Hakutulokset

  1. Liljaana

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Täällä myös kiirettä piisannut, joten en ole sitten dippaillutkaan =) Huomenaamuun nyt odotan ja seuraavan kerran testailen. Nyt kyllä tuntuu että ihan turhaan, varmasti alkaa menkat loppuviikosta... Alavatsaan jomottaa menkkamaisesti, mutta muuta ei sitten olekaan. Sinnalena, minäkin...
  2. Liljaana

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Justiinan kuulumisia täälläkin kaivattais... Sinnalenallakin jo noinkin paljon piinapäiviä takana... Eikös testailut polttele?:p Barbamamallakin jännät päivät.=) Toivottavasti nyt ois tärpänny, kun kaikki meni niinkuin oppikirjoissa. bd Emmimarian testitulostakin tänne jäädään...
  3. Liljaana

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Voi minua ja mun kärsimättömyyttäni :stick: Mä menin testaamaan Sofi One Step liuskalla nyt illalla ja sain hailakan haamun :O ????? Siis voiko tuo testi jo jotain näyttää vai onko mussa nyt jotain vikaa tai testissä. Simpat on talletettu lauantaiaamuna, joten ei hirveesti oo ollunna aikaa...
  4. Liljaana

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Voi hitsiläinen, mulla alko karsee kuume...:p Mun tekis jo kovasti mieli testailla, vaikka aivan järjetöntähän se ois, ei varmasti oo vielä kiinnittymistä ees suunnitellu... Mutta tänään on tullu ihme oireita: huimausta, ummetusta ja valtava energiapiikki. Oon saanu tänään tehtyä vaikka mitä...
  5. Liljaana

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Onnea Lumihiutale ! :flower::heart: Pikaista omaa napaa vain: En tiiä yhtään et millo mulla ois ovis...:confused: Olin aivan varma et perjantaina varmasti ois, mut oireita ei ollunna sit juuri ollenkaan. Eilen oli vähän ja tänään sit enempi... Ois vaan pitäny tikutella :stick: Eli mulla noi...
  6. Liljaana

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Helou! Hiljaiseloa on täällä pidetty (jotta pysyis vauvakuume kurissa) , mut lukemassa oon käyny ja hengessä mukana ollaan :wave::heart: Äsken kirjottelin pitkät pätkät ja kun aloin lähettään kaatu netti... Joten kirjotukset on tuol jossain.. :kieh: En jaksa alkaa kaikkia toistaan, mut ne...
  7. Liljaana

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Kylläpäs ZouZouta nyt pidetään jännässä... Toivotaan et kaikki ois ok keskiviikkona.=) Barbamamalle peukkuja täältäkin ettei se täti ois kuitenkaan tulossa vaan oiski tärpänny. d=)b Sinderellalle tsempit siipan kaatoon ;) Ei oikeen oo nyt muuta...Itellä vain tylsääkin tylsempää...
  8. Liljaana

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Tervetuloa Niisku! Täällä alko vuoto tänään : / Eli mulle voi tälle päivälle merkata kp1. Oikeestaan ei niin hirveesti harmitakaan kun sitä osas jo oottaa et tää on kemiallinen. Ei ne viivat vahvistunu testeissä, ennemminki haaleni entisestään. Mut näin jälkikäteen voi sanoa et voi herranen...
  9. Liljaana

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Aamun testissä ei sitten näkynyt juuri mitään :'( Tais olla tämä kemiallista raskautta. Mahaakin inhottavasti juilii, joten täti taitaa olla tuloillaan. Mutta tästäpä siten eteenpäin.
  10. Liljaana

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Haalea haamu tuli tänäkin aamuna, ehkä kuitenkin vähän enemmän väriä kuin aiemmin. Ja kuivuttuaan näkyy ihan selvästi. Yritin ottaa kuvaakin, mut meijän kamera ei huomaa noin vähäisiä viivoja :D Huomenna taas testataan (hain tänään uuden apteekin oman testin...:p) Sinnalena, ei vielä käyty...
  11. Liljaana

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Jännät paikat ksylofonilla huomenna :popcorn::) Omassa navassa ei nyt mitääs erityisiä tuntoja. Silloin muutamana päivänä oli närästystä ja pahoinvointia, nyt ei mitään. Ei kyllä nyt niin juilikaan mahaan, välillä vähän pistää tuonne oikeelle (keltarauhanen ilmeisesti oikeella). Ostin...
  12. Liljaana

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Äh, tää tais olla kemiallinen raskaus, kun ei viivat ala kunnolla näkymään :| Mahassa tuntemuksetkin on lievästi siihen suuntaan et menkat ois tuloillaan. Mutta katellaan ny, torstaina pitäis alkaa menkat.
  13. Liljaana

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Sinnalena, en vielä pitkiin aikoihin uskalla tuonne plussanneisiin. Pitää ootella et tuo hämärä viiva vahvistuis. Mulla on ollu noita kemiallisiakin muutamia ennenki, niin pidetään nyt jalat maassa. ;) Toivottavasti sulla ei kuitenkaan ois ne menkat tulossa. :wave: Sinderellalle onnea...
  14. Liljaana

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Nukuin pommiin joten äkkiä vain omasta navasta: tein vielä eilen iltapäivällä davidin testin ja haalea haamu tuli siihenkin. Aamulla testasin myös ja haalukka haamua oli. Joten jotain ainakin on tapahtunut/tapahtumassa. Lähdetään koko päiväksi maakunta-ajelulle ja kyläilylle, joten iltasella...
  15. Liljaana

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    ZouZou, onnea kovasti ja paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia :flower: Siirrynpä samantien omaan napaan. Testasin aamulla Davidin 10 ja 25 liuskoilla ja siihen 25 tuli hämärä viivanpaikka. No nyt tein taas testin.. (jep, miten niin malttamaton) Mulla oli yks apteekin oma testi ja kolmen tunnin...
  16. Liljaana

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Olipas ZouZoulla huomaavainen mies :) Toivottavasti ois huomenna testissä jo vahva plussa. bd Emmimarialle tsemit uuteen kiertoon ja toivottavasti se on nyt SE kierto kun tärppää. ;) Justiinalla todellakin tehokas vhh-alotus. :O Mä en saa millään ittiäni niskasta kii että vähän alkas...
  17. Liljaana

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Tein testin aamulla ja näytti viivan paikkaa. Ei ole aikasemmin näyttänyt... ? Se oli Davidin 10 herkkä testi. Eli yhtään taas viisaammaksi ei tullut, jaksas vaan ny oottaa ens viikkoon ennenku testaan seuraavan kerran.:headwall: Mites ZouZou, uusitko testiä ? Tää on tosi mukavaa jännäillä...
  18. Liljaana

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    ZouZou, onnea haamusta ! Testasitko tälle aamulle uudestaan ? Ksylofonilla myös jännää. :) Mulla myös pitäis ens pe alkaa menkat, mut mä kyllä en jaksa sinne oottaa noita testejä.. :laugh: Emmimaria, toivottavasti ei ois tädin enteitä : / Sinnalena, toivotaan et kuitenkin se...
  19. Liljaana

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Pahoittelut tädistä :hug: Pikainen oman navan kaivelu :stick: Alamahan jomotus on vähentyny vaan nyt ikävästi vihlaisee tuonne nivusiin ja välillä käy häpyluuhunkin...:confused: Nänneihin on ilmaantunut valkeita pisteitä. Ja tänään oli ehkä lievää närästystä/pahoinvointia koko päivän...
  20. Liljaana

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Testattu on ja negahan se. No aika alkuvaiheessa täs mennäänki, mut nyt ei taas oo yhtään sellasta oloa et ois raskaana. :( Kummasti se aina iltaa kohti tuntuu et oiski tärpänny:headwall:

Yhteistyössä