***TAMMIVAUVAT*** Elokuussa

Täällä on ollut puhetta vakuutuksista. Me otetaan vauvalle vakuutus, Pohjantähdestä. Mun siskon lapsilla on sieltä ja ovat olleet tosi tyytyväisiä. Se kun kattaa myös tarvittaessa erikoismaidot jos niitä tarvitsee.

Sukunimestä joku kyseli. Me ollaan avopari ja meillä on ollut itsestään selvää, että vauva saa isän sukunimen. Me kun olemme menossa naimisiin 2011 niin silloin itsekin tuon nimen otan.

Painogalluppiin en muista olenko vastannut. Mutta nyt painoa on tullut n. 7kg raskauden alusta. Voi ölla kyllä, että tuo alkupaino oli enemmän kun mitä ilmoitn neuvolassa. Kun taisi olla siitä keskenmenosta kuitenkin painoa, turvotusta kun ainakin oli.

Onkos teillä jo alustavasti suunniteltu lapselle/lapsille nimi? Onko teillä toisen nimen suhteen perinnettä, että tulee äidiltä tai isältä? Meillä on nimet päätetty ja toinen nimi tulee siltä kumpi on. Siis jos tyttö niin toinen nimi tulee minulta ja jos poika niin avomieheltä.

Täällä on nyt oltu jäätävässä flunssassa sunnuntai- illasta lähtien. Huomenna lääkäriin kun perjantaina pitäis mennä töihin. Sohvalla olen aikani viettänyt, ei ole jaksanut mitään muuta tehdä. Mutta nyt takaisin sohvalle ja dvd:n kimppuun.
 
Kovin omanapainen viesti tällä kertaa, mutta...

Riks, raks ja POKS 18+0!! :heart:

Esikon tuttivierotuskin taisi onnistua, ja mies tulee huomenna reissusta kotiin heti aamusta :heart: :heart: :heart:

MM ja Itikka rv 19 :)
 
Lili78 :hug: Onpas tosiaan outoa käytöstä mieheltä, jos kerran lasta on oikein yritetty. Koita jaksaa. :hug:

Mulla alkoi liikkeet tuntua muistaakseni rv 17+0, mutta ne oli hyvin yksittäisiä tapauksia, eli muutama potku oikeaan kohtaan niin tuntui, sitten taas ei moneen moneen päivään yhtään mitään. Kyllä ne varmaan kohta tulee sullekin. :)

(Mä jo vähän ihmettelin noista teidän kommenteista, että mikä ihme mulla on hätänä, mut se olikin Lili78.)

Nimestä Meillä on tytölle yksi nimiehdotus ylitse muiden tällä hetkellä, jokin ihme päähänpinttymä kun on, että pitäisi alkaa samalla kirjaimella esikon nimen kanssa. En silti ole mitenkään varma, ettei se vielä muutu.
 
sixkids
minä otin vauvalle vakuutuksen jo ennen ensimmäistä ultraa. Jos olisi ultrasta löytynyt jotain niin eipä olisi sitäkään rajattu ulkopuolelle. Meillä vakuutus Tapiolasta niin kuin tuolla kuopuksellakin, jolla sillä on todella ollut käyttöä. Mielestäni Pohjantähtikään ei enää nykyisissä uusissa sopimuksissa korvaa erityismaitoja, kannattaa tarkistaa ennen ottamista.

Vieläkin sulattelen ihmeissäni eilistä lääkärin tyttölupausta. Ei voi uskoa=) tosin pitää vieläkin varautua siihen että sieltä syntyykin poika.

Minä tilasin jo Saksasta meille matkarattaat, johon saa maxi-cosin turvakaukalon kiinni. Kaukalo ja vauva on yllättävän raskas kannettava, eikä viitsisi pientä aina herättää kun autoon nukahtaa. Toivotavasti on niin kätevä kuin nyt ajattelen. vaunut pitäisi vielä hankkia, samoin sänky sekä koko vaatekaapin sisältö. haluaisikohan joku sponsoroida minun ostoskierrostani?
 
Nyt voin kertoa teillekin,että tämä meidän tulokas on tyttö, joten oikeaan osui tämän mamman arvaukset.
Lähimmille on nyt sitten saatu kerrottua vihdoin koko raskaudesta.
Niinhän siinä kävi, etten voinut pitää tuota sukupuolta salassa, kun ostelin kaikkea ihanaa pinkkiä.
Meidän 11v. poika jäi nyt sitten iskän kanssa kahdestaan edustamaan miehistä sukupuolta meidän perheeseen. Poika oli hetken pettynyt, mutta sitten eilen kuunteli pikkusiskon melskettä masusta ja hymyili maireasti :)

Huomenna sitten mennään sinne Jyväskylään julkisen puolen rakenneultraan vaikken nyt tiiä oisko tosta nyt ollut paljoo hyötyä.
Saapahan nyt sitten kyseltyä kaikkea muuta jos nyt sitten uskallan ( kun ei tiiä millainen pirttihirmu siellä on nyt vastassa :eek: )

Voisko tuon LA:n muuttaa, se on 30.12.
Tylsä Pistin + rv20 Neiti P
 
Mä ottaisin kans yhden tyttölupauksen, mut veikkaampa et saan poikalupauksen.
Toki pojankin huolin, mutta tyttö olis vaan ihan bueno, miehelle ilmoitin et niin kauan tehdään kun tyttö tulee :LOL:
Vaikka tottakai terveys ennenkaikkea, mutta jos toivoa saa ;)

Mielihaluista: Mä imeskelen salmiakkijauhotäytteisiä karkkeja ja tikkareita, on mennyt bonbonin käätissäkkiä, tikkareita ja nyt menossa ufot. Kitalaki aina ihan kipeä ja rikki.

Ostin tänään pinnasängyn vauvelille, aikaistahan tämä vielä, mutta kaverilla oli autotallissa ylimääräinen ja pyysi siitä 30e, valkoinen ja tosi siisti. Hain sen sitten tänne meidän autotalliin jemmaan..
Kävin myös kurkkimassa vähän turvakaukaloita lastentarvikeliikkeessä, vaunuja siellä ei ollut "oikean" merkkisiä, joten tyydyin ihastelemaan kaukaloita.
Eli vähän pohjustustyötä tulevaan tehty tänään.

Täällä alkanut nyt se alkuraskauden älytön väsymys mistä mua varoiteltiin, ainoa vaan et oon pian jo ennemminkin keskiraskaudessa kun alku, mut kaikki aikanaan näköjään :D
Jos jatkuu huilailusta huolimatta niin täytyy varmaan käydä mittaas hemoglobiini, söin tänään kyl hiukan pinaattikeittoa ensi hätään. Mut ei taida ihan niin nopeasti vaikuttaa ;)

15+4
 
Onnea tyttölupauksista:)!

Enie: Ei siinä vakuutuksessa kuulemma ole mitään irtisanomisaikaa. Mutta jos sen irtisanoo, niin sitä ei saa enää yhtä hyvillä etuuksilla takaisin+ täytyy aina täyttää uusi terveysselvitys.


Mielihaluista
: Mun tekee kauheesti mieli nyt kaikkea makeeta. Cocis ja suklaa on ihan must päivittäin. Cociksen juontia pitäisi nyt tosin hieman rajoittaa... Voisin aamumehunkin sijasta siemasta pari lasia cocista:D
 
Päivää tänne.

Täällä moni on saanut lupauksia tyttövauvoista :heart: Onnea!

Lili78: Todella ikävä tilanne sinulla. On todella uskomatonta, että mies, joka on alkunperin halunnut lasta, joutuu miettimään, haluaako tätä tavata. Voimia sulle :hug:

Alavatsakivuista: Mulla on nyt toista viikkoa tosiaan ollut lähes jatkuvaa alavatsan poltetta. Aamuisin ei polta, mutta eipä tarvi, kuin vaikka pölynimuria nostaa, niin siitä alkaa, ja polttelee sitten koko päivän. Tänään autossa istuminen ja se tärinä sai poltteen alkamaan. Pissatulehdusta ei ole. Mullahan on nyt tää ja ensi viikko saikkua tän takia, ja ellei tää polte lopu, ens viikon aikana sitte aletaan katella aikaa erikoislääkärille. Mulla kanssa kylkiasento on paras, silloin on jotakuinkin hyvä olla. Selällään makoilemisesta ei tuu mitään.

ON: Poitsu lähti eilen isälleen. Taas tuli itelle niin paha mieli, kun ei mitenkään mielellään taaskaan mennyt. Juteltiin eksän kanssa puhelimessa tosi pitkään, ja hän vähän kertoi taustoja tästä uudesta suhteestaan ja niistä vaikeuksista, mitä heillä on ollut. Nyt ymmärrän häntä kyllä vähän paremmin. Päätettiin, että mennään yhdessä perheneuvolaan etsimään poitsulle apuja, tai lähinnä meille itellemme keinoja helpottaa pojan sopeutumista näihin isänsä puolison lapsiin. Loppuu sitte samalla se syyttely, mitä eksä tekee, eli syyttää meidän tapaa kohdella poikaa heidän ongelmiensa lähteeksi. Ulkopuolinen asiantuntija kun kuitenkin näkee tilanteet ihan eritavalla ja puolueettomana.

Liikkeitä en vieläkään oo tuntenut ja vähän huolettaa sekin. Uudelleensynnyttäjän kuitenkin tuntee liikkeet aikaisemmin. No ainakin perjantaina masussa vielä oltiin hengissä, kun sydänäänet kuunneltiin....

Nirppurotta ja Pampu 16+2
 
Olipas tänne kertynyt taas tekstiä paljon :D

ihania uutisia oli mahtava lukea :heart: etenkin paljon onnea Tylsälle Pistimelle :heart:

(.) Tänään oli 3 vuotishääpäivän kunniaksi neuvola-aika :heart: Hyvin siellä kaveri myllersi ja mammallakin kaikki hyvin. Painoa ei ollut tullut kun 390g viikossa,kauhulla pelkäsin tulevan hurjia lukuja kun on tuo ruoka (herkut) hieman enemmän maistunut viime viikoilla :whistle: Nyt painoa tullut kaikenkaikkiaan 4 kg, tosi tyytyväinen olen koska lihon todella helposti. Hemppa oli laskenut jo peräti 131, lähtölukemat kun oli 157 :LOL:

Niin ja vihdoin löytyi vähän helpotusta tähän mun jo ainakin 6 vikkoa jatkuneeseen nuhaan ja aivasteluun, käski hakea Glinor nenäsumutetta allergiseen nuhaan. Jotkut raskaana olevat herkistyvät siite-ja muille pölyille; on kyllä paljon helpompi olo eikä aivastuskohtauksiakaan ole tullut. aivastelu oli siitä inhottavaa kun muutenkin tekis mieli käydä pissalla joka välissä, niin rupeeppa sitte siinä pärskimään vielä kymmeniä kertoja peräkanaa :LOL:

Ja tänään vielä tuli postissa tilaamani dobler, joo-joo, hurahdin sitten minäkin vaikka varmaan täälläkin olen sanonut etten sellaista hanki :kieh: Heti saatiin hienosti äänet kuuluville ja nyt isikin kuuli äänet ekaa kertaa :heart: :heart: Hankinkin tuon lähinnä sitä varten kun mun miehen on hankala sovitella töitä että ehtisi mukaan neuvolaan, nyt saa edes kotona joskus kuunnella sitä.
Rakenneultra olisi kahden viikon päästä ja sinne ukkelin on pakko kyllä päästä mukaan. Siellä näytöllä kun vaavi näkyy niiiin paljon paremmin kun kuvissa. :heart:

Anoppi oli ostanu mulle ihanan Martta Wendelinin kuvin koristellun päiväkirjan "Vauvakulta" :heart: Voi kun jaksaisin sinne edes jotain kirjoitella :ashamed:

Tulipas vielä mieleeni..... Tehdäänkö sokerirasitus kaikille? Tänään neuvolas täti siinä mietti et voitais sit kattoo vaikka joskus tossa parin kuukauden päästä sitä sokerirasitusta. Kuulosti vähän siltä et niinku se olis "pakko" jossain välissä ehtiä tekeen... En tiiä, mut kai sinne on mentävä sit joskus :/

Tanjuska77 ja Hermanni 19+2

*muoks* kävinkin lukemas sokerirasituksesta; kuulun tietenkin riskiryhmään ikäni, painoni ja sukurasitteiden kanssa :D
 
vakuutuksesta Olen onnellinen, että otin vakuutuksen tuolle esikoiselle ennen syntymää. Pojasta tuli hyvin allerginen ja ollaan saatu käydä sitten yksityisellä lääkärissä jonottamatta ja kaikki rasvat yms. saadaan nyt vakuutuksesta. Erikoismaitoja ei taida enää monikaan vakuutus korvata, ei ainakaan meidän. Onneksi kelalta saa niihin 72% korvaukset, joten hinnaksi tulee suurinpiirtein sama kuin tavalliselle tuttelille. Toiseksi joudumme jalan leikkauksiin, jotka varmasti olisi suljettu pois, jos vakuutuksen ois ottanu vasta syntymän jälkeen. Sitten en vielä tiedä mitä muuta nuo leikkaukset tuo tullessaan. Meillä on vakuutus Turvasta ja se pitää ottaa 5 - 2 kk ennen laskettua aikaa... eli voisin ottaa sen nyt ennen rakenneultraa, jos tulevalla lapsella sattuisi näkymään ultrassa jotain "valuvirheitä". Omasta ja sisarusten lapsuudesta olen oppinut tuon vakuutuksen tärkeyden.

Mulle ei ainakaan ole puhuttu mitään sokerirasituksesta. Viime raskaudessa se tehtiin, koska pissassa oli sokerit koholla ja lisäski rasite vanhempien kautta...
 
Heips, täällä väsymys alkaa helpottamaan. Aamupahoinvointia ja migreeniäkään ei juurikaan ole ollut :)

tarvikkeista : ollaan saatu reilu vuoden vanhat rattaat sukulaiselta :) sattu hyvä tuuri :) on tuommoiset Carena Free-rattaa, lisäksi on se pehmeä kantokoppa, kivat :) laadusta en kylläkään tiedä mut ku ilmaseksi sai.
Sänkyä ajateltiin mennä viikonloppuna kattelemaan. Turvakaukalokin saatiin samaiselta sukulaiselta myöskin kuin uusi.

ei vaan jaksais ottaa että tämä pikkuinen syntyis :heart:

26.8. rakenneultraan, siellä siis varmistuu (toivottavasti) sukupuoli

imppuli ja toukka 18+3
 
Hups! On jäänyt hiukan käymättä täällä,ja nyt moooonta sivua lukematta :| Ilmotan vaan viikot: se on jo tasan 17! Liikkeitä olen metsästellyt kun oli aikoja etten tuntenut, mutta äsken taisi muksautella :) palaan vielä! Kerkesin vähän lukemaan ainakin että Tylsä pistin oli saanut hienoja uutisia!
 
Maagiset 20 + 0 kasassa :heart:

Rakenneultraa odotellessa... Aamulla oli hurjat potkunyrkkeilyt masussa käynnissä, nyt jopa näkyi kun navan kohdalta jumputteli.

Mulla on nyt ollut vähän menkkatyylistä jomotusta alapäässä, tuntuu aina kun olen seisonut pitkään. Tuntuu, että pitäisi päästä istumaan. Säikähdin jo ensin, että onko mulla kohdunsuu avautunut, mutta eikai sentään?! Nauroin miehellekin, että petipuuhista selviäminen kestää nykyään sitten kolme päivää, sitten vasta jomotus hellitti. No ehkäpä ultralääkäri kurkistaa ja katsoo että kaikki on ok.

TakkiG: Löysin kirpputorilta Veromodan "isoilletytöille" suunnatun a-linjaisen trenssitakin, haaveilen mahtuvani siihen vielä pitkälle syksyyn. Toivotaan leutoa alkutalvea niin ei tarvi toppatakeista huolehtia!

mamma ja Kirppu 20+0
 
Nimistä Meillä on ollut kaksi tytön ja kaksi pojan nimeä valmiina jo melkein ennen kuin olin edes raskaana :D Ei tule mitään suvussa kulkevia nimiä tai sisarusten kanssa "rimmaavia" nimiä näillekkään kuten ei aiemmillakaan ole.
Tärkeä seikka nimessä on se, että lapsi ei joudu sen takia kiusatuksi myöhemmin tai että se on ns. normaali kalenterista löytyvä nimi, eikä mikään Ridge tai Brooke.
Se on ainoa mikä olis kiva että se olis "kansainvälinen" nimi, eli kuten vaikka Anna, Laura, Emma, Toni, Mika jne...kun sattumalta tytöilläkin on sellaiset nimet.

pinkgreen Kiitti tiedoista. Sitten sen vois ottaakin ens alkuun ja irtisanoa jos ei mitään hälyyttävää näy ilmassa. Ei meillä nytkään ole kenelläkään...,eikä ole ollut sen esikoisen alku kuukausien jälkeen kun tapaturma ja kuolemanvaralta vakuutukset.
Tervettä porukkaa onneks ollu.

Colan juonnista Minä olen onneksi saanut vähennettyä kun ei raskaana vedin light colaa tai pepsi maxia n.6-10l päivässä :eek:
Nyt sitä on saanut vähän vähennettyä, ja light jaffaa tilalle kun tuohan ei ole ihan hyvä määrä raskaana olevalle varsinkaan. Mitään mehuja en juo enkä maitoa muuta kuin kahvissa.

Sokerirasitus Täällä ainakin tapaus kohtaisesti mennään tuonne sokerirasitukseen. Eli ikä, paino jne...vaikuttaa siihen "automaattiseen" rasitukseen.
Minun ei nyt tarvinnut käydä kun on muutenkin lääkitys päällä niin eipä olis ollut hyötyä vaikka ensin se neuvolan täti sitä alkoi tuumiakin. Sitten sanoin että eikös jo tiedetä että mulla on diabetes niin totesi että niinpä just, eihän sitten tarvii tietenkään mennä :LOL:

Vakuutusehdot Niistä kannattaa aina säilyttää tuoreimmat kun ainakin meille tulee kerran vuodessa uudet ehdot luettavaksi, tai eihän aina ole mitään muttunutkaan mutta tuleepa tarkistettavaksi kuitenkin.

mielihaluista
Ei tee mieli mitään, päin vastoin, taas oksennetaan antaumuksella. Tai no tekee kyllä mieli joka päivä, mutta ei ruokaa vaan jotain mitä mies kullalta löytyy :whistle: :LOL:
 
Moiks!! Kirjottelin äsken pitkät rimpsut ja sit tää 2+ sekos ja kaikki hävis.. :D

Täällä 17+0 POKS!! Viides kuukausi alkakoon :p

TakkiG Hirvittää oikein et mitä sitä saa päälle tungettua.. Mä oon muutenkin niin kova palelemaan et saas nähdä tuleeks mulle joku ulkonaliikkumiskielto :p

Hankinnoista Me ei olla hankittu vielä mitään... :( Pinnistä kyselin työkaverilta, eli siltä se ostetaan. Mut äh.. Ei oo ikinä yhtään ylimääräistä rahaa..kai nää sit tästä ajan kanssa.. Ja oon muuteki aivan pihalla noista tein vaunu/turvakaukalo keskusteluista..en tajuu niistä hittoakaan :D Hyvä että tiedän mitä vaunut on!? :D

Nimistä Meillä vauvalle tulee miehen sukunimi.. Ja mulle kans sit naimisiin mentäessä.

Vakuutuksista Ei mitään hajua niistäKÄÄN.. Onks se kuin yleinen käytäntö?!

Enie Siis oot juonu oikeesti 6-10 LITRAA limuu päivittäin?!?!?!? Mitä sun hampaat sanoo niistä hapoista.. huih!!!!! :$ :LOL:


Täällä vielä kolme viikkoa rakenneultraan.. Ei tunnu mitään liikkeitä tai potkuja vieläkään :( Toivottavasti kaikki silti hyvin.. Masu ainakin kasvanut =)

Millos me laitetaan seuraavia masukuvia?


En muista mitä muuta mut palaillaan mammat :wave:


iiris ja pojutsu 17+0
 
Täällä pikkuhiljaa toivutaan flunssasta. Ei olo vieläkään paras mahdollinen ole, mutta jos sitä huomenna kuitenkin töihin yrittäisi mennä. Johan se viikonloppukin on kohta...

Tanjuska77: Onnea hääpäivän johdosta! :flower: Täällä myös vietetty tänään 3- vuotishääpäivää, tosin hieman erilainen keli kuin 3 vuotta sitten... ;)

Sukunimestä ainakin oli ollut puhetta. Me ei esikoisen aikaan vielä oltu naimisissa, silloin oli kuitenkin selvää, että isänsä sukunimen saa. Meillämolemmilla erikoisemmat sukunimet ja tiesin, että naimisiin mennessä otan joko miehen nimen tai kaksoissukunimen (miehen nimeen sitten loppujen lopuksi päädyin...).

Meillä aiemmilla lapsilla molemmilla 3 nimeä, kaksi viimeistä tulleet lasten isoisovanhemmilta ja ne kaksi nimeä tällekin on jo valmiina. Kutsumanimeksi varmaan jatketaan samalla linjalla edellisten kanssa eli perinteinen suomalainen nimi.

Nyt takaisin sohvalle huilimaan, jotta jaksaa aamulla töihin...

Amalia 16+3
 
Alkuperäinen kirjoittaja nirppurotta:
Päivää tänne.

Täällä moni on saanut lupauksia tyttövauvoista :heart: Onnea!

Lili78: Todella ikävä tilanne sinulla. On todella uskomatonta, että mies, joka on alkunperin halunnut lasta, joutuu miettimään, haluaako tätä tavata. Voimia sulle :hug:

Alavatsakivuista: Mulla on nyt toista viikkoa tosiaan ollut lähes jatkuvaa alavatsan poltetta. Aamuisin ei polta, mutta eipä tarvi, kuin vaikka pölynimuria nostaa, niin siitä alkaa, ja polttelee sitten koko päivän. Tänään autossa istuminen ja se tärinä sai poltteen alkamaan. Pissatulehdusta ei ole. Mullahan on nyt tää ja ensi viikko saikkua tän takia, ja ellei tää polte lopu, ens viikon aikana sitte aletaan katella aikaa erikoislääkärille. Mulla kanssa kylkiasento on paras, silloin on jotakuinkin hyvä olla. Selällään makoilemisesta ei tuu mitään.

ON: Poitsu lähti eilen isälleen. Taas tuli itelle niin paha mieli, kun ei mitenkään mielellään taaskaan mennyt. Juteltiin eksän kanssa puhelimessa tosi pitkään, ja hän vähän kertoi taustoja tästä uudesta suhteestaan ja niistä vaikeuksista, mitä heillä on ollut. Nyt ymmärrän häntä kyllä vähän paremmin. Päätettiin, että mennään yhdessä perheneuvolaan etsimään poitsulle apuja, tai lähinnä meille itellemme keinoja helpottaa pojan sopeutumista näihin isänsä puolison lapsiin. Loppuu sitte samalla se syyttely, mitä eksä tekee, eli syyttää meidän tapaa kohdella poikaa heidän ongelmiensa lähteeksi. Ulkopuolinen asiantuntija kun kuitenkin näkee tilanteet ihan eritavalla ja puolueettomana.

Liikkeitä en vieläkään oo tuntenut ja vähän huolettaa sekin. Uudelleensynnyttäjän kuitenkin tuntee liikkeet aikaisemmin. No ainakin perjantaina masussa vielä oltiin hengissä, kun sydänäänet kuunneltiin....

Nirppurotta ja Pampu 16+2
Mäkin tunsin selvät liikkeet vasta nyt rv 18, luulin tuntevinani jo aiemmin, mutta en kyllä usko niiden olleen kuitenkaan liikkeitä. Vaikka oonkin uudelleen synnyttäjä.

Joku kyseli et onks vakuutukset joku yleinen käytäntö. Jotkut ottaa ja jotkut ei. Itse koen vakuutuksen hyväks vaihtoehdoks. Sieltä kuitenkin saa lääkärikäynneistä rahat takas ja joistain lääkkeistä. Ja just sit jos sattuuki et olis joku sairaus tms. niin on hyvä olla vakuutus kaiken varalta. Tämä mieltä oon minä :)

Sukunimestä... meillä esikolla miehen sukunimi ja tulee myös tälle toiselle. Joskus hamassa tulevaisuudessa kun mennään naimisiin niin otan sen varmaan myös itselleni.

Olikohan jotain muuta vielä...hmmm :D En muista :D
 
En ihan kauheesti olekaa kirjotellu. Lukenu kyllä.

Onnea kaikille ketkä saanu hyviä ultra uutisia. Petitelle voimia tulosten odotteluun :hug:

Npultra oli viime kuussa ja vastas viikkoja. Kohdunseinästä löytyi möykky, epäilevät myoomaa, katsastetaan uudestaan rakenneultrassa.
Kovasti on alavatsa kipuillut. Soittelin kuopukselle 1,5v neuvolaa ja kyselin samalla noista kivuista ja kerroin myooma epäilyistä. Tuli raskaan työn kielto heti.

Mielihaluista.. no seksin lisäks :p raparperi..kohta kaksi isoa puskaa syöty, toinen on viinimarjat mutta niitä ei omalla pihalla joten täytyy kerralla syödä äiteen luona varastot täyteen :D

Hirmuinen väsymys, ehkä se jossain vaiheessa helpottaa.
Mies jo tytölle valinnut nimen, jos olisi siis tyttö. Mies elää toiveessa :D
Ensimmäiset liikkeet tuntuivat kolme päivää sitten :)

Nyt suihkun kautta nukkumaan :wave:

15+4
 
iiris Jep, kyllä näin on ja siihen päälle vielä pannu-pari kahvia päivässä.
Ei nuo hammaslääkärissä ole mitään sanoneet, tosin mulla on tainu se kiille mennä jo aikoja sitten niiden syömishäiriöiden takia jo vähän vaurioille :ashamed:

Sukunimestä Meillä tulee isän sukunimi lapsille. Jos joskus mennään naimisiin niin en tiedä vielä otanko miehen sukunimeä vai otanko yhdistelmä nimen vai pidänkö oman. Tällä hetkellä olen oman ja yhdistelmän kannalla mutta sitähän ei tiedä sitten kun se tosi paikka on edessä että mikä sitten on ajatus asiasta.

(.) Tänään siis KYS ja rakenneultra sekä diabetes poli. Toivottavasti sieltä nyt ei tälläkään kertaa löydy mitään erikoista kummaltakaan, kyllä jo se viime kertainen lääkärin "moka" säikäytti tarpeeksi.
Niin ja mitähän kivaa se diabetes polin lääkäri tällä kertaa keksii räyhätä. Minä olenkin tässä jo muutaman päivän ajan miettinyt valmiiksi "iskuja" takaisin jos on se sama nainen ja yhtä pahalla päällä kun viimeksi :kieh:

Mutta pitää sitten tulla kertomaan kuulumisia jahka palataan sieltä.

Enie + Nörtti ja Hissu 20+4
 

Yhteistyössä