Hakutulokset

  1. Zarix

    **Tammikuun Tuhisijat 2013** Syyskuussa

    Uusia tulokkaita paukahtelee lisää vähän väliä :D Tervetuloa munkinpuolesta uusille (en nyt muista nimimerkillä kaikkia :DD ) Meillä pamahti viikko 21 käyntiin justiinsa hetki sitten <3 Miehen pikkuveljen synttäreillä käytiin tänään ja joo...tuli vedettyä kakkua ja pullaa taas niin paljon...
  2. Zarix

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Ranskis miksi ei jos itse tahtoo? :DD Olen sinut makkaroideni kanssa ja olen jopa hieman ylpeä että edes hieman paino noussut että tietää jotain sentäs tapahtuvan kun ei oikein mitään muita merkkejä ole :( Paitsi päivittäiset potkut. Aluksi hirvee pelko siitä että kuinka jättiläinen musta tulee...
  3. Zarix

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Nyt kyllä unohtu jo aivan kaikki mitä piti kirjoittaa -.-''' Hmmmm.....Ensinnäkin onnittelut uusista tyttö/poikalupauksista ja muutenkin hyvistä kuulumisista rakenneultrista yms.. Sitten vaippa asiaa...Meillä ainakin ihan kertisvaipoilla mennään, ei ole edes mielessä käynyt että kestoja...
  4. Zarix

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Ketutuksien ketutus!! Ihan visainen kysymys miten kerpeleessä saa ketutuksen pois? Eilen ei ollut miehen kanssa mitään muuta kun voimasanojen huutelua toisillemme sekä muille liikenteessä olioille ja lisäksi romuttamopisteessä olevalle ruoska autolle. Heti aamusta alkoi ja päättyi vasta...
  5. Zarix

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Noni nyt on rakenneultrassa sitten käyty!!! Ja tuntemukset menneet aivan oikein elikkäs todella selvä POIKALUPAUS tuli :D Sai lääkäri napattua selvänkuvankin että kumpis on (ei voi olla erehtymättä). Petteri kasvanut hyvää tahtia eli ihan mitat vastaa viikkoja. Harrmi vain että poika nukkui...
  6. Zarix

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Ranskis oli aivan pakko sanoa tuohon edelliseen kirjoitukseesi että mulla on se ja sama mitä suuhuni työnnän ni ei paino nouse kun hetkellisesti ja laskee sit taas normi painoon. Tossa koko viikon mässäilly vähän sitä sun tätä (lähinnä herkkuja aivan liikaa,kuten muffinseja,pullaa,sipsiä ja...
  7. Zarix

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Pientä hehkutusta ennen maanantaita :)) Nyt ollaan sitten puolessa välissä! Todella outoa ajatella että kohta tää on jo ohi ku aika mennyt niin nopeasti ja uskoisin et tulee loputkin menemään :( Petterillä on potkut voimistunut taas aivan älyttömän paljon. Nyt kun makailee selällään...
  8. Zarix

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Tulipa tuossa vihdoin käytyä isompaa asuntoa katsomassa. Koko yön nähnyt unia kuinka sitä remppailen mahapystyssä :D Kun kämppä oli kyllä semmosen näkönen että uutta maalia ja tapetti tervitaan jos johonkin huoneeseen! Mutta on kyllä vuokrakin sen verran halpa että en yhtään ihmettele asunnon...
  9. Zarix

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Millimamma tuosta olen todella usealta kuullut jotka on normisynnytyksen tehnyt että vauvan kun saa syliinsä ni kivuista ei tietoakaan. Ja sitten ehkä jonkin ajan päästä joitan pieniä kipuja tullut mutta ei mitää sellaisia etteikö kestäis niitä. Ja tosiaan tää ystävä joka lapsena menetti...
  10. Zarix

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Kairan itse oon ainakin synnytystä sen verran miettinyt että kaikki mahdolliset kivunlievitykset mulle :D Ja no sit tosiaan rakenne ultrassa selviää että onko kohtu muuttunut normaalin muotoiseksi vai onko edelleen "herttamainen" tämän takia saattaa joutu sektioon jos vauva väärässäasennossa...
  11. Zarix

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Hennu86 hui!! Miten tuollaiseen ei ole puututtu aikaisemmin jo? Kait jokaiseen pitäisi jonkinäköisiä peruskorjauksia tehdä ettei pääsis menemään noin huonoon kuntoon :OO Oi täällä on niin moni saanut jo poikalupauksia, kumpa itsekkin kuuluisin tuohon ryhmään :rolleyes: Päivä tekemistä...
  12. Zarix

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Aivan pakko taas tulla hehkuttamaan...Ihan tosissaan voimistunut petterin liikkeet nyt tuntuu joka päivä aivan selkeästi oli kellon aika melkeenpä mikä tahansa. Vakio kellon aika millon ehkä kaikista voimakkaimmat potkut tulee on 23 aikaan +-15min :D Mieskin alkaa olemaan jo vähän innoissaan...
  13. Zarix

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Santtu81en tiedä ovatko kuulleet kyseisetä jutusta. Mutta ainakin sosiaalitoimisto on ollut todella auttavainen. He etsivät uuden asunnon koska eivät ole pystyneet enään vanhassa asunnossa edes käymään. Kaverin vanhemmat käyneet pakkaamassa vauva tavaroita kellariin ainakin näin alustavasti. Ja...
  14. Zarix

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Santtu81 voin vain kuvitella eikä varmaan sekään riitä että miltä heistä untuu itse en varmasti olisi yhtä vahva mitä he ovat, he ovat jo sen verran saaneet suunniteltua että hautakivi valittu ja sovittu että nimi joka kasteessa olisi pikkuprinsessa saanut saadaan laittaa kiveen vaikka kastetta...
  15. Zarix

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Ystävästäni olivat nyt päässeet neljenseinän sisältä pois ja kävivat yhdellä yhteisellä tutulla joka on heille todella läheinen. Olivat olleet erittäin maassa asian suhteen mutta kumminkin sitä mieltä että elämä jatkuu vaikka kävi miten kävi. Olen todella ylpeä heistä että eivät masentuneet...
  16. Zarix

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    -Tanjuska- miten voi olla mahdollista että nainen joka on tappanut oman lapsensa tahallisesti saa tehdä vielä lapsia? :o En oikein käsitä. Ehkäpä jonain kauniina päivänä tulisi jokin lakipykälä asiaan liittyen (tietenkin helpommin sanottu kun tehty ja puuttua toisen ihmisen henk.koht elämään...
  17. Zarix

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    xxxo tänään olin yhteydessä kyseisen alan opettajaan ja juttelin sen kanssa että huomenna olis käytävä tuol koululla ja suunniteltava että miten se tehtäisiin. Ainakin tää nainen oli sitä mieltä että ihan hyvin voisin aloittaa koulun ja jatkaa sitten äitiys loman jälkeen. Noh saas nyt huomen...
  18. Zarix

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Pinsuli onneks olkoon poikalupauksesta,voi kun itsellekkin sanottaisiin parinviikon päästä samanlaista :D xxxo onneksi olkoon teille sitten siitä pikkuneidistä :D Mulle tuli tänään ilmoitus että olisi paikka avautunut hotelli- ravintola alan koulutukseen...Tässä nyt miettinyt että onko...
  19. Zarix

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Äitiyspakkauksesta meillä on koko aika ollut tarkoituksena ottaas se ja olen innolla odottanut pakkauksen julkaisua ja oli kyllä todella hieno :D Ainoo mikä vähän pisti silmään ni ne kaikki oranssit vaatteet niitä ei kyllä tulla käyttämään :D Ja vähän ihmettelin sitä että ei tule kun yksi harso...
  20. Zarix

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Hennu86okei. No täytyy toivoo parasta et olis ees jotain makua muutakun itse sokerin maku voi muuten tehdä todella tiukkaa saada se alas tai pidettyä se sisällä(ikinä en ole mikään makean perso ollut mielummin suolasta :heart:salmiakki:heart: Tulipa tänään ystävällä käytyä ja juotua...

Yhteistyössä