Barbamama Hauskaa vkl teille. En tiedä vielä että milloin testaan. Yhtään testiä ei ole kaapissa, tänään olisin voinut käydä apteekissa mutta jätin vielä väliin. Enkä oikein tiedä että minkä testin ostaisin.. Tässä vasta kun kävin apteekissa, niin hieman annoin palautetta siis asiallisesti kun oli niin "huono" valikoima testejä mistä valita; CB ja kallis, Prediktor, Early ... se kasettimallinen, Sure stick ja apteekin oma.. hyvä valikoima mutta.. päädyin sitten CB jolla sain sen kapean viivan testiajan lopulla. Haluaisin kunnon viivan. Mietin että ostaisko digin ensi maanantaille, silloin luulis sen jo näyttävän jotain.
Oireita; Rinnat ovat turvoksissa, vihloo ajoittain. Välillä on vähän etova/outo olo. Ja menkkoja ei ole eikä ruskeaa tuhrua. Ja väsymys.|O
Ja olen testien kuluttaja.. en ehkä suurkuluttaja, mutta muutamat testit on tullut tehtyä tässä reilun puolen vuoden aikana.. ja nytkin jo kolme testiä ja ei mitään varmaa vielä.. Kalliiksi tulee. NEtistä olen tilannut välillä kasan niin ovis- kuin raskaustestejä. Mutta nyt ei ole tullut tilattua kun päätin etten ovista enää testaile, sen tunnistan muutenkin.
Plussatuulia kaikille:heart:
Oireita; Rinnat ovat turvoksissa, vihloo ajoittain. Välillä on vähän etova/outo olo. Ja menkkoja ei ole eikä ruskeaa tuhrua. Ja väsymys.|O
Ja olen testien kuluttaja.. en ehkä suurkuluttaja, mutta muutamat testit on tullut tehtyä tässä reilun puolen vuoden aikana.. ja nytkin jo kolme testiä ja ei mitään varmaa vielä.. Kalliiksi tulee. NEtistä olen tilannut välillä kasan niin ovis- kuin raskaustestejä. Mutta nyt ei ole tullut tilattua kun päätin etten ovista enää testaile, sen tunnistan muutenkin.
Plussatuulia kaikille:heart: