Hakutulokset

  1. H

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    IHANAA NAISTENPÄIVÄÄ KAIKILLE TEILLE UPEILLE NAISILLE!!!!:heart::flower: Syysmyrskylle extra tsempit!:hug: Ei enää kauaa ja nyytti on sylissä! muoks. Oho, sehän tuli isolla! :D
  2. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    Tässä just tutkailin tota raskauslaskuria ja jos nyt tärppäis niin vielä ehtis marraskuisiin!!:whistle: yöperhonen- Kyllä tota sarjaa myydään dvd:nä. Ainakin anttiloissa oon nähny! :p
  3. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    AMPPARSSON EIKÄ!!! SIIS IHANAA! MAHTAVAA! VOI MURU OON NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN ONNELLINEN SUN PUOLESTA!!! IHANAA IHANAA IHANAA!!! :heart::heart::heart: siis mäkin haluun ulkomaille ja lomalle!!!:eek: kun kaikki tuo tuliaisena sieltä plussia!!! Ampparsson kerro heti kaikki oireet...
  4. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    ON dpo2 ja oon nyt jo ihan kypsä tähän odottamiseen! Vitsi että nää piinaviikot menee hitaasti!!:headwall: vaikka toisaalta oon ihan varma että turha tässä on piinailla kun ei kuitenkaan tärppää!:D
  5. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    IHANAA NAISTENPÄIVÄÄ KAIKILLE!!!!:heart::flower: GALLUPPIIN: voisin itsekin tosiaan vastailla:D sukupuolesta ihan sama kumpi tulee, tulisi edes joku!!:ashamed: Ja oon ajatellut etten halua tietää etukäteen vaikka tavallaan olis kiva päästä valitsemaan vaatteita ym. sen perusteella jo...
  6. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    Voi tytöt! Pelastitte mun päivän. Oon saanu nauraa kippurassa ku oon lukenu teidän kommentteja, ihanaa että ollaan koko porukka ihan höppänöitä!:laugh: Ootte kaikki mielettömän mahtavia!:heart: Dana-"Finnejä pukkaa joka päivä lisää, eikä noi viiksetkään kauheen seksikkäiltä näytä.. Katotaan...
  7. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    Mä luulen kans et ei olla ainoita, ehkä vaan juurikin ne junteimmat jotka uskaltaa sanoa sen ääneen!! :laugh: voi vitsi, mä oon kyl niin onnellinen tästä pinkasta! :heart:
  8. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    miranenn tipahdin totaalisesti! :laugh: ihanaa, siis oikeesti, tai siis kamalaa mut oikeestaan kamalan ihanaa, nimittäin en oo ainut siis!! Mä kans selaan noi samat ketjut aina läpi ja osa on jo joltain vuodelta nakki ja silti vaan, aina uudelleen joka päivä, HUOOOOH. :headwall::laugh:
  9. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    miranenn joo siis ihan sama juttu. kaikenmaailman sivut on koluttu taas tänäänki läpi kymmeneen kertaan! :D hullu mikä hullu.
  10. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    miranenn nojoo, tää on kyllä kieltämättä siinä mielessä ihan hyvä että tietää varmasti koska ovis on. Kiitos tsempeistä!:) Saa luvan laittaa sen lähetteen kerta lupaskin!!! Mutta tosiaan, eihän kaikilla välttämättä oireita tule oviksesta ja silti se tapahtuu ihan normaalisti!:heart: Nyt...

Yhteistyössä