Kiinnitymisvuodon jälkeen testaus

Moikka!

Ajattelin tälle odotttavien puolelle heittää kyssäriä. Eli teillä, jolla on ollut kiinnittymisvuotoa, niin montako päivää vuodon jälkeen olette testanneet plussan?

Itselläni menossa eka kierto pillereiden lopetuksen jälkeen ja kp 35/28-29. Viime pe ja la tuli pyyhkiessä pienen pientä vuotoa. Oletin jo menkkojen alkaneen, mutta vuoto ei tuon kummemmaksi mennyt ja nyt kävin miettimään olisiko ollut kiinnittymisvuotoa? Tänään aamulla tein jo testin, nega.
Googlettelin aiheesta, mutta haluaisin kuulla teidän mielipiteitä asiaan ja kokemuksia. Varsinkin kun vasta eka kierto menossa, niin ovulaatio voi olla ihan missä kohdin vain. :/

-Unnaunna

vierasv
Mulla tuli vaahtoavaa limaa kp 21 aamulla ja ei muuta koko päivänä. Tikutin kyllä oviksen ja laskin tuon päivän olevan lähellä kiinnittymistä.
Testi nega kp 22
Sitten testasin vasta seuraavaksi kp 25 ja selvä +

Normi säännöllinen kierto on ollut pitkään 23-26

Minulla oli kiinnittyminen dpo6, selvänä kipuna tunsin ja arvasin, ei vuotoa. Eka haalee haamu dpo9 ja plussaksi tulkattava dpo10. . Eli muutama päivä meni. Ovis oli tarkasti tiedossa niin oli helppo laskea =)

Mulla alkoi kiinnitysvuoto dpo12 ja kesti noin 1,5vkoa.
Tein testin dpo19 ovistestillä ja negaa näytti aluksi, tosin ihmettelin miksi lainkaan antoi väriä (tai niinkin tummaa) tikkuun, kun vaihtoehtona olisi voinut olla tyhjä viivapaikka.
Kp36 (dpo22) tein lopulta positiivisen testin ja nyt rv5+3 pitäis olla menossa :)

Suosittelen kirjaamaan jokaisen menkka-ajankohdan kuukausittain, näin ainakin minä tein kun jätin hormoniehkäisyn tyystin pois ja helpotti yritystä huomattavasti (tärppäsi yk1, eli heti!). Netistä löytyy nimittäin laskureita, joihin syötetään kolmet viimeisimmät menkka-alkamispäivät ja siitä sit tulee tulos mahdollisesta oviksesta. Tämä ei pettänyt minua :)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä