Hakutulokset

  1. H

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    Hei kaikki ihanat!!:heart: Pakko taas tulla huutelee teille tänne! Varsinkin Pikkumyy-murulle haluan taas toivottaa hirmusen paljon tsemppiä tulevaan koitokseen ja kaikkeen siihen ihanaan mitä siitä palkinnoksi saa!:heart: Mulla melkein tippa linssissä, kun ajattelen että oot kohti äiti...
  2. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 11 <3<3

    MOI MURUT!!!:heart: Anteeksi heti alkuunsa TAAS etten oo mitään itestäni ilmotellu, oon tarkotuksella pitäny taukoa mutta mun tapauksessa eihän se mitään oo auttanut, ainoastaan lievittäny ehkä stressiä kun jotenkin saanut pidettyä ajatuksia muualla, tosin varmaan siihen vaikuttaa myös...
  3. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    Moi Murut!:heart: Täällä mennään jo kp5 eli niin vaan täti yllätti, tosin olishan se ollut ihan pöhkö ajatus että olisin ollu raskaana, vaikka tällä kertaa oireet poikkes täysin siitä mitä ennen ollut. Ajattelin että vielä nää kaksi kiertoa pyörin täällä, niihin on vielä Clomit avusteena...
  4. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    miranenn hirveesti tsemppiä ja voimia. Mulla samat fiilikset, siksi en täällä ole jaksanut viime aikoina kirjottaa. Tuntuu ettei enää kestäis yhtään vastoinkäymistä.:hug: Danalle myös valtavasti voimahaleja. Ikäviä uutisia, mutta Chiba tosiaan on hyvä esimerkki siitä että vaikka tilanne...
  5. H

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    Moi kaikki rakkaat ja ihanat!!!:heart: Pakko oli tulla Chiballe kommentoimaan että IHANAAA, onnea hyvistä ultrakuulumisista. Oon niiiiiin äärettömän iloinen teidän puolesta, vihdoin se kaikki palkitaan. Nyt nautit kesämasun kasvattamisesta.:heart: Syysmyrskylle valtavat voimahalit ja...
  6. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    Hei ihanat muruset!:heart: Olittekin jo kaipailleet:heart: Mulla on ollu niin järkyn kiire ja väsynyt viikko etten oo jaksanu kirjottaa. Ihan pikaseen oon käyny lueskelemassa, lähinnä onko plussia tullut, huomenna kun kerkiän, luen kaikki kunnolla läpi. Omaa napaa sen verran: KP3 menossa...
  7. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    Tuisku85 Kiitos tsempeistä ja anteeksi mun jurnutus!:ashamed: Oot oikeessa! Kaikkihan on mahdollista ja tosiaan, oireita ei kyllä oikeestaan kannattais vissiin yhtään kytätä kun ei niistä voi tietää!:heart::heart::D
  8. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    lullaby89 Sä et meinaa testata vaan odotat vaan että alkaako menkat? Parempi tosiaan tädin pysyä poissa!!!:heart: Mä oon jo niin valmistautunu siihen negaan et odotan jo uutta kiertoa. Jotenki ollu niin masis fiilis tänään. Töissä oli ihan hirvee päivä ja sit tuli se vauvan kaipuukin siihen kun...
  9. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    Cheer115- Täällä peukut pystyssä!!!:heart::heart: Olis se ihanaa!
  10. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    Cheer115- Herttinen sentään! Sinähän plussaat huomenna murunen!!!:heart::heart: OON IHAN SATAVARMA!!!!:heart: Tulehan heti näyttämään kuvaa testistä jookos!! Tsemppiä!!!:heart: ps. Ihana kuulla susta!=)
  11. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    Voi helkkari sentäs että ihminen on pöljä. Löysin taas itteni koluamasta erilaisia keskusteluja esim. "millä dpo:lla plussasit?" ja plaaplaa. Voi hölönpölön. :ashamed: Pitäis tosiaan laittaa se lukko noille sivustoille. :D
  12. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    miranenn Kiitos samoin!! :heart::D
  13. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    miranenn huppista, yök ja auts.:D No toivottavasti laskis nyt itekseen niin ei tarttis. Varmasti on kyllä kipee.:whistle: Mutta hyvä ettei sen kummempaa!:hug: Hauska muuten että tuli puheeks toi lämpö-juttu, nimittäin oon kyllä miettiny et onko mittarissa vai missä vikaa mut jos sullakin on...
  14. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    Tuisku85 Toi on kyllä ihan totta! Ja siks mietin ihan samaa. Menee vaan rahaa ja hermot. Turha mun on edes testata kun tiedän jo oikeesti nyt et nega se on. Näkeehän sen sit kun menkat alkaa, ja jos nyt ei jostain syystä alkais niin senkin näkis kyllä sit. :D
  15. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    Tuisku85 Nojoo, edelleen oon kyllä niiiiin varma että nega sieltä tulee eniveis...:ashamed: Koskas sä uskaltaisit testailla? :heart:
  16. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    Tuisku85 No just tässä mietin että millon sitä uskaltais, jos uskaltais. Et koska vois näkyä?! Ehkä dpo9-10?!:O
  17. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    Tuisku85 Unohdin tuolla vastata aiemmin, mutta siis dpo 7 menossa tänään. :p
  18. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    miranenn Ollaanpas me sitten outoja! :D Mitä sanoivat siitä patista? Ovisplussatuulia puhallan sinne sulle!!:heart:
  19. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    Tuisku85 Siis ahahhahaha älä muuta oikeesti sano! Mä en tiä pitäskö itkee vai nauraa. Tää on siis niin älytöntä touhua välillä että huhu! :D No oli miten oli, mä niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin toivon että tätiä ei tule, ei nyt eikä viikon päästä vaan saat testiin komean plussan!!!:heart:
  20. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    Heidukka Älä muuta sano. Odotusta odotuksen perään. HUOH sanon minä!:headwall:

Yhteistyössä