Moikka! Olipas urakka, kun luin kaikki läpi. Puoliakaan en varmaan muista, mutta
Marjutille :hug: Todella surullista. Toivottavasti pian pääset takaisin odotuspuolelle.
Uusille tulokkaille tervetuloa :flower:
Itteä sapettaa....ensinnäkin pomo kertoi, ettei mulla mitään mahkuja päästä mammaloman aikana takaisin töihin, eikä ilmeisesti tämän hankkeen aikana (kestää siis maaliskuun loppuun 2011) enää. saavat helpommin sijaisen, jolle on tarjota heti yli vuoden sopimus, kuin vain muutaman kuukauden. Onhan se ymmärrettävää, mutta sapettaa silti. Sitten sanoi, että luultavasti maksavat mulle kertyneet lomat, eli en pääsekkään aikaisemmin masua kasvattelemaan. Mutta hänen mukaansa mulla lakkaa loma kertymästä heti, kun jään äippälomalle. Kun joltain tahoilta oon kuullut, että kertyis mammaloman aikana...? Sapettaa vaan, että ei siitäkään rahasta sitte paljoa kostu, kun verottaja vie puolet.
Oma olo ihan jees.....muutamana yönä oli tosi oksettava olo, mutta taas vaan hiukan heikotusta.. Nälkä tulee nopeasti ja ihan hyvä niin, ehkäisee hiukan sitä heikotusta. Masu on jo ISO ja edelleen pelottaa kanssa se, että jos onki tuplat
Farkkuja en enää ees yritä jalkaan, eli joustavilla kangashousuilla mennään.....
Nirppis ja Pampula rv 7+2