Nyt tulee pitkä purkaus, anteeksi jo etukäteen.. en oo kerenny pitkään aikaan tänne purkamaan asioita.. :ashamed:
Tuunasin tuossa
rattaat uuteen kuntoon, piti kankaita vähän vaihdella, kun olivat niin jo kuluneet, että meinas ihan ratketa.. Sinne on nyt se
kantokoppakin uutena hankittu. :heart:
Autokaulo puuttuu, mutta kuulin, että entinen naapuri on sellaista myymässä ja oon koittanu hänelle laittaa viestiä, josko saisin sen häneltä ostettua
Vaippoja tein eilen taas ison kasan valmiiksi tai oikeastaan ompelin vain loppuun, kun oli jäänyt puolinaisiksi. Myös
liivisuojia tein kasan, kun noita kestokankaita tuossa paloina pyörii.. Tytär komensi minut tekemään hänen nukenrattaisiin myös jotain, kun talvi on tulossa, niin nukke jäätyy, niin tein sitten vaunuihin jalkapeitteen ja nukelle "lämpöisen" fleecepuvun tai pussukka se tais lähinnä olla.. Itselleni tein muutaman kestojälkivuotositeen (mulla todettiin viime raskauden aikana joku kumiherkkyys (?), joten en voi pitää kertakäyttösiä siteitä ilman, että alapää on vereslihalla/vesikellukoilla..) :ashamed:
Sain tuossa vanhat kaksostenrattaanikin myytyä eteenpäin, kun ovat varastossa olleet jo kohta 4 vuotta tukkeena.. Yhet matkarattaat on vielä tuossa sillai, että myynkö vai enkö.. (ne on jo aika huonossa kunnossa, mutta meillä ainakin menneet vielä vararattaina hoidossa silloin tällöin, kun ei oo tarttenu ku yhtä kyydittää) tekis mieli ostaa tällä uudelle uudemmat rattaat kesäkäyttöön tai oikeestaan enkä lähinnä sitten kauppa/reissukäyttöön..
Noi meidän maasturirattaat vie NIIIIN paljon tilaa autossa (vaikka farmari onkin), ettei kassit mahdu mukaan, jos reissua tekee.. Ehkä vienkin ne valmiiksi mummolaan niin ei tartte sitten ees-taas rattaita kuljetella.. (ja ostan kotiin uudet...) Ihana pohtia...
ens viikolla on
rakenneultra. Mä niin tahtoisin saada sieltä lupauksen jompaan kumpaan suuntaan.. :heart: Mies taas ei tahtos tietää, mutta eihän se mukaan oon tulossa, joten jos en kerro sille??
Energiaa on aamusta 6-12, vaikka muille jakaa, herään joka aamu ennen kellon soittoa tasan 06:04, kun mahassa alkaa ihan mieletön potku-nyrkkeilyharjoitus. Kaikki
potkut muuten tuntuu tuonne alaspäin ja osittain vasempaan kylkeen (ja ne tuntuu KOVAA jo), en oo tuntenu tässä navan yläpuolella kuin pientä möyrintää (kädet?). Onkohan kaveri nurinperin? Puolen päivän jälkeen tekis mieli vaan hautautua peiton alle ja nukkua loppu päivä! Ei oo virtaa yhtään mihinkään!
Selkä sanoo pokspoks ja migreeni vierailee usein. Käyn maanantaina neuvolassa ja katotaan sitten miltä vaikuttaa, joudunko jäämään saikkulomalle. Oma olo ei ole paras mahdollinen töiden tekoon ainakaan..
Kävin kattoo tuota
kelan laskuria, millon loma vois alkaa. Sehän ilmoitti että 1.12. Oon luullu, et loma alkais tuossa 1 kk ennen laskettua aikaa. En tiiä miten teen, kun työnanaja on edelleen sitä mieltä, että mun pitäs olla töissä joululomaan asti (22.12)! Itsestä ei tällä hetkellä tunnu siltä, että sinne asti jaksais yhtään edes yrittää. Tekis jo niin mieli jäädä hermolevolle ihan jo ton kaiken hoitopaikka sähläämisen jälkeen, ressitaso on korkealla ja muutenkin motivaatio laskee koko ajan.. Niin ja meni se sitten pudottamaan mun palkkaakin kahteen lapseen, kun ne yhet ei ottaneet sitä hoitopaikkaa = se on kuulemma MINUSTA johtuva syy (ei hänestä). Juu raskaus siinä oli se syy, mutta onko se minusta johtuva syy, jos toiset ei ota paikkaa vastaan?? Minä en missään vaiheessa ole sanonu, etten heitä hoitoon ota.... Jippiajei, ei yhtään haiskahda työpaikka syrjinnältä! Ei jaksa yhtään enää!
Vaatteita ei oo tullu vielä ostettua kovinkaan montaa kappaletta. Toppavaatteet ja jotain muuta pientä vaatetta on toisilta lapsilta jäänyt, mutta he ovat molemmat kesän lapsia, joten vaatteet on kevyitä ja lyhythihasia.. Ompelua odottaa muutama puklurätti/liina, mutta vaatteita en oo kovin paljoa vielä miettiny et ompelisin. Kankaita varasin tosin sitä varten jo: turkoosia, ruskeaa ja lilaa, käy sitten molemmille.. Kahdet punaiset verkkarit ompelin, kun jäi sellaset kankaan palaset pyörimään, on ainakin parit pirteät vaatteet, eikä vain valkoista ja neutraalia..
Huoh, jopas helpotti purkautuminen.. Nyt tekemään välipalaa ja pihalle päin, päivä onkin 1.5h päästä pulkassa.. Onnea on lyhyet päivät!
Niina ja lupu 19+5, mihin tää viikko katos? Torstaina alkaa jo viikko 20 :O Puoliväli on saavutettu ihanata! Lopun alkua, vai miten se menee, synnytyspelko vain pahenee.. :$