Hakutulokset

  1. M

    Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 * helmikuussa*

    Miltsu87Täällä vähän sama homma, ei meinaa löytyy motivaatioo tehä noit kirjallisii tehtävii. :D Pitäs yrittää et ehkä pystyis valmistuu ksäkuus. :) Mut saa nähä et kui käy. :P Täällä pieni myöri jotain aamula ja sait miut hereille ja rauhottu heti ku nousin ylös :D <3 Liikkeitä tunnen joka...
  2. M

    Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 * helmikuussa*

    emppuli83 ite en oo kokeillu mitään tollasii, pitäsköhän pikkuhiljaa alkaa syömää? Jotenkin on vaan ollu hyvä olo,niin tuntuis oudolta syyä noita. :o vitamiineja syön kuitenkin päivittäin.
  3. M

    Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 * helmikuussa*

    Ja noista asunto jutuista. Ite asutaan 28 neliön yksiössä. Pitää vaan suunnitella tarkasti miten tilan jakaa ja ite rakastan tätä kämppää yli kaiken. <3 Lokakuus olis tarkotus muuttaa isompaa, paikkakunnasta ei viel tietoa:)
  4. M

    Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 * helmikuussa*

    Täällä menossa nyt rv 22+6. Masussa kovat bileet menossa, ja liitoskivut on jokapäiväisiä. Verenpurkaumia on tullut, närästystä joka päivä monta kertaa.. Hienoa. Ite koitan nukkuu kyljellään,mut aika haastavaa, jotenkin vaan meen selälleni :D Jotenkin tuntuu hassult,et alapää on niiku...
  5. M

    Nuoret äidit TURKU+lähialueet!

    S-postia laitettu hanskaa:lle ja evinnalle :)
  6. M

    Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 * helmikuussa*

    Täällä menossa rv 22+2. Verenpurkaumia jaloissa, suonen vetoja melkein joka ilta ja turvotuksen tunnetta jaloissa. Välillä rauhallisia päiviä masussa,mutta nyt tänään on olu aika kova meno. :) Eipä haittaa ollenkaan,että hilluu masussa pieni tyyppi<3 Magnesiumia pitää ostaa ja myös d:tä...
  7. M

    Tulevia äitejä Varsinais-Suomesta?

    Täällä mennään rv 22+1. Magnesiumin puute vaivaa ja suonen veot on joka öistä. Masu tuntuu kauheen isolta ja arpiakin alkaa ilmestymään. Mahalla en pysty nukkuu, vähän aikaa pysyy makoilee. :)
  8. M

    Vauvojen äitejä kavereiksi SALOSTA?!

    vois pitää jonkun miitin vaikka! :) Ite oon kyl ainakin yli viikon pois,ku oon kotipaikkakunnalla,mutta sen jälkeen? miltäs kuulostais arvon leidit? :)
  9. M

    Nuoret äidit TURKU+lähialueet!

    Täällä perniössä asuva 24 vuotias esikoista odottava neitokainen. Ei oo oikein mitään kontakteja täältöpäin suomea, joten uudet tuttavuudet olis tervetullut! :) s-postia voi laittaa: minvill@hotmail.com
  10. M

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Mulla on B- veri, ja miehen veriryhmästä ei tietoa. Verikokeilla vaan seuraillaan,että miltä tilanne näyttää. Ainakin mulle sanottiin neuvolass,että riski siihen et niitä vasta-aineita alkais syntymään on tosi pieni. Ainakin ekan kohdalla. En sit tiiä et onks se suurempi jos on tyyliin toinen...

Yhteistyössä