***TAMMIVAUVAT*** Kesäkuussa

Huomenta!

Pippur1 oho, sinulla on ollut kyllä todella pitkät hiukset! :eek:

Täällä ollaan taas tosi aamuvirkkuna.. pakko johtua miehen geeneistä minun kropan sisällä, ei tätä muuten mikään selitä (yleensä herään vain herätyskellon soittoon enkä monta tuntia aiemmin vapaaehtoisesti) :D

Taas oksensin äsken, näkyy nyt menevän näin joka toinen päivä.. Kamala väsymys, mutta onneks vain iltaisin/loppu iltapäivästä eli päivällä jaksaa aika normaalisti puuhailla. Iltavuorot vaan tekee vähän tiukkaa.. nimimerkillä melkein nukahdin eilen töissä :LOL:

Lumi ja Lilliputti 10+2
 
pippur1 Enpä ollut hoksannut mutta nyt muutin.
En olis kyllä raskinut leikata pitkiä hiuksia. Itsellä on pisimmät kiehkurat melkein tuonne selän notkoon asti jos vetää kirarat suoraksi (luonnon kiharat hiukset ja että on raivostuttavat) enkä kyllä raskis leikata milliäkään.

Iita Meilläkin täällä ultraa neuvola lääkäri. Se varmaan vaihtelee paikoittain tuokin käytäntö.
Meillä tosin käy naapuri kunnasta gyne tekemässä ne. Todella mukava mies lääkäri.

(.) Täällä sitten taas heti aamusta pahaolo. Mistäköhän se taas keksi alkaa pitämään näin huonoa oloa kun välillä oli jo vähän parempikin olo? Mietin eilen että onko siellä taas joku hormooni ryöpsy kun tissitkin on ihan tajuttoman kipeät vaihteeksi ja pistelee ja vihloo niitä.
Täytyy katsoa jaksaako tänään tehdä mitään muuta järkevää kuin ruuan, vai meneekö maikoiluksi koko päivä.


 
ohhoh pippur1 en mäkään kyl olis raskinut noin paljoo ottaa hiuksista.. :D multa on lähteny kerralla vaan se joku 20-30cm sillon joskus pienenä.. :D

Täällä oli puhetta siitä hormoniviivasta..Eniekö se tais sanookin et yleensä pojasta tulee se..mäkin olen kuullut niin ja yritin kovasti kattoo mut ei mulla sellasta ainakaan näy.. :LOL: (miten niin toivon kovasti poikaa??!)

muuten tuli mieleen kun joku sanoi täällä et salmiakki auttaa huonoon oloon..täälläkin hyväks havaittu.. :D töissä aivan loistava apu kun ei pääse aina syömään niinku haluis..et kiitos vinkistä..(mä en muista taas mitään kuka on mistäkin puhunut.. :LOL: )

Onko täällä muita jotka ei herää yöllä vessaan?mä kun käyn illalla vessassa ja sit seuraavana aamuna herään 6-7 aikaan ni voi kauhistus ku sitä pissaa tulee jostain päästä saakka. :LOL: ja mahakin on aika "kipee" kun ei o käyny tosiaan pissalla.

No joo mä taidan täs pikkuhiljaa alkaa valmistautumaan..mulla vapaapäivä,ni ajattelin tytön kans lähtee vähän shoppailemaan.. :D

Hauskaa päivää kaikille :wave:
 
Huomenia,

kylläpä leukoja taas repii |O Mä en kanssa käy öisin yleensä pissillä, mutta 6-7 välillä sitten siihen jo herääkin. Vettä tulee lipitettyä koko päivä ja silloin saa kyl tunnin välein reissata vessassa. Mun oli tänään pakko vaihtaa kakkavaippa kuopukselle pyykkipoika nenässä, mutta säästyinpä yökkimiseltä!!! Nyt on kyl pottaoperaatio käynnistetty,joten toivottavasti ei tarvis kauaa enää vaippoja vaihdella. :x

Petite ja mimmi 6+3
 
Moikka moi kaikille.
Paljon on ollut iloisia uutisia, onnea teille. :flower:

Ja mahtui sekaan surujaksin, kovasti jaksamisia masukin menettäneille. :hug:

ON: Ihan kamala olo vieläkin, tuntuu että vaan pahenee. Onneksi oli kaksi vapaa päivää, mutta tänään töissä ja oksettaa ihan älyttömästi, kokoajan pala kurkussa ja ylläri että kahvi ei maistu! Se on tosi outoa mulle koska tähän asti on maistunut kokoajan.
Luulis että tää oksetus ja väsymys alkais jo helpottamaan, ois kyllä syytä koska nyt alkaa aika rankka työputki, ku muut lomailee. Ei vaan jaksa |O

Anteeksi vuodatus... ens kerralla keskitytään positiivisiin juttuihin, eik joo.

 
Huomenta :)

Yöllä tuli käytyä vessassa 2 aikaan... ja heti aamulla on pakko mennä veskiin, kun tuntuu että rakko repeää..

Onneksi 2vuotiaalle ei tarvitse kauheesti kakkavaippoja vaihdella, kun pottailu on alkanut sujua aikast hienosti :) Olemme vieläkin täällä pohjoisessa reissussa. Mutta lauantain hypätään yöjunaan :wave:

Asukki 6+3
 
Vittujen kevät. Täällä alko yhtäkkiä verinen vuoto. Lähössä just kättärille tarkistuttaa onks keskenmeno TAAS! Pitäkää peukkuja!! Mä en kestä tätä enää... :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

PINGULI+NAPERO 9+6
 
*pitää peukkuja Pingulille* :hug:

Ja erittäin lämmin :hug: Marjutille

Aamulla kävin neuvolassa ja nyt saatiin Hermanni kunnolla kuvaan :D Sydän löi todella vahvasti ja näkyi pienoinen käsikin :heart: Kyllä helpotti oloa todella paljon kun viimeksi oli niin epäselvää kuvaa, eikä saatu ihan varmasti sykettä.

Juuri kesken ultauksen huoneeseen tuli toinenkin lääkäri lainaamaan ultraa ja sekin jäi ihastelemaan vahvasti näkyvää sykettä :) Säikäyttivät mut siinä välissä kun molemmat luulivat näkevänsä toisenkin sikön, mutta ei löytynyt kun yksi syke joten uskotaan siellä vain yhden olevan.

Vieläkään en saanut Isukille kuvaa, kun meidän neukkarissa ei ollut tulostinta :/ Mutta jos juhannuksen jälkeen sairaalasta sitten.

Eilen pakkailin housuja varastoon pois, joita ei voi käyttää enää tänä vuonna, laatikkoon kirjoitin; "nähdään ensi vuonna (toivottavasti)" :LOL:

Paljon voimia ja halauksia kaikille mammoille :hug:

Tanjuska77 ja Hermanni 10+3
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinguli:
Vittujen kevät. Täällä alko yhtäkkiä verinen vuoto. Lähössä just kättärille tarkistuttaa onks keskenmeno TAAS! Pitäkää peukkuja!! Mä en kestä tätä enää... :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

PINGULI+NAPERO 9+6
VOI EI!!! Nyt pidetään peukut ja varpaat pystyssä että olis vain jotain harmitonta hommaa. Tule sitten kertomaan mitenkä kävi ja kovasti tsemppiä :hug:
 
Kyllähän sitä tukasta jokunen sentti juu lähti. mut vielä en oo katunu. Oli niin ärsyttävän vaikeahoitoiset kun olivat myös tosi paksut. Mut onneks tukka on uusiutuva luonnonvara ja mulla se kasvaa tosi nopeasti.

Tänään pitäisi jälleen palata töihin kahen viikon lomailun jälkeen. EVVK!!!! Vuorotyön ihanuus taas painaa päälle.

POOOKS!!!!! pippur1 ja masukki 12+0. JEE! :heart:
 
Zuh
Tervehdys taas. Nettipimennossa päivän ajan ja ihan jo tippuu kyydistä!

Nirppurotta- mulle on kyllä myös kerrottu että lomat kertyy ihan normaalisti äitiysloman aikana. Tosin en vielä ole palkanlaskennasta sitä tarkistanut kun ei ole vielä niin julkinen juttu.

Niiz- närästys on sellainen korventava tunne kurkussa ja siitä alaspäin. Tuntuu että ruoka on koko ajan nousemassa suuhun ja joutuu nieleskelemään. Pahenee huomattavasti makuulle mentäessä. Itselläni on vähän kroonisena ilman Naattiakin, eli närästyslääkettä menee mukavasti. Mutta suosittelen kyllä kaikkia kokeilemaan, helpottaa aika usein ja suuresti! Olen itse ollut pahoinvoinnin takia yhden päivän poissa tähän mennessä, silloinkin mies lähinnä sanoi että et todellakaan ole lähdössä tuon kuntoisena. Näitä viestejä lukiessa on jo kahdesti juoksututtanut lavuaarille ja syystä. Oih tätä ihanuutta!

Pingulille peukkuja!!

Eilinen reissu Suomen jalkapallopeliin suoritettu kunnialla. Ei edes tullut mitenkään tuhottoman paha olo. Tosin olen kyllä käytännössä miltei mehudieetillä, Ikeassa uskalsin syödä n. 10 rankalaista ja 4 lihapullaa kun maha pisti stopin. Parhaiten mulla siis toimii nestemäiset ruoat (ja Gainomax-palautusjuoma) ja äärettömän pienet annoskoot. Lounaan määräkin on alle puolet normaalista ja pahaa tekee sekin. Vähän ja koko ajan, uusi mottoni :)

Zuh & Naatti 6+5
 
Uusi ilmoittautuu =)

Meillä tälläinen ylläriraskaus, vauva otetaan ilolla vastaan :) la näillä näkymin 20.01.2009, mutta luulen, että ultrassa se menee viikon eteenpäin kuten aiemmissakin raskauksissa... Viikkoja sen mukaan nyt (kai) 8+1.

Mulla ei ole minkäänsortin raskausoloa, tällä hetkellä. Kolmisen viikkoa sitten oli rinnat kipeät ja ällötysolo, mutta nyt ei toistaiseksi mitään. Kunhan päästään eteenpäin, tulee taas varmaan kaikenmaailman vaivaa... Mutta se on sitten sen ajan murhe ;)
 
Pinguli, tsemppiä ja onnentoivotuksia et kaikki menee hyvin! :hug:

Onpa jo isoja viikkoja osalla, kun alkaa 12 jo poksumaan, nopeesti se aika vaan menee =)

Mun piti muutakin kommentoida, mut enhän mä nyt taas mitään muista. Noh, ens kerralla otan aivot mukaan kun tulen surffailemaan =)

Pinkgreen ja junnu 10+3
 

Yhteistyössä