Hakutulokset

  1. M

    Muita odottajia ihan alkuvaiheessa??

    Millä oli mies ekassa neuvolassa,kun siellä saa kaikkea infoa yms. :) Muuten ei oo ollu mukana.
  2. M

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Hyvä ettei ollu mitään häikkää niissä sokerirasituksisa. :) Uskon,et helpottaa varmasti tuo tieto <:
  3. M

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Täällä aamu alko muljumisella :) pienokainen on siis vissiin hereil tuolla massussa. <:
  4. M

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Tälänen ketju on sit jääny jotenkin huomaamatta,mut ilmottaudun nyt mukaan. Elikkäs täällä kirjoittelee 24-vuotias neiti täältä Perniöstä(Salosta) oikeestaan, eka on tulossa ja laskettu aika on 16.6. ja Salon sairaala on synnytys sairaala. Tällä hetkellä on 17+4. Rakenneultra on 5.2. sitä...
  5. M

    Muita odottajia ihan alkuvaiheessa??

    Onnea! :) Ite oon jo yli puolivälin 17+4.
  6. M

    Tulevia äitejä Varsinais-Suomesta?

    Tänne kuuluu hyvää. :) Tänään just varailin neuvolan jälkeen rakenneultraa. Se on 5.2. ja seuraava neuvola on 12.2. :) Samala saadaan raskaustodistus että voidaan tilata äitiyspakkaus ja voidaan hakee kaupungilta isompaa kämppää :P Tänään viikkoja kasassa 17+4. Jotenkin vähän jännästi toi massu...
  7. M

    Vauvojen äitejä kavereiksi SALOSTA?!

    ite oon ky perniöstä, mutta ei oo viel vauvaa, La kesäkuuss :)
  8. M

    Muita odottajia ihan alkuvaiheessa??

    laskurin mukaan viikkoja oli 12+2 ja vipeltäjä vatsat viikkoja 11+6. Ei lähtenyt muuttamaan Laskettua :)
  9. M

    Muita odottajia ihan alkuvaiheessa??

    Meillä oli tiistaina ja siellä se sintti vipelteli menemään. :) Nyt vaan odotellaan kesäkuuta. Tiistaina neuvolalääkäri ja rakenneultra joskus helmikuussa :)
  10. M

    Muita odottajia ihan alkuvaiheessa??

    :) pitäs vaan jaksaa askarrella. Tosin oon kitenkin kohta menossa sinnepäin,niin vois ne kyllä antaakin.:) pitää kattoa. (:
  11. M

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Kummatkin,minä ja mies ollaan 24-vuotiaita. Yhdessä ollaan oltu kohta 3,5vuotta ja esikoinen tulossa. :)
  12. M

    Nuoret äidit TURKU+lähialueet!

    Täällä kirjottelee yksi Perniöläinen 24-vuotias ensimmäistä odottava neiti. Kesäkuussa La. :)
  13. M

    -2012 yrittävät pinosta plussanneet-

    Aattelin päivittää kuulumisia tänne. Nyt on menossa rv 11+6. Pahoinvointi alkanut helpottamaan ja vähän alkaa sellanen hehkuminen :) Tosin väsymys on edelleen voimakasta työviikon jälkeen. Pahoinvointia on vielä hieman. Aamusin pitää juoda mehukeittoa heti kun avaan silmäni, ettei tuu pahaaoloa...
  14. M

    Muita odottajia ihan alkuvaiheessa??

    Meillä isovanhemmat tietävät jo. Joulukorttiin saavat ultrakuvan pienestä. :)
  15. M

    Tulevia äitejä Varsinais-Suomesta?

    No ainakin tääl perniössä on lumet maassa, toivottavasti pysyy ;)
  16. M

    Tulevia äitejä Varsinais-Suomesta?

    Myö ollaan päätetty, että otetaan se pakkaus, kun kävin kurkkii kelan sivuilla,että mitä kaikkea siihen kuuluu, niin vaikutti tosi hyvältä. (: Eikä sillä 140 eurolla saa kaikkea sitä mitä pakkauksessa on. Ite ainakin piän tota pakkausta hyvänä. :) Tosin vielähän sitä en voi tilailla.. Täällä...
  17. M

    Muita odottajia ihan alkuvaiheessa??

    Onnea, varmasti hieno päätös häämatkalle. :) tarrasukkia paljon mukaan. :)
  18. M

    Muita odottajia ihan alkuvaiheessa??

    Ite laskin vikoista menkoista,kun en oo mitään oviksia vahtinut tai tikuttanut. :) Ens viikolla selvii sit tarkemmat viikot,kun on eka ultra. :)
  19. M

    Odottajia Varsinais-suomesta tai Etelä-suomesta?

    ite olen salon läheltä ja nyt menossa rv11. Omasta kaveripiiristä löytyy pari lapsen saanutta,mutta he asuvat entisessä kotipaikkakunnallani. Oon vasta muuttanut tänne, joten uusia tuttavuuksia myös kaipaisin. Ikää on 24 ja ensimmäinen tulossa. :)
  20. M

    Muita odottajia ihan alkuvaiheessa??

    Täällä menossa rv 11. Alkaa pikkuhiljaa pahoinvointi ja kauhee väsymys helpottaa. :) Vatsa on kasvanut hieman. :) Aamusin on vähän vielä huono-olo,mutta helpottaa kunhan saan jotain esim juotavaa. Töissä alan jaksamaan paremmin ja huomaan silitteleväni massuani vähän väliä :)

Yhteistyössä