Täälläkin on
suhtauduttu aika neutraalisti raskauteen. Melkein 1,5 vuotta yritettiin täälläkin ja mietin, että tuun sit varmaan hehkuttamaan koko raskausajan ja alan ajoissa ostamaan tavaroita, vaatteita ym. Eipä niin käynytkään.
Siis olen tietysti onnellinen, parit itkut tuli tirautettua plussan tultua testiin ja olenpa herkistynyt, kun tuleville isovanhemmille on kerrottu
Mutta noin muuten olen sellainen rauhallinen ja jotenkin seesteinen. Jotkut raskaudesta tietävät ovat sanoneet, että raskaus pukee minuu, kun kuulemma hehkun
Se on kai sitten sitä sisäistä hehkua ja kai minusta tulee sitten jotenkin rauhallinen äiti? Viikonloppunakin eräs puolituttu ihminen sanoi minulle, että on luullut minulla olevan ennestään lapsia, kun olen tän raskauden suhteen niin rauhallinen
Vilipi Täälläkin on syöty
maitohappobakteereita jo yli vuoden verran
Massu kasvaa täälläkin
Aamusin jo "turvotusta" eli selvää vauvamasua
Ulkopuoliset eivät vielä tajua
Meidänkin lapsella tulee olemaan kaikki
isovanhemmat, ja miehen sekä minun vanhemmat ovat myös naimisissa edelleen. Lapsella tulee olemaan myös 4 isoisovanhempaa; minun mammani ja miehen puolelta kaksi mummoa ja yksi pappa
Tosin meitin mamma on aika huonossa kunnossa, et saas nähä, kuin käy...
Mielihaluja ei oikeastaan ole mitään kummallisia
Zarix, onnea ekoista kunnon potkuista! Niitä itsekin odotellessa...
Piipulle Myöhästyneet Synttärionnittelut :flower:
Vilipi tuosta
sokerirasituksesta kyseli... Kyllä mie olin ainakin ihan kuollu sen rasituksen jälkeen. Nukuinkin yhteensä 4 tuntia sen jälkeen, vaikka olin yön nukkunut ihan hyvin. Tietysti kaikille ei semmoista väsymystä tule
Itse aion seuraavaan rasitukseen ottaa töistä liukumavapaata.
Täällä
viikonlopusta selvitty. Pienen yövieraan kanssa meni hyvin ja lauantai-iltana olin sitten tyttöjen illassa
Eilinen päivä meni sohvalla, kun olin niiiiin väsyny ja vieläkin painostaa
Eilen tuli sellainen tunne, että onkohan tuolla kaikki ok, mutta ainakin sydän jumputti niin kovaa, että elossa ainakin ollaan
Hennu & Möhkö 17+1