Vauvojen äitejä kavereiksi SALOSTA?!

Löytyisköhän täältä mulle hengenheimolaista.

Olen 23v naimisissa oleva 3kk tytön äiti. Miehellä kaksi kouluikäistä tyttöä, jotka asuu myös meillä.

Nyt oltuani 3kk yksin vauvan kanssa kotona ja samalla hoitanut isompiakin tyttöjä ja näiden koulua jne, alkaa tuntua siltä, että olisi kiva päivisin seurustella muidenkin kuin vain lasten kanssa. Illatkin olen usein yksin lasten kanssa, jos miehellä menoja, joten aika yksinäistä välillä on. Itsellä ei vaan ole ketään kaveria täällä Salossa, kenellä olisi vauva, ja jotenkin sitä kaipaa sellaista juttukaveria jolla olisi vähän sama elämäntilanne. En ole Salosta kotoisin, joten muutenkin on vähän kavereita täällä. Uusperheellisetkin saa mielellään ottaa yhteyttä, siinäkin välillä kaipaisi juttukaveriksi henkilöä joka tietää mitä se on!

Olisi kiva saada ihan Oikea Kaveri, kenen kanssa voisi kahvitella ja kyläillä, vaunuilla tai käydä kaupoilla, mitä vaan, puistoillakin, kun vauvani kasvaa isommaksi.

Kaiken ikäiset näköiset ja kokoiset saa ottaa yhteyttä, hajoopi pää jos ei tapahdu muutosta tässä tilanteessa! :D

tääl kans 22v "uusio" perheen äiti lähistöltä. ittellä viimesuhteesta lapsi ja miehellä 2 jotka vierailevat jokatoinen vkl ja nytten 3kk yhteinen lapsi. myöskin tässä ruvennut tuntumaan että ainoa jolle jutella on tämä nuorempi lapsi ja rupeis kaipailee aikuista seuraa. :D

Yhteistyössä