Amalia80, mulla on myös neuvola vasta 25.5. ja silloin mennään suunnilleen viikoilla 9+jotain. Myöhään siis minullakin
Noh, kohtahan juhlitaan jo Juhannusta. Äkkiä tämä aika näyttää kuluvan.
Marjutti86, vaarattomat vuodot alkuraskaudessa ovat tosi yleisiä, älä hermoile :hug:
jenninho, kiva kuulla ihania ultrauutisia! :heart: Ihania kuvia pienestä "katkaravusta"
Onnittelut
mammalle minunkin puolestani. Taisi olla ikimuistettava ilta kaikin tavoin! :heart:
LapsiG: Meillä 1,5 v tyttönen. Ikäeroa tulee siis reilu 2v jos tämä kaveri nyt pysyttelee ihan loppuun asti menossa mukana.
VessaG: Tästä muistin, että taas sais mennä tyhjetämään
Eli samaa vaivaa täälläkin. Yöllä herään kerran vessareissulle. Ihan tulee loppuraskauden vessaravaamiset elävästi mieleen...
Voi toivottavasti
Niinuska05 kaikki on kunnossa! :hug: Toivottavasti pääset johonkin tarkistuttamaan tilanteen! Mä en esikoista odottaessa päässyt mihinkään (kuin yksityiselle), koska niin varhaisilla viikoilla ei kuulemma ollut mitään tehtävissä. Menee kesken jos menee
Onneksi kaikki oli kuitenkin hyvin, mutta kohtelu jäi elävästi mieleen. Uskon ja toivon, että kaikki on Niinuskalla masussa hyvin :heart:
Oma(.) Eilen se sitten alkoi - PAHOINVOINTI :x En saanut hädintuskin mitään kurkustani alas, väkisin väänsin banaaneja kun kaikki muut ruoka-aineet sai yökkäämään. Olen "huono oksentamaan", eli teen kaikkeni etten anna ylen(ehkä se jopa helppottaisi...), eilen oli ihan siinä ja siinä pysyykö mikään sisällä :x Toisaalta tää yökötys saa toivon heräämään tämän raskauden suhteen, mut pitikö sen noin puskista tulla!
Tänään hivenen parempi päivä - olen saanut jopa syötyä. Kahvi vaihtui tänään teehen ja taitaa siinä pysyä vähän aikaa...