Hakutulokset

  1. L

    Kesäkuun lapsettomuushoitojen plussaajat -PART II

    Masuasukilla kaikki hyvin, koko vain vastasi 20+2 sijasta 20+5 :| Lääkäri tarkasteli koneelta TAYS:n saneluita ja verensokerin omaseurantaa, ja sanoi ettei kasvun pitäisi johtua diabeteksesta. Sikiöt kasvaa kuulemma sykäyksinä, ja ensi kerralla mitat voivat olla normaalit taikka alakanttiin...
  2. L

    La 19.11 jälkeen Taysin synnyttäjät

    Tänään neuvolalääkäri totesi, että kukaan ei vielä tiedä, kuinka tässä käy. Pakon edessä lääkärit (gynekologit) ovat varautuneet hoitamaan niin paljon synnytyksiä kuin mahdollista. Ainakin yhdelle hoitovapaalla olevalle kätilökaverille (ei tehyläinen) oli jo soitettu ja varoitettu, että...
  3. L

    Kesäkuun lapsettomuushoitojen plussaajat -PART II

    Aivan on unohtunut tässä muuta murehtiessa, että huomenna on se kunnan tarjoama varsinainen rakenneultra =) Katsotaan, onko kaikki hyvin ja sukupuoli pysynyt samana :D Heti ensi viikolla sitten 4D-ultraan, ellei aika taas siirry johonkin toiseen päivään. Taidan tänään virittäytyä...
  4. L

    Kesäkuun lapsettomuushoitojen plussaajat -PART II

    Huh, tuli niin pitkä ruokaviesti, että laitan muut asiat toiseen viestiin. Ei jaksa muuten Erkkikään lukea. Roosa, varmasti on vauvoillasi vähemmän tilaa liikkua kuin yksin mahassa köllöttelevillä. Missä sinulla on istukat? Kaksi istukkaakin vaimentaa potkuja. Esikon istukka oli etuseinässä...
  5. L

    Kesäkuun lapsettomuushoitojen plussaajat -PART II

    HH, mä oon saanu sokeriarvot pysymään kurissa todella tiukalla ruokavaliolla ja liikunnalla. Pari ekaa viikkoa kun mittailin 6-8 kertaa päivässä, niin kokeilin mahdollisimman laajan skaalan (onko tuo suomea?? :ashamed: ) läpi erilaisia ruoka-aineita. Sitten vaan raa'asti pois pahimmat...
  6. L

    Ja nyt synnyttämään

    Onnea Talluskalle ja typylle! :flower: :heart:
  7. L

    Kesäkuun lapsettomuushoitojen plussaajat -PART II

    Jiksu, en ole aloittamassa mitään taistelua täällä :o Kova huoli on päällä, ja ihan aiheesta. Tuntuu hiukka pahalta, jos muut saa täällä ilmaista huolensa, mutta minä en :( Ruvetaankos rajaamaan teitä muitakin, että mitä täällä saa puhua?? :o Sinua huolestuttaa joku muu asia, minua tämä...
  8. L

    Kesäkuun lapsettomuushoitojen plussaajat -PART II

    Morgon alla! Onnea Jiksulle puolenvälin johdosta, meillä onkin sama juhlapäivä =) En herännyt viime yönä kurkkukipuun enkä vessaan. Jee! Mutta olinkin sitten aamulla turvoksissa kuin limppu :( Nyt hikoilen ihan hillittömästi, joten kaipa tuo turvotus laskee. Uniin tuli Tehyn lakko...
  9. L

    Kesäkuun lapsettomuushoitojen plussaajat -PART II

    Täällä myös yöheräilijä! :wave: Esikon aikana oli sama juttu, se taitaa johtua hormoneista. Mä en kyllä tottunu siihen heräilyyn, vaan olin ihan väsyny ja univajeessa kun vauveli sitten syntyi... :ashamed: Onneksi ennen raskautta oli pari sikeäunisempaa kuukautta, kun mies nousi...
  10. L

    menetin vauvan

    Osanottoni... :'( :hug:

Yhteistyössä