Hakutulokset

  1. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    Tuisku85 Nyt kuule, tuo "oireettomuus" on varmasti juuri SE oire, ja nyt jos niitä oikeestikin alko tulemaan niin ihan varmana kyllä nyt jotain tapahtuu. Lämpö ja kaikki!!!:heart::heart: lullaby89 Samaa sanon sulle kuin Tuiskullekineli ehkäpä oireita ei vaan oo ja se onkin se OIRE. ;):heart...
  2. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    Heidukka Paljon voimia ja tsemppiä töihin paluuseen!:hug: Ampparsson mulla ei riitä sanat, mutta mielettömästi haleja ja voimia!:hug: Ymmärrettävästi haluat nyt vähän hengähtää mutta heti kun siltä tuntuu niin tule takasin. Toivottavasti saadaan sulle hetimiten uusi pieni kyytiin ja syliin...
  3. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    Dana-:hug: Onpas kyllä kummalliset menkat, täytyy sanoa. Nyt kyllä jos vielä menee yhtään oudommaks niin ei ku testiä kehiin!:O yöperhonen-Kääk, nyt kuulostaa hyvältä!!! Koska testaat?:D:heart: Tuisku85 Siellä on nyt pikkanen kyydissä!!:heart: Mulla on nyt myös niin omituisia oireita että...
  4. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    nellielli mulla myös niin että äidillä ei ole koskaan ollut pahoinvointia raskausaikoina, mutta oon ihan varma että mulle kyllä tulee, vaikka normaalisti en voi pahoin oikeen mistään. No sen näkee sitte. :D Koitahan jaksella töissä. Sit heti vaan saikkua jos siltä tuntuu!!:heart: Kiitos...
  5. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    lullaby89 Niinhän se on! Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.:D Ei oikeen muuta voi. Eniten ahdistaa tää kun aika kuluu niin pirun hitaasti. Höööh. Noniin, sulla alkaa kohta olla sellaset pävät että vois jo näkyäkin testissä jotain! :heart:
  6. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    lullaby89 mikäs dpo sulla nyt taas olikaan menossa?:ashamed: Toivon niin valtavasti että se plussa sieltä ny tulis!!:heart: Tuisku85 tietkö mulla kävi ihan sama mielessä, et joskos ovis onkin mennyt huomaamatta ohi ja nyt siellä pikkanen rakentaakin pesää?:heart: nellielli hurjaa kyllä...
  7. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    Tuisku85 No eikös tuolleen kaikki tule raskaaksi?!:D Siis nimenomaan kaikki ne jotka eivät a) halua b) käyttävät ehkäisyä c) "se oli vahinko" :D
  8. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    nellielli ahh, kuulostaa taivaalliselta! On varmaan kyllä pakko kokeilla joku päivä!:D Mitenkä oot voinut?:heart:
  9. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    Heidukka:D lullaby89 Voi vitsi, ku itse pystyisin samaan. Oon varmaan heti testi kourassa kun vaan vähänkään päivät olis sitä luokkaa että vois edes haamujen haamujen haamu näkyä. :ashamed: Tuisku85 ihana kuulla susta!:heart: Hyvä että ootte saaneet asiat eteenpäin ja sattu mukava...
  10. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    Heidukka :hug: Onneksi oli mukavaa puuhaa! Ihanaa, kesää odotellessa!:D miranenn Mielettömän ihanaa ja rentouttavaa iltaa teille! Nauttikaa pirskeistä!:heart:
  11. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    Ampparsson murunen!:hug: Oon samoilla linjoilla kuin Tesla eli mäkin oon lukenut että pieni vuoto on ilmeisesti aika yleistä ja normaalia alussa. Uskon että kuitenkin säikäyttää ja ilman muuta mene heti maanantaina labraan ja tarkistuta se hcg-arvo niin saat mielenrauhan. Pienelle hirmuisesti...
  12. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    miranenn totta! Kunhan saan pakollisen negan testattua ens viikonloppuna niin kyllä ajattelin sitte kans hieman sihauttaa!;) Voi juku, toivotaan meille samanlaisia kilttejä ja helppoja vaaveja pikapuoliin!:heart:
  13. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    Heidukka Kuulostaa kivalta! Toivottavasti kelit on hyvät! :) Dana- sulla on viikonloppu yhtä juhlaa!:D Laola:hug: pahoittelut tädistä, mutta onneksi tosiaan ainakin kierto pysyi nyt hyvän mittasena! miranenn joko korkkasitte iloliemet?:D nellielli oiii nammmm!!! mistä otit ohjeen...
  14. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    miranenn älä muuta sano! :D Mitäs aiotte tehdä viikonloppuna?!?! :p Kiva välillä sivuta muitakin aiheita.. t. epätoivoisesti vauva-aiheita viikoksi sivuun työntävä Hey:D
  15. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    Heidukka voi ihana, toivottavasti tosiaan nyt pian tärppäisi niin pääsisi vaunut ja tarvikkeet käyttöön!:D
  16. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    yöperhonen- Niinpä! Ei auta ku pää kylmänä vaan jatkaa! Kyllä se plussa sieltä vielä tulee meille kaikille ihan varmasti! :heart: Ja ei tosiaan haittaa vaikka kerroit noin tarkasti. Sitä vartenhan täällä ollaan, myötä ja vastamäessä! :D Heidukka Tervetuloa mukaan!:wave: Heti alkuun...
  17. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    lullaby89 Kiitos!:heart: Sama fiilis mullakin, että voi kun se pelkkä tahdon voima tosiaan riittäis, koska sitä todella nyt löytyy!!!:kieh::D
  18. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    yöperhonen- tottahan tuo! Sama kun negakierron päätteeksi, pakkohan se on yrittää jatkaa uuteen kiertoon harmituksesta huolimatta, muuten ei tuu mitään. Ja kai siinä vähän yrittää suojella itteään ettei heittäydy sängyn pohjalle, tuntuu että pääsee helpommalla kun ei anna periksi sille surulle...
  19. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    yöperhonen- :hug: ootte joutunu kohtaamaan tosi vaikeita asioita. Pahoittelut siitä.:( Ihanaa kuitenkin että ollaan nyt tässä vaiheessa, ja toivotaan todella että tästä kierrosta saisit plussan, joka sitten pysyisi ihan loppuun asti!!:heart: Ikinähän tuommonen ikävä tapaus ei korvaannu toisella...
  20. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    lullaby89 tai ehkäpä kuule ootkin raskaana!! Peukut pystyssä!!:heart: Tesla hienoa että kaikki näytti olevan kunnossa! Nyt vaan oviksen bongailuun!:heart: Ampparsson Elikkä teillä tapahtu tää klassinen "kun vähiten odotat" ilmiö! Ihanaa! :heart: Ja älä välitä. Pienelle ei oo käyny noista...

Yhteistyössä