YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

Ikävä kuulla Barbarella :hug: Vaikea tässä on mitään lohduttavaa sanoa, mutta josko se kolmas kerta tai sitten viimeistään se järeämpi keino toisi toivotun tuloksen, kun teillä on luomustikin onnistunut...:flower:

emmimarialle jaksamista :hug: kanssa, jos nyt se :stick:täti tulee sinne.
 
PERJANTAI 4.2.2011


.......................... kp ........... dpo ....... yk
Barbarella ........... 2/25-29 .................. 16
AnniSofii ............ 5/28 ........................ 3 (+ 2 v.)
Sinderella ........... 8/32 ........................ 2
kukkanen2011 ..... 8/26 ........................ 8
Kaneli74 ........... 13/28-32 .................... 2
tääl taas ........... 12/26 ....................... 21
Barbamama35 .... 17/23-28 ........ 4 ........ 5
ksylofoni ........... 20/31 ........................ 6
Niisku74 ............ 21/29-31 ................... 4
Liljaana ............. 21/28 ............ 7 ........ 5
tellervo ............. 24/31-36 ................... 2
Sinnalena .......... 24/28 ............ 10 ....... 4 (+ 1 v.)
*Justiina* ......... 36/30-32 .................... 1


Mukana myös:
ZouZou, ilona***, emmimaria, äiti täältä jostain, eva71, olkkis74, Katimari


:heart: Plussanneet: :heart:

2011
tammikuu ...... Lumihiutale73

2010
marraskuu .... Helvi-10, Siobhan42, Pilvilinna74 ja Koralli73
lokakuu ........ calumet
syyskuu ....... Jambo ja Kurkkunaamio
elokuu .......... Chilipapu
kesäkuu ........ Annemaarit
toukokuu ...... happihyppy, Onnellinenx5 ja Rae34
huhtikuu ....... Minnihiiri68 ja Pimpula
maaliskuu ...... Lumi-Marja ja Jääräpää
helmikuu ....... viivi74
tammikuu ...... Puskajussi ja Poni06

:heart: Syntyneet: :heart:

happihyppy .. 25.12.2010 tyttö
jääräpää ........ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ... 19.11.2010 tyttö
Poni06 ........... 24.8.2010 poika
Tiktu .............. 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ....... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa):)
 
Minne Justiina on kadonnut? Onkohan kaikki hyvin? :confused:

Sinnalena: Onko oireita ilmaantunut?

Liljaana: Oletko tehnyt uusinta testiä?

Omaa napaa... TCOYF käyrä on tällä kertaa ihan oikeaoppinen eli taisi ovulaatio tapahtua silloin kun oletinkin. =) Jännitys alkaa taas tiivistyä vaikka piti ottaa rennosti... Tällä kertaa osui pupuilut juuri oikeaan ajankohtaan ja hyvin edistynyt ruokavalion muutos + painonpudotuskin antaa toivoa paremmasta. Nyt pitäisi vaan saada ajatukset muualle, etten turhalla stressillä tuhoaisi kiinnittymisyrityksiä... helpommin sanottu kuin tehty... :whistle:
 
Ihan vaan pikaisesti huomenta. Näin viime yönä unta, että tein raskaustestin ja hädin tuskin olin kerennyt kastaa tikkua, kun siihen ilmestyi kaksi tosi vahvaa punaista viivaa. Olin onnesta soikeana. Lisäksi testiin oli kirjoitettu vauvan syntymäpäivä. Herätys oli karu paluu todellisuuteen menkkapäänsäryn kera :( Eipä tartteis testailla, mutta kun yksi edellisestä kierrosta oleva testi on kaapissa niin voip olla että ihan varmuuden vuoksi testaan töiden jälkeen... ja jos (siis kun) negaa näyttää, niin saan ottaa hyvällä omalla tunnolla tänään lasillisen punaviiniä.
 
Justiinan kuulumisia täälläkin kaivattais...

Sinnalenallakin jo noinkin paljon piinapäiviä takana... Eikös testailut polttele?:p

Barbamamallakin jännät päivät.=) Toivottavasti nyt ois tärpänny, kun kaikki meni niinkuin oppikirjoissa. bd

Emmimarian testitulostakin tänne jäädään jännäämään. =)

ON: Tänä aamuna dippasin pari testiä, toinen erittäin herkkä ja toinen ei niin herkkä. Ja mun silmissä varmaan on vikaa mut siinä erittäin herkässä oisin näkevinäni viivan paikan :confused:
Eilen ilkeästi vihlaisi tuonne nivusiin, oiskos se ollu sit kiinnittymisyritystä ???
Muita oireita ei hirveesti ole. Viime kierrossa mulla oli karsee närästys sen kiinnittymisyrityksen jälkeen muutaman päivän, nyt ei ainakaan vielä ole. Toissa yönä näin tosi kauheeta ja todentuntosta unta; mun piti muka yrittää tappaa kahta pikkutyttöä, jotka oli demoneita tai jotain, mut en saanu niitä hengiltä.. : / Heräsin unesta ei niin levänneenä, olo oli raskas ja teki mieli itkeä. :'(
Ai niin, eilen käytiin siellä kilpirauhasultrassa ja kummallakaan ei ollut mitään erikoista näkyvissä. =) Rasvakudosta ja kunnon lihas vain pullottaa kaulalla... :D Ens viikolla vielä lääkäri soittaa verikokeiden tuloksista.

Nyt jään tänne jännäämään testituloksia. :popcorn:
Ite aattelin testailla ehkä sunnuntaina tai ens viikolla... (joopajoo, ehkä jo illalla dippailen:LOL:)
 
Barbamama: hienoa, että se ovis oli nyt tässä kierrossa sitten selkeä ja justiinsa silloin, kun pitikin! Lienee turha sanoa, että elä ressaa, kun kyllä näitä väkisin jännittää ja ei sellaisella varmaan mitään pilaa, kun täälläkin aina joku raskautuu. Muistathan aina välillä palkita itseäsi jollain kivalla tuossa painonpudotuksen lomassa. :flower:

Emmimariahan voisi patentoida tuon unessaan olleen testin idean. Moni varmaan tykkäisi tuollaisesta. Testionnea tälle päivälle! b=)d

Liljaana, hyvä, että kilpirauhasarvot olivat teillä molemmilla kunnossa. Tuuhan kertomaan, mikäli testailet b=)d. Toivottavasti painajaiset jättävät rauhaan... Ihana muuten tuo sun avatar!


On: mitään oireita ei ole ollut. Eilen oli jo etäistä menkkaoloa mahassa ja päänsärkyä ja mietinkin, että tuleekohan täti jo viikonloppuna. Eilen kävin sekä kaupassa että apteekissa. Kotona vasta huomasin, että en ollut edes ajatellut testejä ja niiden ostamista kummassakaan paikassa.

Unista puheen ollen. Olin edellisyönä eräässä tutussa pikkukaupassa. Katselin siellä tuttipullojen niitä tuttiosia. Yht'äkkiä totesin myyjälle, että tarvitsen sittenkin vain tällaisen ja otin viereisestä korista kuukupin. Että ei kovin lupaavaa...
 
Hauska lukea teidän unista. =) Näin itse tylsästi työjutusta outoa unta ja aamulla mietin, että onko niiden asioiden pakko tunkea uniinikin ;)

Liljaana tuo uni voisi olla raskausoire! Olen nähnyt kaikissa raskauksissa tosi rajuja ja väkivaltaisia unia vaikka muuten en sellaisia näe ja niiden sisältö todella kaukana luonteestani. En kestä katsoa kauhuleffoja tms. ollenkaan. Olen lukenut jostain, että raskauden aikana valmistautuu suojelemaan lasta keinolla millä hyvänsä ja unissa ikäänkuin harjaannuttaa niitä suojeluvaistoja. Ehkä suojelit lasta niiltä "piruilta". Laita tänne kuvaa haamutestistä, niin päästään mekin arvuuttelemaan :D

emmimaria: Peukutuksia plussalle! bd

Sinnalena: Kiitos! Juu olen palkinnut itseäni ja sallinut pieniä herkkujakin aina välillä. =) En ole käynyt vähään aikaan kampaajalla ja päätin palkita itseni uudella hiustyylillä, kun saavutan ensimmäisen tavoitteeni (-6kg). Nyt on pudonnut n. 4 kg ja olo on koko ajan vain parempi ja parempi. Se on jo iso palkinto =)
 
Liittyen tuohon miun viime yön uneen... tsekkasin äsken lasketun ajan laskurista, että jos nyt plussan saisin, niin tuo päivämäärä ois ihan mahdollinen... mutta totuus on tarua ihmeellisempää... tää päänjomotus on niin ilmiselvää menkkaoireilua, että odotan siivousvimman iskevän vuorokauden sisällä. Tänään dpo13 ja kp 27/29-30.
 
emmimaria: aika jännää :O - melkeinpä pelottavaa. Noin se mieli vaan unissakin kaikenlaista laskee... Toivottavasti se nyt olisi enneuni ja joutuisitkin jättämään sen punaviinin tältä illalta.

... Olen lukenut jostain, että raskauden aikana valmistautuu suojelemaan lasta keinolla millä hyvänsä ja unissa ikäänkuin harjaannuttaa niitä suojeluvaistoja. Ehkä suojelit lasta niiltä "piruilta". Laita tänne kuvaa haamutestistä, niin päästään mekin arvuuttelemaan :D
No sitten pitääkin perua sanansa ja toivoa lisää piinaavia painajaisia Liljaanalle... :flower:
 
Liljaana: Nyt vasta luin, että saattekin tietää ne arvot myöhemmin vasta. Mutta nyt siis ultrattiin. Hyvä tietää, että noin tutkitaan, kun aion pyytää omalääkärin selvttämään tuota oman kilpirauhasen toimintaa. Gyne vaan tunnusteli pikaisesti, kun yritin asiasta kysellä verikokeiden tarpeellisuudesta...
 
Sinnalena, mie väsymykseen ym. vedoten sain työterveyshuollon kautta lähetteen kilpparikokeisiin syksyllä. Jos oisin maininnu sanallakaan vauvahaaveista, niin en takuulla ois päässy verikokeisiin tuota kautta. Kunnallinen työnantaja nääs niin hirmu rajoitettua mitä palveluja saa työterveyshuollon kautta.

Niinpä sitä tuli tyylipuhdas nega testattua töiden jälkeen :headwall: Alkaa kohta olla sellanen olo tän vauvahaaveiden suhteen, että en tiedä mitä tehdä tai olla tekemättä seuraavaksi. Pitäisikö lopettaa koko haaveilu ja tulee jos on tullakseen... en tiedä.
 
emmimaria: pahoittelut :hug:... Siinä taulukossa, jonka kerran muille rohkaisuksi linkkasit, oli että dpo 13 vielä reilut 17 % raskautuneista testasi negan... Niin, ei auta sekään, että saatan niin kuvitella, miltä susta tuntuu. Itselläkin sellainen jomotus jo päässä, että ei hyvää enteile. Tosi paljonhan sitä miettii, että kuinka paljon sitä sallii itsensä haaveilla, mutta toisaalta ei sitä ajatuksenkululleen aina oikein mitään voi. :headwall:

Tuossa aiemmin, kun valitin siitä gynestäni, niin taisit myös pohtia sitä, että jos pitäisi mennä lisätutkimuksiin... minä ainakin olen miettinyt sitä aukiolotutkimusta.

Kiitos tuosta väsymysvinkistä! Minulla ei niin oikein mitään oireita varsinaisesti ole, mutta sitä väsymystä ei todellakaan edes tarvitse keksiä ja sitten, kun sanon vielä, että lähisuvussa on ollut kilpirauhasvaivoja, niin luulisi, että joku lääkäri suostuu tutkimaan. Olen päättänyt vaikka vaatia tutkimuksia!
 
Viimeksi muokattu:
TIISTAI 8.2.2011


.......................... kp ........... dpo ....... yk
Barbarella .......... 6/25-29 .................. 16
AnniSofii ............ 9/28 ........................ 3 (+ 2 v.)
Sinderella ......... 12/32 ........................ 2
kukkanen2011 ... 12/26 ........................ 8
Kaneli74 ........... 17/28-32 .................... 2
tääl taas .......... 16/26 ............. 3 ....... 21
Barbamama35 .... 21/23-28 ........ 8 ........ 5
ksylofoni ........... 24/31 ........................ 6
Niisku74 ............ 25/29-31 ................... 4
Liljaana ............. 25/28 ............ 11 ....... 5
tellervo ............. 28/31-36 ................... 2
Sinnalena .......... 28/28 ............ 14 ....... 4 (+ 1 v.)
*Justiina* ......... 40/30-32 .................... 1


Mukana myös:
ZouZou, ilona***, emmimaria, äiti täältä jostain, eva71, olkkis74, Katimari


:heart: Plussanneet: :heart:

2011
tammikuu ...... Lumihiutale73

2010
marraskuu .... Helvi-10, Siobhan42, Pilvilinna74 ja Koralli73
lokakuu ........ calumet
syyskuu ....... Jambo ja Kurkkunaamio
elokuu .......... Chilipapu
kesäkuu ........ Annemaarit
toukokuu ...... happihyppy, Onnellinenx5 ja Rae34
huhtikuu ....... Minnihiiri68 ja Pimpula
maaliskuu ...... Lumi-Marja ja Jääräpää
helmikuu ....... viivi74
tammikuu ...... Puskajussi ja Poni06

:heart: Syntyneet: :heart:

happihyppy .. 25.12.2010 tyttö
jääräpää ........ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ... 19.11.2010 tyttö
Poni06 ........... 24.8.2010 poika
Tiktu .............. 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ....... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa):)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä myös kiirettä piisannut, joten en ole sitten dippaillutkaan =)
Huomenaamuun nyt odotan ja seuraavan kerran testailen. Nyt kyllä tuntuu että ihan turhaan, varmasti alkaa menkat loppuviikosta... Alavatsaan jomottaa menkkamaisesti, mutta muuta ei sitten olekaan.

Sinnalena, minäkin valitin väsymystä ja hiusten lähtöä lääkärille, niin laittoi ne lähetteet kilpparikokeisiin.

Mitä kuuluu Justiinalle?

Emmimarialle pahoittelut negasta :hug:
Myös muille joille täti nyt saapuikin, voimahalit!:hug:
 
Monella täällä ei ole ollut vauva-asia mielessä, samoin täällä en ole vauva-asiaa miettinyt. Tänään kaupassa käydessä hyllyssä oli r-testejä, mutta mukaan ne eivät sieltä lähteneet. Mulla ei ole ainuttakaan testiä kotona, jos vaikka se auttais raskautumiseen:). Mitään ovulaatioon viittaavaa ei vielä ole ollut. Yleensä mahaa nippailee jommalta kummalta puolelta ennen ja jälkeen, mutta tosiaan vielä ei ole ollut. Saisikin ovulaatio olla vasta loppuviikolla, eikä tässä alkuviikosta, vaikka nyt vkl on peittoja heiluteltu ja ovat varastoituna;)

Tulevalla viikolla melko monella on jänniä aikoja...
 
Testissä ei mitään oikeen näkynyt :( Oikeen jos tiiras, saattoi huomata viivan paikan mut ei kyllä mitään väriä.
Oireita: Menkkaoireet vain jatkuvat. Eilisen päivän jomottoli tasaisesta alavatsaa ja aamulla kun nousin ylös pisti kunnolla oikeeseen munikseen. Rinnat tänään vähän kipeemmät ku tavallisesti.
Pitäis vaan kärsivällisenä jaksaa oottaa tuota testaamista, mut testit kyllä polttelee.. Mulla on vielä jokunen jäljellä, joten varmaan siihen asti dippaan ku tädin pitäis saapua...:stick:

Onko tellervo testaillut ?

Ja minkälaiset fiilikset on Sinnalenalla?

Toivottavasti saatas tästä helmikuusta oikeen plussainen kuukausi. :heart:
 
Liljaana: peukkuja! Josko siinä testissä ei olisi viivanpaikkaa...

On: ei mitään tuntemuksia. Menkkaoloa ollut muutamana päivänä, mutta ei vielä tänään. Testit ei houkuttele yhtään tällä kertaa. Jotenkin latistunut fiilis. Maanantaikin vielä. : /

Toivotaan nyt, että niitä plussia tulisi ja paljon. Sen verran monella jo piinailuaika käsillä, että eiköhän nyt tätä pinoa vois onnistaa. :cool:
 
Liljaana - toivottavasti tuo viiva vahvistuisi

On: viikonloppuna tuli testailtua ovista ja lauantaille sain selkeän plussan. Tänään siis dpo 2. Noita clomien sivuvaikutuksia olen seuraillut ja itselläni ei ainakaan pahempia ole ollut. Lämpötilavaihtelut voivat johtua niistä. Nyt palelen lähes tosi paljon. Pitää itsekin yrittää pitää nämä kuumeiluajatukset taka-alalla. Tahtoo vain olla näin loppukierrosta tuo itselleni aika vaikeaa.
 
Pahoittelut emmimaria! Ärsyttävä täti, vaikka ilmoittelekin tulostaan. :stick:

Testi-intoa ei mulla ole ollut, kun on ollut niin turvonnut, väsähtänyt ja alakuloinen olo, että täti on täälläkin huomenna, jos ei jo etuajassa innostu tulemaan. :headwall:

Onko porukassamme ollut yhtään innokkaampia testailijoita?
 
Täällä innokas testaaja :wave: ;)
Aamun testituloksena hämärä viivanpaikka...edelleen. :|
Mä oon luultavasti liian tarkkanäköinen ja nään sen viivanpaikan vaikkei siinä mitään oiskaan, tai oon liian paljo tuijottanu noita tikkuja ja toivonu...:p
Mut mä oon lohduttautunu itseäni sillä, että tää on vielä niin aikasta, enhän saanu ed. kierrossakaan siitä kemiallisesta raskaudesta ku dpo 11 haamulaisia... Ja tämän kierron ovista en tarkkaan bongannu, mutta luulen että se oli pari päivää myöhemmin kuin listassa... ? Ehkä toiveajattelua, mut toiveet on TAAS korkeella siihen asti ku rymähtää.

Emmimarialle pahoittelut tädistä :hug:

Tääl taas, onnea oviksen bongailusta :flower:

Sinnalenalle halit jo etukäteen, jos se täti sieltä tosissaan on tulossa. :hug:

Mitäs kuuluu tellervolle, Niisku74 ja ksylofonille? Teilläkin alkaa olemaan hyvästi piinapäiviä takana...:whistle:

Nyt siirryn muihin hommiin, niin saa nää kuumeilut hetkeksi pois mielestä.
Plussapuhureita odotellaan !:heart::whistle:
 
Sainpa laitettua kuvaa... Jonku aikaa piti eka värkätä (en oo aikasemmin laittanu kuvia) :whistle:
En tiiä voiko tuohonkaan luottaa, kun toi väri on vähä levinny tossa, oisko testissä häikkää ? Aamulla tosiaan ei tullu mitään värejä, vähän viivan paikkaa...????
Nyt pitäis sitte jaksaa taas oottaa huomiseen ennenku testaa taas.. :stick:
 

Yhteistyössä