Hakutulokset

  1. T

    ***TAMMIVAUVAT*** Kesäkuussa

    *pitää peukkuja Pingulille* :hug: Ja erittäin lämmin :hug: Marjutille Aamulla kävin neuvolassa ja nyt saatiin Hermanni kunnolla kuvaan :D Sydän löi todella vahvasti ja näkyi pienoinen käsikin :heart: Kyllä helpotti oloa todella paljon kun viimeksi oli niin epäselvää kuvaa, eikä saatu...
  2. T

    ***TAMMIVAUVAT*** Kesäkuussa

    Moi taas täältäkin :wave: Ihanaa et muillakin jo masut kasvaa ja vaatteiden kanssa ongelmia, ei tarvi yksin tuskailla!! Farkut on kaikki mennyt säilytykseen odottamaan ensi vuotta, muutamat caprit toimii hyvin ja tietty kaikki verkkarit :D Onneksi oon töissä piha/puutarhamyymälässä niin...
  3. T

    ***TAMMIVAUVAT*** Kesäkuussa

    Mä en oo kärsinyt kertaakaan pahoinvoinnista, etonut myös vain on. Ja mä olin tiistaina ekaa kertaa neuvolassa (rv9+1) ja kyllä ne siellä jo ultras vatsan päältä. Ens viikolla on lääkäri,jolloin tehdään sisäultra. Nää ultrauksen on vissiin vähän paikkunta ja tapauskohtaisia. ENIE ...
  4. T

    ***TAMMIVAUVAT*** Kesäkuussa

    Täällä yksi tammiodottaja lisää ! Neuvolakorttiin laitettiin esikoisellemme la 4.1.2010. Synnärinä on SEKS (siis Seinäjoki). Ikää mammalta löytyy 32 vuotta ja tuntuu että poika sieltä putkahtaa (tytöstä kun aina olen haaveillut) :laugh: Työnimi meillä on ollut tiedossa jo monia vuosia...
  5. T

    Äidiksi ensikertaa 30+

    Täällä kans 30+ tuleva äiti. Esikoisemme laskettu aika on 5.1.2010 ja minä olen silloin 4 kk vaille 33, enkä yhtään tunne olevani liian vanha tullakseni äidiksi :p Nyt on talous kunnossa, hyvät työpaikat molemmilla, omakotitalo, elämää aikasta paljon ehtinyt nähdä ja naimisissakin ehditty olla...

Yhteistyössä