Ampparsson viikolla 11+ alkoi pieni vuoto, joka muuttui sitten isommaksi vuodoksi... asuin sillon siuntiossa ja naistenklinikka oli minun paikkani, joten soitin sinne.. he sanoivat että jos ei verta tule niin että joutuu jatkuvasti vaihtamaan sidettä, niin ei ole asiaa sinne.. minulla alkoi olla kovat vatsakivut, joten kaverini vei minut aamuyöllä lohjan sairaalaan, missä otettiin pissanäytteet.
sitten lääkäri ultrasi minut alakautta... tutki pitkään ja sanoi sitten että kaikki on kunnossa, näki sykkeen yms... mutta ei saanut sitä näytettyä minulle. siinä sitten itkeä tihrustin onnesta. sain sairaslomaa, ja piti vain levätä, ei saanut nostell amitään yms. olin niin onneni kukkuloilla, että en tajunnut että noilla viikoilla olisi pitänyt näkyä aivan selvästi kädet ja kaikki... tottakai luotin lääkäriin!
menin sitten kotiin ja lepäilin, vuoto jatkui.. illalla kivut olivat niin kovat että soitin lohjan sairaalaan ja he sanoivat että sinne vaan jos särkylääkkeet ei auta.
lähdettiin sitten yöllä sinne sairaalaan ja suoraan gynen luo, joka sanoi suoraan kun astuttiin ovesta sisään että "se oli sitten varmaan siinä"! nainen oli todella töykeä... :/ ultrasi minut ja sanoi että ei siellä mitään enää ole.. kyselin sitten että miksi minulle sanottiin aikaisemmin että kaikki on kunnossa ja syke löytyy yms.. gyne/lääkäri sit vaan sanoi että toinen lääkäri ei ole osannut ultrata, eikä ole ymmärtänyt mitä siellä tapahtuu!!
noh, sitten meidät lähetettiin kotiin nukkumaan ja aamusta pitää sitten tulla tyhjennykseen!
mentiin kotiin ja kivut olivat ihan uskomattomat.. juoksin vessassa koko ajan kun verta tuli niin paljon, kuten myös suuri epämääräinen möykky..
aamulla sitten lähdettiin sairaalaan ja eiköhän tää tyhjennys tapahtunu synnytysosaston vieressä... itkua väänsin koko ajan kun sinne menin.
minut laitettiin sitten huoneeseen yksinään, ja kapselit alapäähän.. noh, mitään ei tapahtunut ja hoitaja kysyi haluanko särkylääkkeitä. sanoin että yöllä kivut olivat niin kovat että en ainakaan sillä hetkellä ota...
mitään ei tapahtunut pariin tuntiin ja laitettiin toiset kapselit.. taas pari tuntia, eikä mitään tapahtunut..
menin sitten sen saman gynen luo ja hän ultrasi taas minut, sanoi että kohtu on tyhjä... olin siis tyhjentynyt yön aikana! tälläkertaa gyne oli mukavampi ja jopa pahoitteli keskenmenoa..
anteeksi näin pitkä sepostus... toivottavasti saat jotain selvää
(etkä ehkä halunnut näin yksityiskohtaista selvitystä)