Hakutulokset

  1. Liljaana

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Heippa! En ole tainnut tänne paljoa kirjoitella, muuta kuin alkuun. Juttujanne olen kyllä seuraillut. Mutta tulin kuitenkin päivittämään, että meille syntyi 22.9. poika (3015g, 50cm, py 33cm), kuukauden etuajassa. Synnytys oli nopea ja ihana (kiitos spinaalipuudutuksen).:D Alkuun oli...
  2. Liljaana

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Heipä hei! :wave: Tulin teillekin kertomaan että meille syntyi poika 22.9 kuukauden etuajassa. Poika joutui keskosena hengityskoneeseen teholle, mutta tällä hetkellä ei ole enää missään koneissa ja kotiin saattaisi päästä jo loppuviikosta tai ensi viikon alussa. Itselle vain tuli karmea...
  3. Liljaana

    35 v + odottajat, vol 5

    Meninkin valittamaan ettei ole raskausoireita, niin onpahan eilen ja tänään ollut etovaa oloa. Mutta ei mitään vielä verrattuna aikasempiin raskauksiin. bd Närästystä on myöskin ollut jo jonkun verran, varsinkin kahvi närästää. No onpahan helpompi vähentää kahvin kittaamista, kun heti alkaa...
  4. Liljaana

    ~ Lokakuun lapsoset helmikuussa ~

    Tervetuloa uusille masunkasvattajille ! :wave: Voi vitsi, niin moni jo käyny ultrassa kuulemassa hyviä uutisia. Mä eilen jo aloin olla sillä kannalla etten menekään, mut tänään on taas sellanen fiilis et aika pitäs varata. Täällä vaan on aikoja vasta tuonne viikolle 11, silloin ois viikkoja...
  5. Liljaana

    35 v + odottajat, vol 5

    Hei! :wave: Uskaltaisinkohan minäkin jo liittyä tänne odottajiin... Roikun vain tuolla vauvakuumeisissa, kun ei tahdo vielä uskoa että olisi raskaana... Tai pelkään keskenmenoa enemmän. :| Olen 36-vuotias ja meillä on ihana 12/08 syntynyt esikoistyttö. Laskettu aika olisi 22.10 ja tänään...
  6. Liljaana

    ~ Lokakuun lapsoset helmikuussa ~

    Hapsiainen, minäkin tein maanantaina viimesen testin, juurikin clearbluen digin. Ja mullakin näytti 3+ raskaana. ;) Tulipahan sekin sitten testattua... :D
  7. Liljaana

    ~ Lokakuun lapsoset helmikuussa ~

    Hei! :wave: Uskaltaisinkohan minäkin jo liittyä tänne odottajiin... Roikun vain tuolla vauvakuumeisissa, kun ei tahdo vielä uskoa että olisi raskaana... Tai pelkään keskenmenoa enemmän. :| Olen 36-vuotias ja meillä on ihana 12/08 syntynyt esikoistyttö. Laskettu aika olisi 22.10 ja tänään...
  8. Liljaana

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Hei, ihanaa plussia lisää !!!! =) Onnea ksylofoni ja Inkeri ! :flower::heart: Kovasti vauvaliimaa teille! ;) Tellervolle pahoittelut negasta.:hug: Niiskulle pahoittelut tädistä. :hug: Muillekin nyt rentoa kiertoa, jos se sitten paremmin tärppäis. Muistin tuossa, et mäkään en tähän...
  9. Liljaana

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Onnea Irmelille haamusta ! :flower: Toiko posti eilen lisää testejä ? Meinasitko tänään dippailla ? Kuvia olis mukava tiirailla. ;) Niiskulle myös onnea testiin ! bd Sinderellalla ollut rankka viikko :hug: Pahoittelut ja halit kaikille joille se pahuksen täti nyt päätti tulla käymään...
  10. Liljaana

    Kuvia plussatesteistä

    iloksi, mä näen myös viivaa noissa testeissä, varsinkin tuossa Sofi one stepin testissä on selkeä viiva. Keskimmäisessä Pregchec:ssä olisin näkevinäni hailakkaa punertavaa viivaa. Mitä olen tuolta muualta lukenut, sulla on dpo:t niin alussa, että eihän siinä hirveitä vielä näy. Mulla näkyi...
  11. Liljaana

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Mä tulin tänne kurkkimaan, että josko ois tärppejä tullut ;) En oikeen vielä kuitenkaan jaksa uskoa plussaan, pitänee ootta vielä joku aika. Toivotaan että tulis niitä plussia lisää, niin ois sitten tuttuja tuolla odottajissa...:wave:
  12. Liljaana

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    No niin, mä jatkan näitä mun säälittäviä haamukuvia... :ashamed: Tää on apteekin oma, en raskinu sitä digiä tehä.:whistle: Hieman ehkä viiva vahvistunu, mut ei vielä selkeää plussaa, joten ootellaan ja katellaan. (Helpommin sanottu kuin tehty) Miehellekin aamulla vinkkasin, et saattaa olla...
  13. Liljaana

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Tällänen tuli nyt iltasella 3 tunnin pissasta. Eikö siinä jo jotain näy, vai näänkö tosiaan niin harhoja...:rolleyes: Luonnossa näkyy kyllä selvemmin toi haamu. (seliseli) Miten noissa clearbluen testeissä, tuleeko niihin negahaamuja testiajan mentyä umpeen ? Mulla ei noista kokemusta oo...
  14. Liljaana

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Heippa Justiinalle :wave: Toivottavasti sulla tärppää pian :heart: Teinpäs taas testin aamulla, tällä kertaa apteekin oman. Ja sellanen haamulainen siihen tuli, joka on niin haalea ettei kamerakaan sitä huomaa :p Taas toiveet nousee, vaikka oonkin kyllä jo valmistautunu tädin rytinöihin. Ei...
  15. Liljaana

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Voi ei Sinnalena :hug: Barbamamallekin halit :hug: on: Tää tais olla TAAS tässä... :headwall: Mulla on tänä päivänä ihan usko menny, tädin tuloon pitänee valmistautua. Aion viel testata ainaki huomenna ja jos siltä tuntuu nii ylihuomennakin. Vaikkakin ihan turhaa se on ja rahan heittämistä...
  16. Liljaana

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Aamun testailut tehty ja ei ois kannattanu :( Väriä ei viivassa näy ja se viivanpaikkaakin piti tihrata... Tuo eilinen testi tais olla joku susi, kun siinä oli se viivakin aivan toisessa reunassa ja väri levinny :kieh: Joten nyt on taas sellaset fiilikset, et pudotaan korkeelta ja täti saapuu...
  17. Liljaana

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Sainpa laitettua kuvaa... Jonku aikaa piti eka värkätä (en oo aikasemmin laittanu kuvia) :whistle: En tiiä voiko tuohonkaan luottaa, kun toi väri on vähä levinny tossa, oisko testissä häikkää ? Aamulla tosiaan ei tullu mitään värejä, vähän viivan paikkaa...???? Nyt pitäis sitte jaksaa taas...
  18. Liljaana

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Teinpä taas testin reilun kolmen tunnin pissasta ja tällänen tuli... Tai kokeilen laittaa sitä kuvaa ;)
  19. Liljaana

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Täällä innokas testaaja :wave: ;) Aamun testituloksena hämärä viivanpaikka...edelleen. :| Mä oon luultavasti liian tarkkanäköinen ja nään sen viivanpaikan vaikkei siinä mitään oiskaan, tai oon liian paljo tuijottanu noita tikkuja ja toivonu...:p Mut mä oon lohduttautunu itseäni sillä, että...
  20. Liljaana

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Testissä ei mitään oikeen näkynyt :( Oikeen jos tiiras, saattoi huomata viivan paikan mut ei kyllä mitään väriä. Oireita: Menkkaoireet vain jatkuvat. Eilisen päivän jomottoli tasaisesta alavatsaa ja aamulla kun nousin ylös pisti kunnolla oikeeseen munikseen. Rinnat tänään vähän kipeemmät ku...

Yhteistyössä