Huoh, kun haukotuttaa! Kyllä tämä väsymys on jotain ihan järetöntä. Joku muukin oli tästä kärsinyt, I feel for you bellies!
Neuvolassa on käyty, ja saikkuakin yritin saada. Ei tippunut. Jos pystyy elämään muutenkin niin sitten käy töissäkin. No just. Kun tää muu elämä kärsii kun on niin piipussa noiden allergioiden takia. Ja ei todellakaan siedäty tuolla vaatekaupassa nää mun pölyallergiat tai astma. Huoh, purnausta näin alkuun.
Mutta muuten oli kaikki hyvin, lääkärineuvola oli. Paino oli laskenut, hb oli laskenut, verenpaine oli laskenut. Painonlasku ei siis mulla haittaa, olen ylipainoinen. Tosin ei se kauheasti neuvolatäti mairitellutkaan, ei tarttis kuulemma laskeakaan. Ja näin ultrassa pienokaisen! :heart:
Miehelle sanoin, että voisiko se edes yrittää esittää kiinnostunutta. Että tulisi edes sinne rakenneultraan mukaan. Tuumasi vain, että ois kait hän tullut vaikka nyt neuvolaan jos olisin pyytänyt. Varmana pyysinkin, totta se oli sen unohtanut. Ei oikein tunnu todelliselta miehelle vielä.
Ai joo, jollakulla oli kans otettu streptokokki näyte. Mulla oli sitä ollut siinä ensimmäisessä pissanäytteessä, joka piti viedä ekan neuvolan jälkeen aamupissasta. Ei siis ollut tulehdusta, mutta sitä streptokokkia oli. Ja heti 10 päivän lääkekuuri, V-pen. Huh, mikä hevoskuuri. Maha ei todellakaan kiittele :kieh: Parin viikon päästä viedä uusi näyte ja toivotaan, että tällä yhdellä kuurilla hoituu. Sitä kuulemma häädetään heti pois, ja vaikka ei enää löytyisikään pissasta, niin synnytykseen laitetaan tipan kautta suoraan suoneen antibioottia. Ennen kuin lapsi ehtii syntyä. Monta kertaa kysyin, että mistä sen saa ja miten se tarttuu tai tarttuuko. On kuulemma olemassa meissä jokaisessa ja voi toisinaan äityä.
Adora, tsemppiä töissä! :hug: Itse olen tällä hetkellä sellaisessa työpaikassa, josta haluaisin eroon. Toivon ettei minulle tarjota enää jatkosopimusta. Elokuun loppuun on tämä nykyinen soppari voimassa, eikä ainakaan yhtä isoa tuntimäärää luvattu. Ilmapiiri on muuttunut, muutoksia on paljon ilmassa ja eletään siirtymäaikaa. Se painostaa jo yksinään, ja sitten vielä omat mielialat siihen päälle.
Mutta imuri huutamaan ja sauna päälle, että huomenna taas jaksaa.
Vilipi 14+6