Hellou!
Oon ihan uus täällä, mutta aattelinpa rekisteröityä, kun täältä kuitenkin löytynee samoissa fiiliksissä olevia ihmisiä.
Mulla ei oo minkäänlaista aavistusta miten pitkä kuukautiskierto mulla on, koska esim. viime vuoden puolella mulla oli menkat tasan kolme kertaa. Nyt tän vuoden puolella on ollu jopa melkeen säännöllisesti nyt helmi-, maalis- ja huhtikuussa. (Viime menkat alko 17.4. ja kierto ollu noissa kuukausissa noin 36 päivää.)
Oon nyt kuitenkin alkanut epäilemään, että olisin raskaana, ja voi kun niin toivoisin sitä. En oo ihan varma kuin suuren osan mun "oireista"/merkeistä oon vaan kuvitellu, mutta tässä näitä:
-väsymys
-flunssaoireet, kuumeilu (muutaman päivän ollu lämpö 0,5 astetta koholla, sitä ennen en mittaillu)
-viime torstaina meinasin pyörtyä ja on huimaillu välillä, ei oo mulle yhtään tyypillistä
-pistäviä ja välillä repäiseviä kipuja alavatsassa
-alaselkä kipeä
-vessassa saa juosta koko ajan
-lievästi etova olo välillä
-jatkuva nälkä
-nännit arat, välillä enemmänkin ja jopa kipeät
-naamaan ilmestyny finnejä ja menny rasvaseksi, yleensä kuiva iho
-valkovuotoa paljon
Osa noista siis tosiaan varmaan liioiteltuja, mutta uskaltasinkohan jo haaveilla olevani raskaana, mitä ootte mieltä? Jos tuohon 36 päivän kiertoon olis uskominen, niin menkkojen pitäs alkaa ens viikon keskiviikkona, ja sillon varmaan vasta uskallan ekaa kertaa testaillakaan. Yks testi ois tuolla kaapissa ja houkuttas kokeilla, mutta ei siitä varmaan vielä mitään hyötyä ois..
Toivottavasti saan liittyä seuraanne.