Siinäpä sitä kuule onkin mitä minä olen murehtinut kun se nimenomaan kasvaa nopeampaa.Alkuperäinen kirjoittaja Hipkukka:Ei pirhana, mie äsken kävelin peilikaapin edestä ja satuin vilkeisemaan sivuprofiiliani. Miun maha on saman näköinen kuin esikoisesta rv12 Täytyi ihan kaivaa arkistosta kuvat ja katsoa. Tosin vaikuttas vielä hiukan enempi turvotusmahalta, kuin raskauden pyöreydeltä. En mie vielä sentään odottanut noin pullahtavan. Mie kun olen ymmärtänyt, ettei maha alkuraskaudessa välttämättä kasva nopeampaa kaksosraskaudessa kuin yksöisraskaudessa.
Hipkukka ja AatosII 8+0
Mä olin kans kolme vuotta sitten melkoinen valas. Vielä hassummaksi mahan muodon teki se, että toinen oli poikittain tuossa pallean alla...Alkuperäinen kirjoittaja Enie:Siinäpä sitä kuule onkin mitä minä olen murehtinut kun se nimenomaan kasvaa nopeampaa.Alkuperäinen kirjoittaja Hipkukka:Ei pirhana, mie äsken kävelin peilikaapin edestä ja satuin vilkeisemaan sivuprofiiliani. Miun maha on saman näköinen kuin esikoisesta rv12 Täytyi ihan kaivaa arkistosta kuvat ja katsoa. Tosin vaikuttas vielä hiukan enempi turvotusmahalta, kuin raskauden pyöreydeltä. En mie vielä sentään odottanut noin pullahtavan. Mie kun olen ymmärtänyt, ettei maha alkuraskaudessa välttämättä kasva nopeampaa kaksosraskaudessa kuin yksöisraskaudessa.
Hipkukka ja AatosII 8+0
Eli tosiaan n. rv24 on jo saman kokoinen kuin yhtä odottaessa viimeisillään!!!
Et tilataanko yhdessä loppu raskauden ajaksi joku nosturi siirtelemään paikasta toiseen
Mies pohti yksi ilta, että minkähän kokoisia nää on syntyessään. Mie siihen puuskahdin, että toivottavasti pienempiä kuin esikoinen. Muuten mie tarvin jonkin kärryn kuskaamaan mahaa loppuajasta Ei taida kyllä olla sitä pelkoa, että nämä syntyisivät saman kokoisina. Esikoinen oli syntyessään 4460g ja 56cm eli ihan potra ja pitkä poika. Mie jo olen valmiiksi ihastuksissani, kun voin ihan oikeasti pukea tulevat 50cm vaatteisiin Ne on niin pikkuriikkisiä.Alkuperäinen kirjoittaja Enie:Et tilataanko yhdessä loppu raskauden ajaksi joku nosturi siirtelemään paikasta toiseen