Hakutulokset

  1. T

    ***TAMMIVAUVAT*** Syyskuussa

    Enpäs ollut katsonutkaan että tuut kans Seksiin :laugh: Saas nähdä ettei vaan olla samaan aikaan :p Kurja siellä toi remonttihomma, mut toivottavasti asiat on jo tammikuussa vähän paremmalla mallilla! Kun käytiin rakenneultrassa niin ajeltiin isännän kanssa ihmeissään (lääkärin neuvosta)...
  2. T

    ***TAMMIVAUVAT*** Syyskuussa

    Meillä kans Hermanni oli Volbeatin keikalla <3 Silloin se oli kyllä niin pieni ettei viel kuullu mitään, mut saadaanpa sanoa et oot käyny jo provinssissa! Nykyään autossakin isäntä kääntää stereot lujemmalle kun Hermannille pitää soittaa musiikkia :laugh: Mut isoveli kertoi että niillä...
  3. T

    ***TAMMIVAUVAT*** Syyskuussa

    Heissan taas täältäkin piiiiiiiitkästä aikaa :wave: Kauhistus mikä urakka oli lueskella teidän juttuja: kaikilla näkyi sujuvan hyvin :heart: Eilen kävin neuvolassa ja kaikki on hyvin, masu senkun jaksaa kasvaa. Jos nyt saisin teille kuvaa mun rantapallosta... Tää kuva otettu tänään rv...
  4. T

    ***TAMMIVAUVAT*** Elokuussa

    Terveisiä myös rakenneultrasta :D Käytiin jo toissapäivänä mut nyt ehdin vasta koneelle; kauheella vauhdilla yritetään saada sisäkattoja paneloitua niin nyt tulee vapaa-aika hilluttua tuolla yläilmoissa :whistle: Mutta meillä näkyi siellä varsin vauhdikas kaveri; ihana nähdä ettei tuo...
  5. T

    pohojanmaalaiset äidit tänne!

    Ja yksi lisää joukkoon... Nurmosta ollaan (tai Seinäjoki nykyisin) ja molempien ensimmäistä odotellaan syntyväksi 4.1. :heart:
  6. T

    ***TAMMIVAUVAT*** Elokuussa

    Tuli vaan Poksahtelemaan :D Ja huomenna rakenneutraan ja nyt isukkikin pääsee ekaa kertaa mukaan :heart: Tanjuska77 ja Hermanni 21 *POKS*
  7. T

    ***TAMMIVAUVAT*** Elokuussa

    Mulla vaivas kauan aikaa nuha (siis sellainen kirkas vaan valui nenästä) ja aivastelu; neuvolasta käski viimeksi hakea apteekista Glinor nimistä nenäsumutetta. Se on tarkoitettu allergiseen nuhaan josta moni kärsii raskauden aikana. Auttaa mulla ihan hyvin :D
  8. T

    ***TAMMIVAUVAT*** Elokuussa

    Tulin tänne POKSumaan :D Aika kuluu hurjan nopeasti.... Pomolle kertomisesta Mä menin möläyttämään meidän osastopomolle raskaudesta heti seuraavana päivänä kun ite saatiin tietää raskausviikolla 4 :laugh: En voinu vastustaa kiusausta kun oltiin varastossa kahdestaan; se kun tietää kuinka...
  9. T

    ***TAMMIVAUVAT*** Elokuussa

    G: Millaisia ylimääräisiä ja ikävähköjä oireita sinulla on ilmennyt raskauden aikana? - hidas ruoansulatus - nenäntukkoisuus (joka nyt vissiin onkin heinäallergiaa, raskaus laukaisi sen, tai ainakin allergialääkkeet auttaa siihen) - ympärivuorokautinen laiskuus :laugh: Vauvan...
  10. T

    ***TAMMIVAUVAT*** Elokuussa

    Olipas tänne kertynyt taas tekstiä paljon :D ihania uutisia oli mahtava lukea :heart: etenkin paljon onnea Tylsälle Pistimelle :heart: (.) Tänään oli 3 vuotishääpäivän kunniaksi neuvola-aika :heart: Hyvin siellä kaveri myllersi ja mammallakin kaikki hyvin. Painoa ei ollut tullut...
  11. T

    Löytyykö muita äitejä vm-77?

    Täällä yksi lisää vuosimallia- 77, etelä-pohjanmaalta. Esikoinen tulossa, la 4.1.2010
  12. T

    G: kauanko olet ollut nykyisen puolisosi kanssa?

    Minä -77 & mies -73 ,yhdessä reilu 7 vuotta, naimisissa pian 3v. Ja esikoista odotetaan :heart:
  13. T

    ASUINPAIKKAGALLUB

    Seinäjoki :wave:
  14. T

    ***TAMMIVAUVAT*** Heinäkuussa

    Ettei vaan olis hikinäppyjä?? En tiedä millainen ilma siellä on mutta täällä on jo montapäivää ollut toooodella hiostava ilma :/ Mä mietin aivan samaa kun lehteä selailin, mahtaa olla hyvän näköinen tatska jos ei palaudukkaan takaisin ;) Kaveri oli Vauhtiajoissa ollut katsomassa sitä...
  15. T

    ***TAMMIVAUVAT*** Heinäkuussa

    aurinkoista sunnuntaita kaikille =) Se olis mun osalta nyt 3 viikon kesäloma ohi ja työt alkaa huomenna.... ihan kiva mennä kyllä taas töihin: tietää että syyskussa on vielä viikon loma edessä ja sit marraskuussa taas vähän pitempi :laugh: Aina pitää olla joku mitä odottaa :p Sain...
  16. T

    ***TAMMIVAUVAT*** Heinäkuussa

    Älä murehdi, hankalaa pikkuiselta on ääniä saada kauaa kuulumaan,kun siellä pyörii ja mönkii. Tänään just kävin neuvolassa ja hoitaja kertoi että kun se pitäis saada just sikiön lapaluiden väliin että kuuluu hyvin; heh, siinäpä tosiaan työmaata :laugh: Joskus on kuulemma niillä neuvolan...
  17. T

    ***TAMMIVAUVAT*** Heinäkuussa

    Hih! Tänään ensimmäinen raskaudesta tietämätön puolituttu (joogaopettaja) huomasi että mulla on vauvamasu :D Eli en vain itse kuvittele sen näkyvän vaan kyllä sen muutkin huomaa :heart: Ja huomenna olis taas neuvola, kerron sitten oman navan uutisia lisää. Sikaflunssasta Olen itsekkin...
  18. T

    ***TAMMIVAUVAT*** Heinäkuussa

    Heips taasen... täällä ei juuri mitään uutta, samaa rataa kesälomaillaan :D Eilen isäntä huomautti ekan kerran että mun masu on tiellä, se kun on aina tykännyt pitää päätä mun masulla jos makkarissa katsotaan telkkaria, Hermannin ilmoittaessa itsestään se siirsi pään paikan mun rinnalle ja...
  19. T

    ***TAMMIVAUVAT*** Kesäkuussa

    Olipas taas paljon tullut tekstiä kun en ole hetkeen käynyt.... pitää lukea joskus kunnolla kaikki paremmalla ajalla! Mutta suuuuuri halaus kaikille huonoja uutisia saaneille :hug: Meillä käytiin viime viikolla np-ultrassa ja siellä oli kaikki niinkuin pitikin :heart: Kaiffari sieltä...
  20. T

    ***TAMMIVAUVAT*** Kesäkuussa

    Tylsä Pistin :hug: :hug: :hug: :hug: Voin vain kuvitella kamalaa oloasi. Olkoon viides tai vaikka sadas lapsi, ei se oloa helpota :( Itsellä tunsin kans piston rinnassa kun viime viikolla totisesti havahduin ajattelemaan että mitä jos kaikki ei olekkaan kunnossa?? Siihen asti olin...

Yhteistyössä