<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

Hey
yöperhonen- tottahan tuo! Sama kun negakierron päätteeksi, pakkohan se on yrittää jatkaa uuteen kiertoon harmituksesta huolimatta, muuten ei tuu mitään. Ja kai siinä vähän yrittää suojella itteään ettei heittäydy sängyn pohjalle, tuntuu että pääsee helpommalla kun ei anna periksi sille surulle ja pettymykselle.

Dpo3 täälläkin jos ovis tosiaan oli tiistaina. Ja ei oo oloja täälläkään. Pientä pistelyä vatsassa mutta niin on aina oviksen jälkeen. Yritän parhaani mukaan keskittyä muihin asioihin ettei liikaa kuulostelisi itteään. Kyllä se ihmisen mieli nimittäin on jännä, se kehittää kaikki oireet niin halutessaan. :D
 
Yöperhonen tosi surullinen mitä sulle tapahtui. Itse en tiedä miten selviäis, kaipa siitä jotenkin olisi pakko selvitä ja jatkaa eteenpäin jollain tavalla. Ihminen on kuitenkin usein yllättävän vahva loppujen lopuksi. Mutta tuollaiset kokemukset varmasti jollain tapaa vahvistavat ihmistä. :hug:

Hey Oletpas ihana!! Mä kuule täällä yritän napata noita plussia tosta puhurista minkä kerkeän :D. Sinne suunnalle myös vähintään samanmoiset puhurit ++++++++++++++:heart:

Voi kun pelkällä tahdonvoimalla saisikin tärppejä, mulla sitä nimittäin tällä hetkellä löytyy. Tuntuu ihan kun täti olisi joku ilkeä hahmo, jonka tehtävänä on pilata ihmisen onni ja se nauraa vaan räkäsesti päälle kun saa ihmisen kerta toisensa jälkeen nujerrettua :D
 
Hey näinhän se on! paremmin siitä toipuu (tai ainakin itse toivuin) kun jatkaa vaan yrittämistä :) veikkaan että muutamat kemialliset tossa välissä on ollu... kovat on ollu oireet ja menkat pari piäivää myöhässä, enkä oo tetannu.. mut sit alkaa tosi runsas vuoto, mitä mulla ei yleensä oo... mut noi nyt on sellasia et niille ei voi yhtään mitään.. paremmalla uskolla ja toivolla sitten vaan jatkamaan taas :)

joo, jännä on että kun kuulostelee oman kropan toimintaa, niin aina tulee kaikki maholliset oireet :D siks koitanki olla tässä VIELÄ ainakin ajattelematta mitään... saa nähä ku kierto lähenee loppuaan, että kuinka kovat oireet löytyy :D

tuossa mun kesken menneessä raskaudessa ei ollu aluksi oikeen mitään... ehkä hieman väsymystä ja turvotusta.. mut sitä mulla on muutenki menkkoja odotellessa.. sit ku tein plussan niin siitä jokunen hetki alko tulee etovaa oloa pitkin päivää mikä oli kuitenki vahvimmillaan iltaisin..

viime kierrossa taas oli kaikki huimaukset, toooodella pahat olot, kylmä oli jatkuvasti, tissit oli uskomattoman kipeet ymsymsyms... mut veikkaan kovasti et se oli sit kuitenki varhainen keskenmmeno.

Lullaby tärkeintähän siinä on se lähimmäisen tuki.. ihan ensiks sen oman miehen! toki asia häntäkin harmitti, mutta eritavalla tietysti. toistemme tukena oltiin, mutta ilman sitä luulen että mulla ois hajonnu pää ihan totaallisesti!!

Veikkaan että me olaan rautanaisia, eikä meiltä ainakaan yritystä puutu nujertamaan sitä akkaa ja sitä kautta raskautumaan!!! kyllä se vielä lannistuu ku se tarpeeks monta kertaa maihin manataan!!!! :D

Anteeks nyt vaan kovasti ku oon selittäny ton mun keskenmenon ehkä liiankin tarkasti :D saa sit tulla huutamaan et TURPA KIINNI !!! :LOL::stick:
 
Juu anteeks ku mieki tuost höpötin, tuli vaa mielee :(


Heidukka tervetuloa joukkoon :) Ilmottele vaa kp:t yms ku tahot listalle :)

Omaa napaa.. Hirveest vihlontaa yms tuolla alhaalla. ek kai miul ny mikää ovis voi olla näillä kp:lla... huoh
 
Hey
yöperhonen- Niinpä! Ei auta ku pää kylmänä vaan jatkaa! Kyllä se plussa sieltä vielä tulee meille kaikille ihan varmasti! :heart:
Ja ei tosiaan haittaa vaikka kerroit noin tarkasti. Sitä vartenhan täällä ollaan, myötä ja vastamäessä! :D

Heidukka Tervetuloa mukaan!:wave: Heti alkuun pahoittelut km:stä:hug: toivottavasti saadaan teille pian pikkuinen uudelleen alulle!:heart:

miranenn Josko se ovis valmistelee tuloaan? :eek: Siis toi just on kyllä niin raivostuttavaa et ku olevinaan luulet jotenki olevas perillä kropasta ni johan se taas yllättää.:stick:

ONärsyttävää nakertamista ja kirvelyä kohdussa. Oli viimeksikin oviksen jälkeen joten en mitenkään mahdolliseen raskauteen liittäis. On vaan inhottavaa semmosta pientä kaivertavaa tunnetta.
 
Hey: Kiitos. Uutta raskautta mekin odotamme, jospa haikara toidi tällä kertaa kottin asti pienokaisen :)

On ihanaa huomata, että muitakin on samassa tilanteessa kun mekin. Itseasiassa oli todella helpottavaa lueskella, kuinka osa on käynyt lastentarvikeliikkeissa yms. meillä on jo melkein laatikollinen vaatteita ostettuna ja kaiken parasta: vaunut tulivat tällä viikolla Oralta :D Joten valmiina ollaan. Missä vauva???
 
  • Tykkää
Reactions: Hey ja Tuisku85
Viikonloppuna lähdetään vanhempien kesämökki tontille raksa hommiin, nyt kun voi taas tehdä siellä jotain :) Sitten luvassa vierailua myös anoppilassa, jospa pääsis vaikka moottorikelkkailemaan siellä! Toivottavasti olis kivat kelit, ei oo oikein kyllä lupaillut sellaisia ainakaan tälle suunnalle...
 
Tervetuloa mukaan Heidukka :) Täällä tosiaan positiivisuudesta ja tsemppauksesta ei ole pulaa :)

Bongasin tälläsen Clearbluen mainoksen:

Kaksplus - Clearblue - Suomi raskaaksi

Kannattaa käydä kattomassa. Siellä voi hakea testiryhmään ja jos pääsee mukaan niin saa digi ovistestejä ja raskaustestejä. Pitää kyllä sitoutua kirjottelemaan omia tuntoja testeistä, mut niinhän me niitä täällä jo muutenkin analysoidaan :)
Ite tietysti heti hain testirymään mukaan :)

ON Tänään tuli hetkeks ihan kauheet vatsanpoltteet. Ihan sellane olo, et kohta se täti paukahtaa kylään ja lujaa.. Katotaan miten käy..

Viikonloppusuunnitelmissa olis synttärit, synttärit ja synttärit :D Joka päivälle yhdet. Huomisilla synttäreillä olis tarkotus vähä jotain ottaa, ekaa kertaa tänävuonna.. Siitä onki sitte kiva mennä sunnuntaina silmät ristissä sukulaislapsen 4-v synttäreille :)
 
Täällä kp 1 ja yk 3 pärähti käyntiin.. Olen onnellinen, että tällä kertaa kierto oli suht normaali, eli oli teroista jotain hyötyä tähän kiertoon.

Gallupeista, me haluttais varmaan molemmat tietää sitten kumpaa sukupuolta tuleva vauva olisi, jos mahdollisuus tulisi. Vaikka ei sillä mitään väliä meille ole, kummatkin olisi ihana saada! Vaunuista omat suosikkini on emmaljungan duo edget kuvien perusteella ja mitä tuolla kadulla on niitä nähnyt. Sitten kun on raskaana, niin sitten vasta uskallan käydä tarvikkeita ihastelemassa ja hankkimassa.

Viikonloppuna ois suunnitelmissa levätä, urheilla ja syödä hyvin. Täytyy kuitenkin alottaa siivoamalla koiran tekemät tuhot lattioilta, sillä kun oli ollut päivällä kovasti hommia postin silppuamisessa!
 
  • Tykkää
Reactions: Tuisku85
Heidukka Tervetuloa! :wave: vaikken täällä itse enää virallisesti pyöri, mutta tervehdin kuitenkin.. :) oikeen ihanaan porukkaan oot tullu mukaan! :heart:

Ite tossa leivoin New York Cheesecaken, et huomenna saa vieraita kestittää.. :) Ja muuten varmaan tulee vaan oltua tää v-loppu..jos ei ihan kauheen paha olo oo aamulla, niin sit meen jumppaan ja salille, mut nyt on ollu kyl aika kovaa etomista, et saa nähä mitä aamulla tapahtuu..toivotaan, et on parempi fiilis.. :)
 
Oikein paljon tervetuloa Heisukka :wave:

Dana Mäkin katselin tota ilmotusta tosta ja mietin että pitäiskö ilmottautua...

Hey Mulla oli kans tässä kierrossa heti oviksesta asti sellaista ihme juilimista ja kipuilua, jospa siellä sullakin joku pienen pieni nakertais omaa pesää :heart:

Täällä aiotaan viettää vaan ihan rauhallinen kotiviikonloppu, olen itse sellainen kotihiiri että nautin suunnattomasti kun saa vaan olla kullan kainalossa kotisohvalla :heart:

Nellielli Oi! Kuullostaapa tuo sinun leipomisesti namilta!!
terveisin kuolaava herkkupeppu lullaby :D
 
Viimeksi muokattu:
Hey
Heidukka Kuulostaa kivalta! Toivottavasti kelit on hyvät! :)

Dana- sulla on viikonloppu yhtä juhlaa!:D

Laola:hug: pahoittelut tädistä, mutta onneksi tosiaan ainakin kierto pysyi nyt hyvän mittasena!

miranenn joko korkkasitte iloliemet?:D

nellielli oiii nammmm!!! mistä otit ohjeen tuohon kakkuun? :p
Toivotaan ettei pahoinvointi yltyis ja saisit viettää viikonlopun muuallaki kun vessassa tai sohvalla!:heart:

lullaby89 Nyt vaan toivotaan parasta että olis joku kyytiläinen tuolla alottamssa 9kk matkaansa :whistle: Koska meinasit testailla?:heart:
Ihanan kuulonen viikonloppu. Oon kans samanlainen. Töissä kun on koko viikon painanu niin on ihanaa vaan lojua sohvassa murun kainalossa ja olla tekemättä mitään.:heart: Huomenna kyllä suunnitelmissa lähteä vähän kaupoille mutta sitten varmaan tosiaan vaan olla kans. :) (ja kytätä kaikkia nettipalstoja ja r-oireita):D
 
Hey
miranenn totta! Kunhan saan pakollisen negan testattua ens viikonloppuna niin kyllä ajattelin sitte kans hieman sihauttaa!;)
Voi juku, toivotaan meille samanlaisia kilttejä ja helppoja vaaveja pikapuoliin!:heart:
 
Hei Heidukka tervetuloa minunkin puolestani. Itsekin olen aika uusi täällä, mutta ihanasti minut on vastaanotettu <3

lullaby89 niin osuvasti sanottu :

"täti olisi joku ilkeä hahmo, jonka tehtävänä on pilata ihmisen onni ja se nauraa vaan räkäsesti päälle kun saa ihmisen kerta toisensa jälkeen nujerrettua"

Aika kuluu muuten niin hitaasti kun on kierron alkupäässä.

Ja mitä viikonloppuun tulee minä joudun olemaan koko viikonlopun ihan yksin ja käymään töissä, kun muut pitää hauskaa. Ei ole reilua
 


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT LA 10.03.2012



Toiveikastypy............29.................kp 87/30-36(45)...........yk 4
Cheer115-................20..................kp 46/28-33................yk 6



Lullaby89..................22.................kp 25/56-70...............yk 6
Tuisku85..................26................ kp 23/30.................. yk 4/yv 2
Dana-......................28.................kp 23/25...................yk 9
lenkkari...................27.................kp 23/32-33...............yk 7
yöperhonen-............23..................kp 21/28-30...............yk ?
tada........................27.................kp 20/25-30...............yv 4?



Hey.........................23.................kp 19/?......................yv 2
jenni_noora..............27................kp 19/28....................yk 2
mirkkunen_..............23................kp 16/28-30................yk 2
Tesla........................27................kp 12/28-33................ yk 7



miranenn..................22................kp 8/28......................yv 2
Marpa......................23................kp 5/31.......................yk 2
Laola........................23................kp 2/28-41................yk 3



HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
Shih
An-nie
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
Dremming
Lilly-
pöppinen
-jannica-
Sati
Teps
Tessu84





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2076602-esikoishaaveista-2011-2012-plussanneet/


horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv 3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6


 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä