Hakutulokset

  1. Winny

    Heinäkuun Hellemasut -15 *toukokuussa*

    Heipä hei Täällä voidaan PAKSUSTI ja tuntuu, että leveyden kanssa ei ole mitään rajaa.. Täytyn kuin ilmapallo kaikesta mahdollisesta, esim. ilmaa, läskiä, nestettä yms. Ja sirot jalkani ovat muuttuneet nyt ihrapalleroiksi, joista näkyy selluliitti vaikkei painelisi ja lantion leveys on...
  2. Winny

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Huhtikuussa*

    Astrea, hienoa!!! Aivan tosi ihana kuulla, että kaikki alkaa näyttää valoisammalta :) Usein pelkkä mielialamuutos tekee merkittäviä parantumisia monissa asioissa ja nyt positiivisesti ajattelemaan ja suunnittelemaan, esimerkiksi minkälaiset/väriset vaunut haluat vauvalle! Siinä riittää puuhaa ja...
  3. Winny

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Huhtikuussa*

    StaRR, meilläkin vaunut hankittu ^_^ Ostettiin Ora Saagat käytettynä, tosi hyväkuntoiset ja ei mitään käytönjälkiä edes renkaissa! Olivat olleet turhat edellisellä kun ilmeisesti heidän baby ei viihtynytkään vaunuissa pitkään :) Sitten ostettiin Brio Singit, joihin saadaan se Brion oma...
  4. Winny

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Huhtikuussa*

    Ihan järkyttäviä juttujahan täällä näkyy! Minnimys, mä kysyisin suoraan esimieheltä tuossa vaiheessa onko aivan liiton hyväksymää tuo, että työsopparia aletaan muuttamaan puolivälissä ja raskaudesta johtuen? Lisäksi kertoisin, että olen aina käsittänyt ettei raskaus ole peruste tutkia...
  5. Winny

    Yllätin kesken puhelinkeskustelun

    Miehesi käy myös suihkussa joskus, joten silloin puhelin on vartioimaton ja voit TODELLA pikaisesti tarkistaa asiat. Tai jos keksit jotain veruketta soittaa hänen puhelimellaan, koska sinulla on esim. oma puhelin hukassa tai jotain? Siitä ehdit kyllä pikasilmäyksellä nähdä onko numero tuttu vai...
  6. Winny

    Heinäkuun hellemasut -15 *maaliskuussa*

    Ja pitkästä aikaa.. :) Eli rv 24+2 ja ihan yhtä sekaisin päästä ollaan täälläkin :D Potkut on jo kovia, alkavat heti kun hetkeksi pysähdyn ja yöt kuluu sopivasti pissakäynneillä, eli vuorotyöläiselle kamala tilanne kun pitäisi välillä jaksaa 4h yöunilla 15h päivää painaa :/ Parisuhteessa...
  7. Winny

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Tammikuussa*

    Meillä menee ihan kivasti, kamalan pitkiltä tuntuu nämä välit ultrien ja neuvoloiden välillä.. Ajallisesti siis! Järkytyin äsken, kun rasvailin masua, että mun rinnoistahan tulee MAITOA! Ehkä karmivin kokemus koskaan ja nyt kutiaa, kun tuntuu että tihkuttaa koko ajan. Näissä tilanteissa...
  8. Winny

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Heipsan pitkästä aikaa, NT-ultra käytiin tänään ja pakko myöntää, että en ole IKINÄ ollut niin hiljaa kuin siellä olin. Aika uskomaton fiilis, kätilökin tuumasi että itkeä saisi, kun tuntui jännitys tukkivan kaikki tuntemukset ja tärisin kauttaaltaan, eikä vatsalihakset rentoutuneet, joten...
  9. Winny

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Mullakin oireet hävis flunssan myötä! Arvaa säikäyttikö (vähän, toisaalta myös tuleetin ku ekaa kertaa ei **tuttanu aamulla herätä), mutta nythän ne oireet taas nosti päätään kun oli ensimmäinen "flunssaton" aamu, eli vain nuhaa jouduin niistään herätessäni. Kauhea olo oli jälleen, muistin...
  10. Winny

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Kuulumisia täältäkin :) Järkkyä pahoinvointia on ollut lähes jokaisena aamuna heti rv7 alkaen, siis ei voi kahvia juoda, syöminen tekee pahaa ja mahaan jos koskee yhtään, niin pahenee! Vointi paranee heti iltapäivällä ja illalla olenkin jo unohtanut olot.. Vuotoja ei ole nyt ollut viikkoon...
  11. Winny

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Täällä heräsi aamupahoinvointi tänään ja yökin tuli nukuttua erittäin huonosti huonon voinnin takia. Tuttavilla oksutautia liikkeellä, nii otahan selvää onko raskausoiretta vai jotain muuta :/ Rinnat superkipeät ja turvonneet puolen kuppia.. Niukka rusehtava vuoto jatkuu toista viikkoa jo ja...
  12. Winny

    Alkuraskauden vuodot

    Mulla alkoi vuoto rv5+4 kun kävin "kakkosella" veskissä. Tuli puoli teelusikallista kirkasta verta ja myöhemmin pitkin iltaa rusehtavaa vuotoa siteeseen asti. Säikähdin suunnattomasti, mutta neuvolaan soittaessa hoitsu neuvoi vain seuraamaan tilannetta ja juurikin nuo "jos kipuja niin.." jne...
  13. Winny

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Kai nyt itsekin uskallan vihdoin ilmoittautua :) Neuvolan mukaan rv6+3, plussasin 1.11. ja kp28-35, mutta oviksen laskin kolmen kuukauden menkkojen mukaan, joissa ollut keskiarvoinen kp32-35. Eli LA neuvolan mukaan 3.7., mutta itse laskin että 10.7... Ota tuostakaan selvää :D Eka raskaus...
  14. Winny

    Kiinnitymisvuodon jälkeen testaus

    Mulla alkoi kiinnitysvuoto dpo12 ja kesti noin 1,5vkoa. Tein testin dpo19 ovistestillä ja negaa näytti aluksi, tosin ihmettelin miksi lainkaan antoi väriä (tai niinkin tummaa) tikkuun, kun vaihtoehtona olisi voinut olla tyhjä viivapaikka. Kp36 (dpo22) tein lopulta positiivisen testin ja nyt...
  15. Winny

    Vaikea/mahdoton tilanne liittyen jouluun, ideoita?

    Sinulla on hieman samanlainen tilanne kuin minulla, tosin me käymmä mieheni vanhempien luona joka joulu, koska omat vanhempani asuvat 400km päässä. Säälittää välillä, että tilanne on tämä, varsinkin nyt kun olen raskaana. Mutta uskon, että joku joulu pääsemme samaan osoitteeseen vanhempieni...
  16. Winny

    Raskauskysely :) Okei, oli tylsää niin tein moisen.

    1. Missä kuussa on laskettu aikasi? -Heinäkuussa 2015 :) 2. Pelottaako synnytys miten kovin asteikolla 1-10 ? -Ehkä 6. 3. Oletko voinut pahoin? -En vielä, pientä etovaa oloa on ollut aamuyöllä ja nälkäisenä. 4. Haluatko saada etukäteen selville lapsen sukupuolen? -Mies tahtoo, minä...
  17. Winny

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Jeii! Kiitos <3 Aivan mahdottoman ihana fiilis ja mies tohkeissaan :D Maanantaina soittelen neuvolaan ;)
  18. Winny

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Raskaustestiin myös PLUSSA!!! <3 <3 <3 :D Wihii!
  19. Winny

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Mulla sama juttu.. Tosin kierto on yllättänyt muutamia kertoja, kesällä muodostui SUHT säännölliseksi, heitot max 1-5pv, joka ehkä paljon jollekin - minulle normia. Tällä hetkellä odottelin tätiä perjantaiksi, no nyt on maanantai ja ei näy tätiä ei. Tuhruvuotoa toooosi vähän, mutta on kumminkin...
  20. Winny

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Tuuutikki, minusta tuntuu myös että samat oireet kuin sulla, lukuunottamatta tuota lämmönnousua, tosin aina ei kuumemittaria ole lähellä. Huolestuttaa ja ärsyttääkin, vaikka menkat ei oo vielä edes alkaneet (pitäisi 3-5pv päästä alkaa) ja nämä "oireet" tekee aidosti hullun olon! Edes miehelle...

Yhteistyössä