Hakutulokset

  1. Zarix

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Ristiäisistä meillä ei oikeen olla varma ainakaan vielä että mennäänkö seurakunnan tiloihin vai pidetäänkö miehen vanhempien kotona nimiäiset tai vastaavaa. Itse haluaisin kyllä ehkä kunnon ristiäiset niin on sitten lapsellakin vanhempana nähtävää ja kuultavaa. Ja muutenkin jotenkin se tuntuu...
  2. Zarix

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Täällä kanssa se ettei pysty enää mahalteen makaamaan eikä farkkujakaan pysty pitää ilman et olis nappi ja vetskari auki. Lisäksi selällään maatessa välillä tulee mahaan semmonen tunne kun olisi jättikokoinen kupla joka olis puhkeemaisillaan ja tunne hävii vasta kun vaihdan asentoa. Että en...
  3. Zarix

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Niina85 se on kyl oikeesti todella kummallista että yks asia kun menee huonosti ni sit tulee joukko sen kavereita :D Joo toivotaan, ainakin nyt kahden koneellisen ajan toiminut ihan hyvin :D Millimamma No peukut sinnekkin että toimii :DD En kyllä oikeesti tiedä että mitä sitä tekis jos toi...
  4. Zarix

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Toivounelmia jaksamista sinne :(( Kairan Onneksi olkoon ^^ Sulla kävi sitten samalla tavalla kun yhdellä tutulla. Oli tehnyt vähän aikaa sitten testin ja positiivinen oli ollu ja viikkoja 17. Tosiaan 3viikkoa synnytyksen jälkeen paukahtanut uudelleen paksuksi eikä ollut huomannut ja...
  5. Zarix

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Isovanhemmista sen verran että itelläni on mummut ja papat ja isäkin olleet kuolleina jo jonkin aikaa(jotkin jo todella kauan) mutta onneksi miehen puolelta on hengissä vielä isoisoisoäiti ainakin jolleipa vielä isoisoisoisoäitikin ja sit vielä ukkeja ja pappoja ja vaareja(ketä nyt milläkin...
  6. Zarix

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Tänään tuli sit ekat potkut koettua :D Ja oli kyllä yllättävän voimakkaat kun oikein säikähdin ja iho menikananlihalle ja tippakin meinas tulla silmäkulmaan ::DD
  7. Zarix

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Päänsärystä sen verran että itselläni ei ole sitä pahemmin ollut (paitsi tänään iski aivan yllättäen sellanen että ihan kun lekalla olis päätä paukutettu mut onneks lähti sitten raittiilla sade ilmalla pois :D ) mutta selkä särkyjä sitäkin enemmän ja muistin että alkuvuodesta sain ystävältäni...
  8. Zarix

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Millimamma must tuntuu et tää pikku-petteri syö kaiken mitä mahdollista :D Mässään kun pieni sika ja silti paino laskee kieltämättä kyllä enemmän kasviksia ja hedelmiä tullut ruokavalioo mutta muuten samanlainen kun ennenkin. Tänään oli tosiaan nyt se kolmas neuvola ja en voi muuta sanoo ku...
  9. Zarix

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    täällä meijän paikkakunnalla noit neuvolakäyntei on jokakuukaus eka oli 9+1 toinen 12+3 ja nyt kolmas kerta on parinpäivän päästä ja mennään tosiaan 16+2. Oon tossa huomannut kun kattonut eri sivuja niin joillain ekan neuvolan jälkeen seuraavan kerran vasta viikolla 20. Miten voi olla noin...
  10. Zarix

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Okei kiitos tiedosta :) Tossa kans ite mietin et kun parin päivän päästä neuvola et olisin sieltä kysellyt että mahtaako tietää kun nyt taas tänään ollu toi selkä niin hiivatin kipee että ja ei tohon meijän arvaus kesukseen viitti mennä.... Menee kysymään että mikähän mahtaa selässä olla niin...
  11. Zarix

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Lisänä vielä tuohon aikaisempaan tosiaan huomasin tuossa äsken kun tuli huvikseen vaa'lla käytyä että paino sen kun laskee vaan :OO Eikä ole oksentelua tai mitään. Ekassa neuvolassa lähtöpaino oli 80,8 seuraavassa neuvolassa oli 79 ja nyt toi oma vaaka näytti 78,4....eikös sen painon kuuluis...
  12. Zarix

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Okei. no täytyypä alkaa metsästämään kyseistä merkkiä.Itse mietin etten olisi telakallista halunut kun meillä auto sen verran ahkerassa käytössä kun kaikkia kuskaillaan aikkialle että sit pitäis lähtee aina irrottaa se et mahtuu porukka kyytiin. Mutta toisaalta eipä oo oikeen vaihtoehtoja :D Mut...
  13. Zarix

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Okei. Eli en siis ole ainoa näiden ihme painajaisteni kansss :DD Todella pelottavia ne silti on ja jotkut olleet todella todentuntuisia :s Unohtui tuolta laittaa aikaisemmin muuten tuo synnytys sairaala eli synnytys tapahtuu näillä näkymin LS Ja poikaoloja on minulla sekä miehellä :D Vielä...
  14. Zarix

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    magicarnie Voi ei :( Koitahan jaksella sielä ja onnea uuteen yritykseen! Kyllä se vielä tärppää pysyvästi :)) Tuosta vauvamahasta että itselläni hieman farkut puristaa mutta ei mitenkään huomattavasti. Mutta muuten yleisesti ottaen jotenkin ylä maha on todella turvonnut. Ja oma maha ei...
  15. Zarix

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Tuossa huomasin että aika paljon keskustelua rattaista. Pari kaveria on ostaneet rattaat saksasta ja olleet mielestäni halpoja. huuto.net sivulla on eräs henkilö joka myy tukkuhintaan täysin uusia vaunuja ja todella luotettva myyjä. Itse olen samalta henkilöltä katsonut vaunuja joiden...
  16. Zarix

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Itse olen 21v ensimmäistä raskautta viikolla 13+5. Nt-ultra käyty tossa jo jokin aika sitten ja ei mitään ihmeellisempää vauvalta löytyny ja viikko sitten kuulin sydänäänet oli aivan mahtavaa :DD hieman naurattaa jo nyt että minkähän lainen muksu meinaa tulla ku ekassa ultrassa oli hirmunen...
  17. Zarix

    Tupakkaa odotusaikana...

    Heissan. Itse tässä plussasin juuri toissa päivänä ja tupakkaa on kyllä mennyt aivan liikaa. Ja tässä nyt koittanut vähentää jo kolmeen tupakkiin päivässä ja hatsin jos pari ottaa ukolta tai kaverilta niin ei hermot oo aivan riekaleina kun muutenkin tuntuu olevan yllätävän räjähdysherkkänä ja...
  18. Zarix

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    Niin ja tosiaan toivottavasti teille mullekkin kävis yhtä hyvä tuuri että nappais. Kaveri tuossa tokasi toissa päivänä että "se tulee kun sitä vähiten odottaa.Ja mulla on todiste siitä tuola sängyssä nukkumassa" :D Tosiaan paras kaverini synnyttänyt lapsen 2 kk sitten :) Yks hyvä...
  19. Zarix

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    Nooni....Tosiaan eilen tuli vastaus ja kieltämättä yllätyin täysin. Positiivinenhan se sieltä tuli. Nyt pientä mietintää tuola miehen puolella että onko hän sittenkään valmis. Taisi tosiaan tulla todella pahana yllätyksenä hänelle koska kumminkin tässä vuos oltu ilman ehkäisyä ja sitten yhtä...
  20. Zarix

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    Päätin ottaa härkää sarvidta ja kävin tk:ssa että tekevät sielä testin kun on huonoja kokemuksia kotitrsteistä näyttävät negaa mut lääkäriin kun menee ni positiivista sit. pari tuntia ni saa tietää mikä on tulos.

Yhteistyössä