Mä olen nyt rv16+2. Mulla alkoi rusehtava tiputtelu tossa rv12. Siitä muutama päivä eteenpäin niin vuosin ihan kirkasta verta ja sitä siis tuli hulahtamalla wc-pönttöön ja siteeseen. Tk:ssa kävin jossa ultrasivat,vauvalla kaikki ok,mutta lähete äippäpolille. Tk:ssa tehdyn tutkimuksen aikana verta valui niin,että tutkimuspöydän paperialustakin oli veressä
Paniikissa siis sairaalaan ja varma olin,että keskenmeno...mutta ei sinne päinkään :heart: Vauva köllötteli siellä kaikessa rauhassa. Meinasivat,että oli joku suoni katkennut. No,vuoto loppuikin pian kunnes taas tuosta muutaman päivän päästä alkoi uudelleen,mutta ei niin runsaana
Olin jo rauhallisempi,mutta kävin kuitenkin ultrassa seuraavalla viikolla ja kaikki taas ok. Lekuri näki kohdussa verenpurkauman.
Tällä viikolla ollut ruskeaa tiputtelua tai lähinnä pyyhiessä tullut,mutta en asiasta ole kummemmin huolestunut. No,kävin mä tänään äänet kuunteluttamassa :ashamed: Mutta en panikoi enää kun tähänkin saakka vauva on voinut hyvin ja tää vuoto ei ilmeisesti johdu raskaudesta mitenkään.
Tulipas taas romaani,mutta toivottavasti lohdutti muita! Mulla tää on jo 3.raskaus ja koskaan aiemmin ei ole tällaista vaivaa ollut! No,kerta se on ensimmäinenkin... Tsemppiä! =)