Hakutulokset

  1. Liljaana

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Kiitos Sinnalenalle uudesta pinosta :flower: Kukkanen, oletko tehnyt testiä? Jos vuoto on vähäistä ja olet kuitenkin raskaana ? d?b Mä en oo innostunu ollenkaan mittaileen aamulämpöjä, kun tuskin paikkaansa pitäisivät kuitenkaan. Meillä niin vaihtelee makuuhuoneessa tuo lämpötila...
  2. Liljaana

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Mä myös kannatan uuden pinon perustamista ja siivoomista. :cool: ON: Mulla on omituinen tunne mahassa... Tai siis vähän tuntuu niinku menkat alkas, mut eihän ne viel voi alkaa...:confused: Päivällä vihlas tuonne kohtuun aika kipeestikin.. Oiskohan nyt niitä päiviä jos siel jotain alkas...
  3. Liljaana

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Pahoittelut teille joille täti tuli kylään :hug: Omaan napaan: Saatiin kuin saatiinki hyödynnettyä ovis, vaikka kipeinä oltiinkin. Sitähän ei sitte tiedä, kuin vaikuttaa kun flunssa oli päällä, pääseekö simpat perille jne. Mulla oli kyllä aivan järkyttävän kipeenä vasen munis oviksen...
  4. Liljaana

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Hitsit tätä flunssaa :mad: Ei oo päästy hyödyntään ovista kun mies on niin sairas ettei pysty. : / Oviskivut on kyllä niin selvät ku olla voi ettei mitään testejä tarvis tehä, mut oonpa tehny kuitenki. Miten muuten, onko kukaan testannu clesrbluen digitesteillä vielä seuraavana päivänä kun on...
  5. Liljaana

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Sinderella :hug: Ilona, tervetuloa mukaan. (.) on: bongasin iltasella oviksen ja tikutinki clearbluella hymynaaman, nii sitte ei voida sitä hyödyntää :mad:... Ainakaan tänään... Isäntä muka niin kipeenä ettei pysty tänään, aiko jos huomenna aamusta jaksas..? :headwall: Jep, mä oon ollu...
  6. Liljaana

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Sinderella :(:hug: Hienoa emmimaria, että ovista pääsitte hyödyntämään. Täällä kp10, ovispäivät lähenee ja itellä flunssa vain pahenee :mad: Saapa nähdä miten jaksaa peittoja heilutella, mut ainakin yritetään.
  7. Liljaana

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Juu, täti raivas tiensä tännekin sillo pe-iltana. Eli nyt ois kp3. Joulun jälkeen alkas tärppipäivien metsästys, sitä ootellessa. Hirveesti en oo ehtiny stressaamaan menkkoja, esikoisella oli 2-v synttärit eilen.:heart: Plussaonnea muille testailijoille !
  8. Liljaana

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Huomenta vaan ! Testattu on aamulla nega ja tätiä nyt vain oottelen. :( Menkkojen tuloa kyllä aavistelinki, on ollu pari päivää sellanen tunne mahassa, et raskaana en ainakaan ole... Mut ootellaan sit tätiä ja seuraavaa tärppipäivää. Plussaonnea kaikille !:heart:
  9. Liljaana

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Äh, kirjottelin vaikka ja mitä ja sit menin kattoon taaksepäin juttuja nii tietenki kirjotukset hävis.. : / No, yritän muistella mitä oli asiaa..=) Omaa napaa heti ! :p Kp 26/28 : Aamulla testasin negan ja nyt ilatsella parin tunnin pidätyksillä raskaustestillä nega ja ovistestillä...
  10. Liljaana

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Sinnalena, juu aamulla tein digitestin ja negaa näytti :(. Eilen tein kyllä päivällä yhden luiskatestin, kun löysin yhden lojumasta tuolta ( :laugh:) ja siinä oli oikeen haalea haamu... Tai sit vaan tihrustin sitä liian tarkkaan...?? Mua kans kiinnostas tuo emmimarian mainitsema taulukko... Mä...

Yhteistyössä