YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

Hei,

Liittyisin joukkoon, ikääkin kertynyt jo 36 v. Täällä jonkinasteinen neljännen yritys. Viime kuussa hieman yllätten tuli plussa, mutta osoittautui vääräksi hälytykseksi kun täti porhalsi kuitenkin 3-4 pv myöhässä kylään. Neljännestä oli keskusteltu ja vauvakuumehan tuosta nosti sen verran päätään, että ehkäisy (vaikkakin aika olematon kuten tuosta hetkellisestä plussasta saattaa päätellä) sitten jäi yhteisellä ajatuksella. Nyt on menossa kp 21/27-28 ja voisiko sanoa että yk 1. Vaikka yritys ei kovin optimoitu ole tässä kuussa ollut on ajatus hiipinyt mieliin, että olisko kuitenkin tärpännyt. No ehkä se tässä viikon sisään selviää vai lähtetäänkö ensi kiertoon uudella meiningillä.
 
TIISTAI 15.2.2011




.......................... kp ........... dpo ....... yk
Barbamama35 .... 3/23-28 ..................... 6
Sinnalena .......... 7/28 .......................... 5 (+ 1 v.)
Barbarella ......... 13/25-29 .................... 16
AnniSofii .......... 16/28 ......................... 3 (+ 2 v.)
Sinderella ......... 19/32 ......................... 2
kukkanen2011 ... 19/26 ......................... 8
Kaneli74 ........... 24/28-32 .................... 2
tääl taas .......... 23/26 ............ 10 ....... 21
Irmeli74 ........... 25/27-28 ........ 11 ........1
ksylofoni .......... 31/31 ......................... 6
tellervo ........... 35/31-36 ..................... 2
Niisku74 .......... 32/29-31 ......... 15 ....... 4
Liljaana ........... 32/28 ............. 18 ....... 5 +++

Mukana myös:
ZouZou, ilona***, emmimaria, äiti täältä jostain, eva71, olkkis74, Katimari


:heart: Plussanneet: :heart:

2011
helmikuu ..... Liljaana yk 5
tammikuu .... Lumihiutale73 yk 7

2010
marraskuu .. Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ...... calumet ?
syyskuu ..... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ........ Chilipapu yk 8
kesäkuu ...... Annemaarit ?
toukokuu .... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu ..... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu .... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu ..... viivi74 yk 1
tammikuu .... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart: Syntyneet: :heart:

happihyppy .. 25.12.2010 tyttö
jääräpää ........ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ... 19.11.2010 tyttö
Poni06 ........... 24.8.2010 poika
Tiktu .............. 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ....... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa):)
 
Viimeksi muokattu:
Mä tulin tänne kurkkimaan, että josko ois tärppejä tullut ;)
En oikeen vielä kuitenkaan jaksa uskoa plussaan, pitänee ootta vielä joku aika.

Toivotaan että tulis niitä plussia lisää, niin ois sitten tuttuja tuolla odottajissa...:wave:
 
Irmeli: Tervetuloa mukaan! :wave:

Kiitos vielä kaikille tuesta ja haleista! Eilen oli tosi rankkaa, mutta itku helpotti ja tänään olo on ollut jo parempi. Täti ei tullut vielä, joten kierto ja luteaalivaihe ovat pidentyneet. Olen siitä tosi tyytyväinen =) Toivottavasti se parantaisi mahdollisuuksia tärppiin jatkossa.
 
:wave:

Pitkästä aikaa täälläkin :)

Barbamalle halit :hug: täältäkin. Ja pahoittelut negasta :(

Varovaiset onnittelut Liljaanalle :heart:

Ja tervetuloa Irmeli Samaa hyvää vuosimallia mun kanssa :)

Dpo 13. Ja tätiä ei vielä näy. Tuntuu kyllä, että kohta porhaltaa paikalle. Jatkuvasti lorahtaa jotain, mutta tarkistuskäynnillä vessaan olen aina todennut sen valkkariksi. Ei kummempia oireita. Välillä väsyttää, normaalia. Välillä kuvottaa, kuviteltua :). Ei palelua tms. Lämpöjä en ole mitannut. Nyt harmittaa, ois kannattanut. Testannut en ole vielä, kun ollaan nyt reissussa. Huomenna kotiin, joten tiistaina aikaisintaa testaan. Tai pitäis kyllä odottaa, mutten ehkä malta ....
 
Mulle voi päivittää kp 1 ja yk 6. Ei se täysin yllättäen tullut, koska raskaustesti näytti negaa pe aamulla ja lämpö tuli jo eilen hiukan alas ja tänään vähän lisää. Ei se silti tietenkään kiva tunne ole, kun vessakäynnillä näkyy punaista... Positiivista oli se, että kierto oli 25 päivää ja luteaalivaihe 12 päivää - molemmat ovat siis pidentyneet. Olen tuosta hyvinkin huojentunut, sillä keskeytyksen jälkeen kierto on ollut hirvittävän lyhyt. Sekin on positiivinen puoli, että ehdin taas pudottaa pari kiloa ennen seuraavaa mahdollista tärppiä ;) Siis ylös ja eteenpäin!
 
Barbamamalle pahoittelut ja :hug: halit tädin tultua kylään.

Liljaanalle onnittelut plussasta :heart: . Hyvän vuosikerran :wave: Niiskulle onnea testaukseen.

Omassa navassa: Mielialat vaihtelee. Välillä tuntuu, että hah en minä nyt raskaana ole. Välillä taas tuntuu että voisihan tuo ehkä olla mahdollista. Huomenna olisi dpo 10 ja testit alkavat polttelemaan taskussa. Itse asiassa minulla on vain yksi testi kotona, pitäisköhän tilailla kasapäin lisää :whistle: , että pääsisi toden teolla testailemaan. Päätin kyllä viime kierrossa kun sen plussan testasin pari päivää ennen tädin tuloa kylään, että en varmasti testaa ennenkuin kuukautiset ovat myöhässä ainakin viikon pari. Just joo, sen kun näkisi. Yritys on päästä keskiviikkoon asti, sekin on aika hyvä saavutus, eikös vain. Toisin sanoen, todennäköisesti testaan heti huomenaamuna :D .
 
Mitäs mieltä olette ideasta, että tuonne plussanneisiin laitettaisiin millä yrityskierrolla plussa tuli? Olisi kiva seurata kuinka pitkään täällä roikutaan ;) Meillä kun on tätä ikää siunaantunut enemmän kuin monella muulla näillä listoilla roikkuvilla. Olisi hauska seurata sitä miten kauan 35+ ikäisillä tähän touhuun keskimäärin menee. Näkeehän tuosta meidän kuumeilijoiden listasta tietysti vähän suuntaa, mutta aika äkkiä itse ainakin unohdan kuinka kauan plussanneet yrittivät.
 
Menkat alkamassa lähipäivinä ja olo sen mukainen (ärrinmurrin siis). Ja päivän "kruunasi" tutun raskausuutinen. Täytyy sanoa, että kyllä kirpaisi. Tulee olemaan kuitenkin sellainen ihminen, jonka kanssa tulee oltua paljon tekemisissä. Meillä lähtee siis yrityskierto 7 käyntiin kunhan menkat vaan alkavat.

Mies jo ehdotti, että mentäisiin tutkimuksiin, miksi en kaikesta yrittämisestä (ovulaatiotestit yms.) tule raskaaksi. Mun täytyy vielä kypsytellä ajatusta, vaikka kai ne yksityisellä jo ottaisi vastaan, vaikka yritystä on vasta puoli vuotta? Tuntuu vaan niin hassulta, että meillä on molemmilla lapsia edellisistä suhteista ja tätä yhteistä ei sitten vaan kuulu : /
 
En sitten kuitenkaan testannut tänään. Huomasin että tuo testini on sellainen ei herkkä joten mitä sitä nyt 100 % varmaa negaa viitsii tehdä kun kuitenkin vasta dpo 10. Muutenkin fiilinki on tänään ollut hyvin ei raskautumisen puolella joten jos ei tästä nyt mieli kovasti muutu niin tuskin ihan heti testailenkaan. Tädin pitäisi kuitenkin tulla kyläilemaan sitten perjantaina tai lauantaina jos kierto pitää kutinsa.
 
Tervehdys kaikille pitkästä aikaa! Onnittelut kaikille jotka ovat plussanneet :hug:
Selasin pikaisesti teidän jutut läpi. Lomalta palattu enkä edes muistanut tarkalleen mikä kp menossa :ashamed: :D eli loma tehnyt sen puoleen tehtävänsä! Ihanaa olikin mutta kotiin paluu oli shokki, lämpötilaeroista :O
Omaa napaa sen verran että täällä menkkoja odotellaan, just samat oireet ollu ku viimekierrolla ennen alkua. Ovistesteillä en saanu vahvaa plussaa ja luulen et just tärppipäivinä (jos nyt edes oli...) ei joutanut petipuuhiin :( Päätin etten lannistu menkoista vaan ihan rauhassa mennään seuraavaan yritykseen. Teen noita testejä mitä oon kerinny hankkia mutta sitte jätän tilaamatta, liikaa stressiä : /
 
Mieli sitten muuttui ja jossakin mielenhäiriössä menin ja otin sen r-testin mukaan aamupissalle. Nyt on ajatukset aika sekaisin, koska sieltä ilmestyi kaksi viivaa testiin. Toinen on vielä haamusen puolella, mutta kyllä tuo selkeä haamunen kuitenkin on. Oli siis tuo 25IU ei-herkkä testi ja tänään on dpo 11. Joten siihen nähden yllättävän selkeä viiva sinne piirtyi. Oireita ei nyt kyllä ole mitenkään runsaasti. Ehkä ihan pientä menkkamaista selkäsäryn tynkää, nyt kyllä sen lisäksi kädet tärisevät ja pää hyrrää ja sydämen kohdallakin on havaittavissa outoa painetta, taitaa johtua kuitenkin tuosta positiivisesta testista eikä raskaushormoneista :D .
 
Irmeli: onnea haamusta ja tervetuloa mukaan:wave:

Olipa hyvä idea tuo Barbamaman ehdotus. Kun tuota listaa katselee, niin ei niin mahdottomalta näytä tämä meidän vähän iäkkäämpien yrittäjienkään tilanne, aika moni on onnistunut yk 1-3:llakin...
 
Viimeksi muokattu:
Irmeli Onnea tuhannesti! Toivottavasti pääsen perässä.....

tellervo Etkö ole testaillut? Yhtään ?!

Mulla kp 32/29-31 dpo 15 enkä uskalla tehdä testiä. Mä EN halua sitä negaa nähdä. Mieluummin sitten tapaan sen tädin :) Ei mitään oireita. Välillä kuvottaa, välillä väsyttää, muttei oikeastaan muuta. Tänään tosin tuli ihan selkeää ovis-limaa. Mitähän sekin merkkaa?

Jospa huomenna uskaltaisin testata. Herkkä testi ois kaapissa ...
Ehkä palailen jonkinlaisten uutisten kera huomenna :)
 
Niisku74: Teepäs huomenna sellainen plussatesti, jookos! ;). Mennään sitten yhdessä tuonne odotuspuolelle.

Minä täällä kärkyn malttamattomasti postin tuloa. Tilailin r-testejä netistä ja toivoisin, että postipoika kiikuttaisi ne tänään tänne. Yleensä tuo posti tulee tuossa viimeistään yhden maissa, mutta ei tietty tänään. Olen jo kaksi kertaa lompsinut tuonne postilaatikolle kurkistamaan, mutta ei mitään. ARGH! Alkaa naapurit hieman ihmettelemään jos siellä koko ajan juoksen tuijottamassa tyhjää looraa :whistle: .
 

Yhteistyössä