Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

Epa Kiitos synnytystarinasta! :) vaikka täällä se onkin viä kaukainen ajatus, niin on sitä ehtinyt silti jo pari kertaa miettiä! :) Pelottaa, mutta toisaalta jo odotankin sitä! :)

Pahoinvointi vaan jatkuu eikä loppua näy.. :( no, mut jospa tää tästä sit parin viikon päästä viimeistään loppuis..toivotaan, että loppuis sillon kun normaalisti monilla muillakin loppuu..ettei vaan jatkuis koko raskauden ajan.. :)

Nellielli ja pötkö 10+2
 
Hehei ultrassa käyty ja kaikki oli kuten pitääki! :heart: Vastasi täysin viikkojansa ja niskaturvotus oli 1,7mm sen mitä sai mitattua. Nimittäin pikkukaveri ei ollu kauhean yhteistyökykyinen. :D Kokoajan kyllä myllersi ja myllersi, mutta ei suostunut kääntymään oikeaan asentoon että olis näyttäny niskansa, halus vaan näyttää naamaansa eteenpäin. Voi tätä rakkauden määrää, ajatella että se on jo 6,5cm pitkä. :heart: Niin piäni mutta siltiki niin iso.

Poksista poksis 13+0 :heart: Laskettuaika olis sitte 16.10, eli päivällä aikaistuu homma mikä alunperin laskettu.. Jos Taiteilijatar viitsit muuttaa. :)

Nellielli, mieki oon tässä jo pari viikkoa toivonu että joko helpottais olot.. Ei helpota ei, hammasta purren vaan eteenpäin ja päivä kerrallaan. :)
 
Voi teitä :D :D ei tartte mun takia pidättää jos tukka tupsuttaa jo haaruksista :D :heart:

Kävin neuvolassa tänään parkumassa ja sain huomiseksi ajan. Ja mulle myös sanottiin että ei anneta mennä yli kymmentä päivää lasketusta eli ensi tiistai on mun uusi turhantoivon päivä! Laiha lohtu mut lohtu sekin :)
Meinaan kyllä huomenna ihan tosissaan keskustella näistä synnytykseen liittyvistä peloistakin mitä tässä on näiden viimesten viikkojen aikana alkanut ilmetä vauvan kasvettua jättiläiseksi. Vaikka voi olla et on arvioitu reilusti yläkanttiin niin tosiasia on se et voi olla myös reilusti alakanttiin arvioitu : / huuuuh..mietin vaan et mikä ratkaisu vähiten toisi niitä riskejä mukanaan nyt kun tähän synnyttämiseen asti on jo melkein (vihdoinkin) päästy :ashamed:
Täällä on myös vakavissaan keskusteltu siitä lieneekö tämä lapsi meidän ainokainen.
 
Chiba ja nellielli: Mä olin ihan varma ettei pahoinvointi lopu, mut onneks se loppui :) Eihän sitä valitettavasti koskaan tiedä kuinka kauan kestää, toisilla kun saattaa olla loppuun asti mut toivotaan ettei näin oo teidän kohdalla!

eskapismi :hug:

Meikäläinen koittaa jaksaa aamuvuoroon, nyt illassa oli vähän mahakipuja tai alavatsa kovettu ja tuntu oudolta. Seuraan tilannetta huomenna. Ruoka maistuu välillä ja välillä ei, mutta ainakaan paljoa ei jaksa syödä vaikka kuinka ois nälkä jne. Outoa kun oon aina luullu että raskaana syödään kaksin käsin :D
 
myräkkä, kyllä, sekin on totta että se vauva saatetaan arvioida pienemmäksi kuin on, toivotaan että olis menny kuitenki alakanttiin! hyvä kun pääset tänään puhumaan sun ajatuksistasi :) joskos se poikisi käynnistystä jo tälle päivälle? onhan kamppeet mukana? :D? ja nyt saakeli sanot sille pikkumiehelle mahassa tältä tätiltä terveisiä että PIHALLE SIELTÄ!

Chiba, oi ihanuus :heart: todellakin, se rakkauden tunne ja fiilis mikä siitä tulee kun näkee oman lapsensa masussa, niin se on sanoinkuvaamatonta :heart: ja sen kun näkee hänen kasvavan! rakenneultrassa ollaan jo sitten isompia ja hieman enemmän jo vauvan näköisiä :) ja sielläki oli linssilude :D se halus kattella äiskää ja iskää kameran kautta! niin oli meilläkin, joka kerta käänty naama laitetta päin! :D ihania :heart:

nellielli, kyllä se helpottaa :) toivottavasti! en toki halua pelotella mutta onhan niitäkin joilla se kestää koko raskauden ajan! ootko ajatellu puhua siitä lääkärille? siihen on olemassa meinaan ihan lääkettäkin :)

lemonade, sä otat nyt iisisti siellä töissä! sinä ja vauva ennen muuta ;)

(.), mulla jäi ihan joku kammo siitä eilisestä neuvolasta :D jokaikinen supistus mitä tulee niin ajattelen et nyt tulee lähtö! yöllä heräsin monta kertaa ihan vaan siis siihen kun massu kovettuu eli harkkasuppariin mutta säikähin :D joo, mä tuun hulluksi vielä ennen ku poika tulee pihalle :xmas:

mä oon päivissäkin ihan sekaisin, kai tänään on keskiviikko :D

tiuhti ja pikkumies :heart: 35+6
 
Viimeksi muokattu:
eskalle piti vielä sanoa että ei oo enää montaa viikkoa :) mulla on alkanu selkä sanoo sopimusta irti ihan viime päivinä ja olo alkaa olemaan kyllä muutenki ihan kauhee.. mulla on vaan erona että ruoka maistuu taas :D sitä menee paljon enemmän ku ennen mahaanki ku tuo on laskeutunu alas! koitahan jaksella vielä :heart: 3 viikkoa LA:han ja siitä korkeintaan 2 viikkoa ;) ei paha enää! mieti minkä matkan sie oot jo kulkenut =) saas muuten nähä kumpa poksahtaa ekana :D vaikka meillä onkii eroa lasketussa, sie oot edellä niin eihän sitä tietty koskaan tiiä ;) toivottavasti sie kumminki! isot tsemppihalit :hug:
 
tiuhti Päätin jo et en mee enää kamppeineni ku jotenki nyt naurattaa ja nolottaa ku menin polille viime ke sinne fckn käynnistykseen ni olin siellä ihan ilosena salkkujeni kans menos synnyttämään ja sit ne suunnillee heitti mut pihalle :D Mulla meni edellisessä tekstissä vähä senat sakasin.. Eli suurempi pelko nyt on se et painaakin lähemmäs viis kiloa kuin neljä :D Puhuttiin jo siskon kanssa et ku äiti on saanu pieniä tyttöjä ni me tehdää tällasii rotumiehii :D oon tökkiny paksu päätä joka päivä takapuolelle ja yrittäny uhkailla sitä kaikella,mut ei tehoa,tulee isäänsä!!


Tänään on pakko olla hyvä päivä koska isäntä lupas lähtee ulkoiluttamaan mua oikein tonne isoon kaupunkiin. Käydään Tokmannilla shoppailees kaikkee mitä ale-lehtisestä katottiin jo et pakko saada ja sit mä saan vihdoin imurin!! Ehkä ehdin vielä imuroimaan ennen lähtöä :)
 
Syysmyrsky, kiitos. Sitä toivotaan että päästään loppuun asti! Eihän sitä koskaan tiedä mitä tapahtuu elämässä, mutta positiivisesti päivä kerrallaan. :) Eikös se muutes yleensä mene niin, että kun vähiten sitä synnytystä odottaa niin vauva on jo tyyliin sylissä? :D Eli nyt tekemään jotain semmosta, suunnittelemaan jotain pikku matkan tynkää johonkin niin eiköhän ala tapahtua! Joku oikeen tärkeä tapahtuma/tapaaminen. :D

tiuhti, no joo, mie ihan pursuan tätä rakkauden fiilistä ja onnellisuutta. :D Piti ihan laittaa noi ultrakuvat jääkaapin oveen joka on melkein nenän edessä kokoajan. Saa aina huokailla ja ihastella, että kasvaako ihan oikeasti minun sisässä tuommonen ihanuus. Ku en mie osaa oikeasti vieläkään oikein uskoa, että tuolla on joku pieni muukalainen! :heart:

ON: Nyt on neuvolalääkärilläki käyty ja oli ihan kiva nainen. Toivottavasti pysyy samana loppuun asti. Ei saanu sydänääniä kuulumaan kun laite oli kuulemma vähän rikki/akku lopussa ja mun mielestä se koitti kauhean ylhäältä kuunnella noita ääniä, mitä omaa kokemusta kun omalla dopplerilla kuunnellu (meinasin jo sanoa että anna mie etin ne sydänäänet ku et osaa). Katsoi sitten ultralla ja siellähän se pikkanen köllötteli ja kovasti myllersi. Ihana. :heart: Saipa yhden ylimääräisen pienen näkemisen.
Hauska kun lääkäri vaan sano että sitte jos jotain vaivaa tulee, niin ei saa sitten internetistä katsoa että ensimmäisenä soitetaan neukkutätille ja sitte jutellaan tartteeko lääkäriä. :D

Mulla on tullu jostain ihan kamala kebabin himo. Tekis mieli, mutta sittekun miettii että saattaako sitä syödä niin tulee semmonen epäilevä fiilis. Voi vitsit.
 
Chiba Joo niin se taitaa olla :D Kyl mullaki tukka jo sojottaa kolosta,mut ei se vaan halua tulla sieltä :D Ja joo netistä löytää sit kaikki parhaimmat kauhutarinat joka saakelin nipistykseen,et suosittelen myös neuvolaan soittamista ennen internetin julmaa maailmaa :D
 
tiuhti Mä kyselin pahoinvointilääkkeistä lääkäriltä, mutta sano vaan, etteivät suosittele ja mielellään eivät niitä anna.. :( Mut jospa ne sit muuttais mielensä jos pahoinvointi jatkuu pitkällekin..nyt viä on pieni toivo, että loppuis siä viikolla 12..voi kunpa! :)

nellielli ja pötkö 10+3
 
Hey
Moi kaikki rakkaat ja ihanat!!!:heart:

Pakko oli tulla Chiballe kommentoimaan että IHANAAA, onnea hyvistä ultrakuulumisista. Oon niiiiiin äärettömän iloinen teidän puolesta, vihdoin se kaikki palkitaan. Nyt nautit kesämasun kasvattamisesta.:heart:

Syysmyrskylle valtavat voimahalit ja tsempit! Toivottavasti pääsisit oikeesti kohta puskemaan vauvan pihalle. Uskon ja toivon että teilläkin aika kultaa muistot!:heart: Oot mahtava, tiedäkin se!:hug:

Tiuhti_ Mä en vaan voi käsittää, kohta sullakin on nyytti sylissä. MINNE AIKA MENEE?! :O:heart:

Pikkumyy-Murulle hirveesti terkkuja! :heart:Täällä ollaan, edelleen yrityksen touhussa..:headwall::D
Vielä olis mahikset jouluvauvaan mutta, näitä pettymyksiä kun on tässä kohta jo puoltoista vuotta ollut niin jotenkaan ei uskalla edes toivoa...:ashamed:

IHANAA JA VAUVOJEN TUOKSUISTA KEVÄTTÄ MURUT!!! Koittakaahan jaksaa!:heart:
 
Hey Voi ei sua! :ashamed::heart:

Siitä eilisestä neuvolasta. Tässä nyt odotellaan tosiaan et vauva hiukan vielä kasvais ja väkisin yritään alakautta. Mulla ei jäänyt tähän mitään sanottavaa. Ei voi muutaku toivoa että mahtuu oikeesti tulemaan... Ensi tiistaina on aika polille ja sillon katotaan taas onko vauva vielä riittävän kokonen vai kasvatanko sitä vielä ainakin seuraavaan viikkoon. Jokseenkin ahdistavaa paskaa etten sanois. Lisäksi löytiin hirvee tukko papereita käteen missä on kaikki ruuat ja ruoka-aineet mitkä nyt pitäs kokonaan jättää turvotuksen takia!! Mua ei oikeesti kiinnosta tässä vaiheessa enään hevonhelvettiikä mitä suuhuni työnnän ja kuinka paljon se mun valmiiks muodottomaks paisunutta ruhooni turvottaa,kun vaan sokerit pysyy ok!! Oli niinku niin turha käynti kun vaan voi olla. Ilta ja yö meni omassa hiessä kierien. Ihan jäätäviä puukotussupistuksia,taju meinas lähteä ja isäntä herätteli mua pitkin yötä kun ulisin unissani. Alusta seuraavan alkuun oli väliä noin 10-13min ja saatto kestää yks supistus jopa 8min. Mut tosiaan kun tonne poriin on turha lähteä jos ei perse lennä verta ämpäri tolkulla tai jos ei jotain jo roiku haaroista.. : / oikein odottavan onnea!!! :D
Tänään oon sit menossa jollekki meen äidin noitahierojalle kokeilemaan akupisteitä. Ja sanoi et on joskus joillekkin asiakkaille antanyt lisänä lääkkeen jolla käynnistetään mm hevosenkin synnytys :eek: toisilla toimi,toisilla ei ja on kuulemma täysin vaaraton. Mahtaiskohan toi mun farmaseutti ystäväni tietää tästä yhtään enempää...kuulostaa kyl jotenkin erikoiselta.

Syysmyrsky&paukapää 40+5
 
En voi myräkkä sanoo ku et oot kyllä aika sissi!! ;) Mä olisin sinuna jo aikaa kalauttanu niitä tätsyjä siä poris metrisellä haloolla!! :stick: Hirmusesti voimia lähettelen, ei voi enää kauaa mennä että "paukapää" jätkänpätkä on sylis! :heart:

Mä oon ny hetken aikaa jo aatellu, että toi meidän tirriäänen on tuo ihan väärinpäin.. Oloki on ollu tosi tukala, hengitys raskasta ja närästää nii *piiiiiip*! Mutta, yöllä heräsin sellaseenki muljahdukseen jonka jälkee tuli mojova harkkari.. Ja sitte alkas jytkyt potkut tuntuu ylävattalla! Heitti kunnon kuperkeikan!! :D Kummasti hengittäminenki helpotti.. Isäntä tykkää ku en pitäny nii kovaa meteliä nukkues! ;)
 
myräkkä, on se nyt pirulainen ku ei lähe tulemaan ukkeli ulos :D tänään menet kyllä saunomaan ihan kunnolla niin josko sitten? ja saunassa harrastatte seksiä miehen kanssa :D ja ennen sitä siivoat sitä saunaa hammasharjalla :D nyt saakeli pikkumies ulooooossss! :D täti komentaa!

Myy, sullakin alkaa kohta jo jännät paikat, aika menee meinaan nopsaan! etkös olekkin jo yli 30 viikoilla? 32? :D

Hey ja siulle mie laitan sellasta plussataikapölyä tulemaan, se ois sinun aikas pikkuhiljaa ;) josko tuo kevät tekis tehtäviään :whistle: missähän vaiheessa kiertoa menet, tai dpot? koska testaat? ja jouluvauva sen olla pitää :heart:
 
Se siitä edistyksestä. Soittivat mut käymään vielä lääkärineuvolassa ja siellä sit tehtiin sisätutkimus niin ihan oli kohdunkaula kasvanut takasi ja suu kasvanu umpeen. Alan olla niin täynnä tätä touhua.:mad:
täh? voiko noinki käydä? :O

muoks: sen tiiän että kohdunkaula saattaa kasvaa vähän takasin, jos on paljon levossa yms. mutta musta jo kerran pehmenny ja auennu kohdunsuu ei voi enää mennä takas umpeen?! mikähä puoskarilääkäri sulla on ollut?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä