uttaa, itkettää. Että kreikkalaisnaiset osaavat olla tyhmiä, kun edes uskovat moista puppua että sectio on äidille ja vauvalle se turvallisin tapa synnyttää. Tämä on ihan yleinen käsitys täälläpäin eurooppaa. Lääkärit osaavat ovelasti manipuloida herkässä tilassa olevaa odottavaa äitiä.
Nykerön syntymä taitaa siis mullakin olla edessä jo kuka tietää tammikuun lopussa tai helmikuun alussa :x Tässä ei meinaa enää housuissaan pysyä, kun olin niin kuvitellut että ainakin 15.2 asti mennään ja katellaan.
Mai: Mulla ikenet vuotivat ihan jo raskauden alussa.Kävin hammaslääkärilläkin, mutta siellä ne sanoi kuuluvan asiaan aina raskaudessa, ja siksi on kiinnitettävä erityishuomiota hampaisiin kun raskaus haurastuttaa hampaita ja aiheuttaa ientulehdusta.
Nykerö on myös melkoinen hikottelija :heart: Päivittäin on ainakin yksi hikka sessio, ellei useampikin. Tietää ainakin että keuhkot ovat siellä jo hyvässä harjoituksessa :saint:
Kitty 33+4