YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

Nyt vaan omaa napaa. Mikä kaksviikkoinen takana! Toissa tiistaina mulla alko kamalat vatsakivut ja seuraavana torstaina päädyin päivystyksen kautta sairaalahoitoon. Koettuna on nyt vatsalaukun tähystys (aivan kamalaa, yökkäilin koko ajan), magneettikuvaus (ei niin kamalaa ku ois voinu kuvitella, sain diapamin ja kuulokkeet, mistä kuunnellla musiikkia) ja ERCP (ois ollu varmasti kamalaa, jos en olisi vaatinut että mut nukutetaan). Multahan lokakuussa poistettiin sappirakko ja mun säkällä sappitiehyeisiin oli jääny yks kivi, joka nyt aiheutti nuo kivut. Se saatiin nyt pois tuolla ERCP:llä. Lauantaina pääsin pois sairaalasta ja jouduin kotiin keskelle vatsatautishowta. Eilen sitte sairastuin ittekki ja nyt on edelleen vatsa löysänä ja hiukan etova olo. Taitaa tää kierto mennä harakoille...

Nyt en jaksa lukea, mutta jos viime näkemän on tullut plussanneita, niin onnea heille!
 
Niisku74: plussaonnea huomiselle!

Haamujen vahvistumisia ja plussaonnea muillekin mahdollisille testailijoille. Niin ja niitä testikuvia on ollut aina kiva katsella...

Liljaana: mitä kuuluu? :wave:Joko me saadaan listata sut vain tuonne Plussanneisiin? :rolleyes:

Sinderella: jaksamista kovasti sinne! Ystävälle kävi ihan samoin kuin sinulle ja hän oli tosi kipeä silloin. Sanoi, että sitä tapahtuu, että yhdestä leikkauksesta huolimatta niitä kiviä jää joillekin ja siten käy kuin sinullekin nyt oli käynyt. Ei varmaan lohduta. Kamalan kuuloista ihan ilman vatsatautejakin.
 
Viimeksi muokattu:
TORSTAI 17.2.2011




.......................... kp ........... dpo ....... yk
tääl taas ........... 1/26 ......................... 22
Niisku74 ............ 2/29-32 ..................... 5
Barbamama35 .... 5/23-28 ..................... 6
Sinnalena .......... 9/28 .......................... 5 (+ 1 v.)
Barbarella ......... 15/25-29 .................... 16
AnniSofii .......... 18/28 ......................... 3 (+ 2 v.)
Sinderella ......... 21/32 ........... 0 .......... 2
kukkanen2011 ... 21/26 ......................... 8
Kaneli74 ........... 26/28-32 .................... 2
ksylofoni .......... 33/31 ......................... 6 +++
tellervo ........... 37/31-36 ..................... 2



Mukana myös:
ZouZou, ilona***, emmimaria, äiti täältä jostain, eva71, olkkis74, Katimari


:heart: Plussanneet: :heart:

2011
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6
tammikuu ... Lumihiutale73 yk 7

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart: Syntyneet: :heart:

happihyppy . 25.12.2010 tyttö
jääräpää ....... 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja .. 19.11.2010 tyttö
Poni06 .......... 24.8.2010 poika
Tiktu ............ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ...... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa):)
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Irmelille haamusta ! :flower: Toiko posti eilen lisää testejä ? Meinasitko tänään dippailla ? Kuvia olis mukava tiirailla. ;)

Niiskulle myös onnea testiin ! bd

Sinderellalla ollut rankka viikko :hug:

Pahoittelut ja halit kaikille joille se pahuksen täti nyt päätti tulla käymään. :hug:

Sinnalena, jospa minä nyt jäisin pois tuosta piinalistasta ja uskaltaisin vain olla tuol plussanneissa... Olo ei kyllä ole yhtään "positiivinen" , oireet on hävinneet oikeestaan kokonaan.
Aamulla tein taas testin, että näkisin että olenko tosiaan raskaana.. :headwall:

Toivotaan teille kaikille plussaista helmikuun loppua!!!! :whistle:
 
Sinderella: Hui! Toivottavasti pääsette nopeasti vatsatauti kierteestä! Voimia! :hug:

Liljaana: Olet sä raskaana =) Toi on ihan normaalia, että oireet häviää vähäksi aikaa ja tulee sitten vahvempina takaisin. Onnea matkaan! :flower:

Niisku: Testaa jo! Etkä muuten tarvitse noilla päivillä herkkää testiä. Tavallinen näyttää varmaan jo paremmat viivat kuin herkkä testi.

Mitä kuuluu tellervo ja ksylofoni? Hienot päivät teilläkin jo menossa =)
 
Jännät päivät täällä muillakin ku mulla :whistle: Plussatsempitykset teille :hug:

Mä en oo vielä testaillut lainkaan... ihme kyllä vaikka läjä testejä kaapissa... on nii varmat tätioireet ollu etten oo uskaltanu :eek: mulle iski kaamee kuumetautiki tässä päälle ni en oo edes jaksanu aatella asiaa (ihmekyllä :O ) Kyllä mä kohta alan testailla jos ei menkat tänään tai huomenna ala...
 
Sinnalena, Liljaana ja Barbamama kiitoksia. Mulleki lääkäri sano sillon lokakuussa ku istuin ennen leikkausta haastattelusta, että jos kuulun huono-onniseen vähemmistöön, sappitiehyeisiin jää kivi tai kiviä ja uudet kivut tulevat jossain vaiheessa. Toivottavasti tuo nyt poistettu kivi oli ainoa...

Tein tänä aamuna ovistestin oireiden perusteella. Viiva tuli näkyviin ihan heti ja minuutin sisällä tummeni paksummaksi ku kontrolli. Eli h-hetki on käsillä nyt. Ovistikkuhan ilmottaa oviksesta 24-48 tunnin sisällä? Vatsaa nipistele nyt siihen malliin, että oon ihan varma muniksen olevan nyt just irtoamassa. Haa, tulipahan tässä kierrossa väkisin kokeiltua sitä panttaustekniikkaa. Eilen illalla nimittäin oltiin siipan kanssa jo molemmat siinä kunnossa, että voitiin romantisoida pitkästä aikaa.

Siis mitä? Liljaana plussannut? Jee! Onnea kovasti :flower:
 
Tätihän se sieltä tänään sitten rynni kuitenkin. Hiukan vaan myöhässä. Yöllä heräsin kolmeltakun oli armoton pissahätä ja ajattelin tehdä sen testin jo silloin. Sitten kun pyyhin niin vaaleanpunaistahan siellä. Tein testin sitten joka tapauksessa ja nega se tietty oli. Tänään sitten hanat auenneet kunnolla

Paha mieli ja harmittaa. Ehti jo toivo nousta Ja vielä kun ens kierrolla ollaan miehen kanssa oviksen aikaan todennäköisesti aivan eri paikkakunnillakin. Taidan jättää testailunkin väliin.

kp 1 / 29-32

Niisku :(
 
Niisku74 : :hug:

Sinderella: niinhän sen LH-piikin sanotaan enteilevän ovista seuraavien 24 - (36)48 tunnin sisällä. Laittelen sulle siis tälle päivälle merkinnän dpo -1. Pitäisiköhän täälläkin sitten kokeilla tuota tekniikkaa. Ainakin näillä kp:illa vielä hyvin ehtisi.

Tellervo
: pikaista paranemista.
 
Niisku74: Pahoittelut ikävän tädin tultua kylään :hug: . Pidin niin kovasti täällä peukkuja pystyssä sinulle!

Liljaana: Ei tuonut postipoika eilen testejä, vasta tänään oli kuori laatikossa. Jouduin eilen soittamaan miehen asialle ja apteekkikäynnille. Tein aamulla apteekin oman testin ja kyllä siellä ne kaksi viivaa löytyy, uskottava se on. Eihän tuo testiviiva nyt vielä ole lähellekään kontrolliviivan vahvuinen, mutta sangen selvä kuitenkin. Ikäväkseni joudun toteamaan täydellisen uusavuttomuuden noiden valokuvien tänne laittamisen kanssa. Meidän digikamera on aivan aataminaikainen ja siinä on ongelmia niiden kuvien siirron kanssa. Lisäksi joudun toteamaan, että kyllä tuo mies on nuo kuvasiirrot aika hoitanut ja minä olen vain sivussa pyöritellyt peukaloitani.
 
Oih, täällähän on plussanneita. Onnea! :flower:

Sinnalenallakin rankkaa ollut, toivottavasti tosiaan saivat nyt sen viimeisenkin kiven pois.

Niiskulle pahoittelut tädin saapumisesta.

Omaa napaa: kiertopäivä 32/31 mutta en ole uskaltanut testata, jotta en taas pettyisi negaan. Viikonloppuna mulla oli kolme päivää ihan sellaista pientä tuhruvuotoa, josta ajattelin menkkojen olevan tulossa. Mutta se loppui ja nyt on sitten jomottanut menkkamaisesti pari päivää, mutta ei mitään kuitenkaan tule ulos. Nännit superarat, mutta se nyt voi johtua myös pms:stä. Piinaavaa!
 
Valtavasti onnea Irmeli! :heart: :flower: Sanothan sitten, kun sut saa laittaa tuonne Plussanneiden listalle.

ksylofoni: eikös tuo kuulosta ihan positiiviselta....:heart: toivotaan, ettei tällä kertaa sinun tarvitsisi pettyä vaan pääsisit tuohon plussa-aaltoon!

Se oli muuten Sinderella, joka joutui tuohon kaameaan sappi- ja vatsatautirumbaan. Mulla vaan koki ystävä hiljattain saman ja oli tosi huonossa kunnossa välillä. Ymmärrän sekaannuksen nikeissä. Vaikka mulla tämä nikki on lähes kirjaimelleen oma nimeni, niin useamman kerran olen katsonut Sinderellan kp-lukuja omia miettiessäni. :)

on: tylsät päivät menossa. Toivottavasti miehen flunssa ei tuosta pahene...
 
Jep, positiivisia merkkejähän on, mutta kai sitä ajattelee, että ei saa olla liian toiveikas.

Ja anteeksi nikkien sekoittaminen, kun käy harvoin niin tulee paljon kommentoitavaa ja muutenkin pitää keskittyä sataan asiaan kerralla :whistle:
 
Ksylofoni: Juu, ei minua haittaa. Sulla taisi olla se rento kierto menossa ja silloinhan ei täällä kyllä kannata roikkua. :LOL: Itsellä repsahtanut tosi pahaksi täällä vierailu - sen verran vauvakuume pahana taas. :ashamed: Kun vaan tuo mies ei mitään oikeaa kuumetta kehittäisi...
 
Jeps, rento kierto ollut siinä mielessä, että oviksen ajankohtaa ei ole yritetty mitenkään bongailla, ei yhden yhtä testiä käytetty.

Tänään on jo kp33/31 eikä merkkejä vuodosta. Mutta mä en vaan uskalla testata kun on niin monta kertaa viime kuukausina pettynyt :headwall:
 
Uteliaisuus voitti ja kaivoin testit esiin kun niitä kaapissa on.

Tuhlasin ensin ovistestin ja kun se näytti lupaavalta nin sitten raskaustestin. Tänään siis kp 33/31 ja yrityskierto 6.

Liuskatesti on ovistesti ja puikko on raskaustesti.

 
Tervehdys pitkästä aikaa!

Onnittelut ksylofonille :heart: Taidan noudattaa siun esimerkkiä ja jättää ovistestit tekemättä. Muutenkin mulla ollut vähän vähemmän kuumeilua tässä viime aikoina ja tästä palstastakin olen yrittänyt vieroittaa itseäni... tosin teidän kaikkien kuulumiset kiinnostaa, joten kyllä mie päivittäin olen käynyt lukemassa vaikka itse en olekaan kirjoitelllut.
 
Hei emmimaria:wave:. Minäkin olen ajatellut jättää ovistestit tekemättä tässä kierrossa, vaikka palstailu ja kuumeilu ovatkin viime päivinä taas olleet nousussa... Toivotaan, että noita plussia ropisisi jatkossakin tähän tahtiin... =)
 
Oih, täällähän on tullut plussia, onnea :flower:

Omaa napaa, eilen tein testin ja negaahan se näytti. Menkkoja tässä odotellessa...
Alavattaa juilii kyllä siihen malliin että meen seuraavan kierron puolessa välissä gynelle tsekkaan tilanteen ettei vaa munasarjoissa ole mitään häikkää. Turhaa enää pitkittää ku ollu kerran niitä rakkuloita munasarjoissa. Mulla ei yleensä oo maha kipee kovinkaan ennen menkkoja vaan vasta sitte ku vuoto alkaa. Nyt on muutamia kuukausia välillä juilinu kovastikki loppukierrossa ja kiertokin alkanu näköjään venymään : / tämmöstä tällä kertaa, muille jännäilijöille tsemppejä :wave:
 
Hei, ihanaa plussia lisää !!!! =)
Onnea ksylofoni ja Inkeri ! :flower::heart: Kovasti vauvaliimaa teille! ;)

Tellervolle pahoittelut negasta.:hug:
Niiskulle pahoittelut tädistä. :hug:

Muillekin nyt rentoa kiertoa, jos se sitten paremmin tärppäis. Muistin tuossa, et mäkään en tähän plussakiertoon tikuttanu ovista vaan ihan omilla (epävarmoilla) tuntemuksilla menin.:whistle:

Edelleen on epäuskoinen olo tästä... Aina kun vessaan menen, luulottelen et on kesken menny.. : / Tosi ärsyttävää kun pitää olla niin pessimisti. No, jos sitten sen kriittisen 12 viikon jälkeen antas ittensä uskoa.

Mutta nyt puhaltelen oikein plussaisia tuulia loppukuulle ja ens kuun alkuun... Kaikille nyt tärppi! b=)d
 

Yhteistyössä