Hakutulokset

  1. J

    Ongelma se on tämäkin. Vastaa mulle, jooks.

    Kuulostaa osittain tutulta B) Etenkin kun tietää että mies kuolaa kaiken maailman Jessica Albojen perään niin välistä tulee sellainen olo että pitäisikö munkin näyttää tuolta? Kaljut ja muut on onneksi kokeiltu jo edellisessä parisuhteessa, ikävä sitä hiustyyliä ei ole. :whistle: Mutta...
  2. J

    Sääriluun kipu?

    Mulla oli raskausaikana rasituskipuna tuota. Ei ollut sen vakavampaa, helpotti kun paino väheni ;)
  3. J

    Mikä koirarotu olis sopiva meidän perheelle?

    Samaa mieltä, mutta kannattaa miettiä myös rodun terveystilannetta. Tässä sarjassa ranskis, englanninbulldoggi, bostoninterrieri, mopsi jne..
  4. J

    Mikä koirarotu olis sopiva meidän perheelle?

    Chihuahua on kovin pieni lapsiperheeseen. Itse harkitsisin vastaavassa tilanteessa jotain muuta lyhytkarvaista, hieman isompaa pikkukoiraa. Mieti mitä haluatte koiralta. Lenkkikaveria, ns. lapsiystävällisen rodun, sohvankoristeen? Chihuilla on nykyään valitettavan paljon näykkimistä yms...
  5. J

    Mä en jaksa tätä kipua/särkyä enää ;-(

    Nää jonot on tälläiset siis Tampereella ja jonon pituuteen vaikuttaa myös oireet jonka takia lähetetään. Omia oireita en viitsi täällä huudella.
  6. J

    Saako kotiäiti pyytää lomaa itselleen?

    Ei olisi ketään auttajaa? Jos vaikka mies katsoisi pari päivää lapsia ja itse ottaisi pienen irtioton? Vaikkapa kyläreissun muodossa jonkun ytävän luo?
  7. J

    Mä en jaksa tätä kipua/särkyä enää ;-(

    ^Joo lääkäriin vaan ja vaadit hoitoa. Itsellä nyt neurologiselle vielä 4-5kk jono. :kieh:
  8. J

    Minä en ole mikään loinen! Olen tavallinen nainen.

    Välillä tääkin vaihtoehto houkuttelis.. Pitkän työpäivän jälkeen kun kotona on kolme koiraa, kiukutteleva uhmis, väsynyt mies ja kasa kotitöitä, niin iskee toisinaan kumma kaipuu johonkin simppeliin kaupunkikaksioon yksinään.. :saint:
  9. J

    Lapsen toiveita launtaiaamuna..

    ^Isi on vähän eri mieltä asiasta.. :whistle:
  10. J

    Kurahousut!

    ^Noi bamsen kurikset on myös pärjänneet vertailussa hyvin myös Rukka-housuille. Meillä oli yhdet ja hyvin toimivat! :)
  11. J

    Mitäs tykkäätte Helmi-nimestä?

    Ihan kiva nimi, mutta tulee mieleen aina kaverin Helmi-kissa B)
  12. J

    Minä en ole mikään loinen! Olen tavallinen nainen.

    Hyvä kirjoitus! Itse olen työssäkäyvä äiti, eikä minulla ole halua jäädä enää kotiin. Ei sovi minulle, pää hajoaa.. :whistle: Kuitenkin tämän asian pitäisi olla jokaisen itse päätettävissä :)
  13. J

    Lapsen toiveita launtaiaamuna..

    Tyttö 3v: Äiti mä haluan monta koiraa. Minä: Jaa, että kuinka monta? Meillähän on jo kolme. Eikös se riitä? Tyttö: Ei riitä, mä haluan vielä näin monta *näyttää neljää sormea* Minä: Justiinsa. Kukas ne vie lenkille? Tyttö: No sinä! Minä: No kukas niille kaikille ostaa ruokaa? Tyttö: No...
  14. J

    mitä vastaat lapselle, joka kysyy mistä lapset tulevat ?

    Tolle kolmevuotiaalle oon sanonut että äidin mahasta. Tietää myös että minä ja mies ollaan oltu joskus mummien mahassa. Sitten kun ikää on lisää niin kerrotaan tarkemmin. Totuus, mutta liiat yksityiskohdat on ehkä iästä riippuen syytä karsia pois :)
  15. J

    No hyi yök, en syö! (Ja nyt se huutaa tuolla pihalla..)

    Mutta meilläpä on kuten kirjoitin. Uskoisin ammattilaisena myös jotain ymmärtäväni noiden karvaturrejen ruokinnasta :whistle:
  16. J

    No hyi yök, en syö! (Ja nyt se huutaa tuolla pihalla..)

    Miksei meidän koirat ole kuollut jo moneen kertaan? Syövät kaikkea mahdollista jämää, hyvin maistuu. Nyt kun lumet sulaa niin ne talvella annetut liaisat luut tulee lumen alta esiin ja hyvin maistuvat nekin. Raakaan lihaan tottunut koira ei pienestä hetkahda ja sairastu. Meidän koirat kyllä...
  17. J

    mies ei vissiin tahdo... *turhis ehkä..

    Meillä miehellä ei kanssa ole kamalaa hinkua naimisiin, itsestä olisi kyllä kiva mennä joskus. En kuitenkaan ota paineita itse, ja vielä vähemmän ympäristön vuoksi. Ei se naimisiin meno onnea ja autuutta takaa, kuten olemme kaikki saaneet huomata.. :whistle: Koitan itse ainakin nauttia tästä...
  18. J

    Lai minä olen päässyt sitten liian helpolla lapseni kanssa, kun siskolla niin viduttaa!

    Meillä kolme vuotias on hyvinkin omatoiminen ja on saanut osakseen paljon kummastelua, pääosin kyllä hyvässä mielessä. Ne jotka asiaa arvostelevat vaikuttavat mielestäni ennemminkin katkeralta, etenkin jos omien kanssa on hankalaa. Lapset kehittyvät eri tahtiin ja vanhemmilla on suuri merkitys...
  19. J

    Etupylly juttu :D

    Pimppi on pimppi ja pylly on pylly. Puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä. :D Mulla ainakaan mitään etupyllyä ole!! |O
  20. J

    Uskottomuustesti!

    Mistä sä näitä revit? Ja ei oo kokemusta vai.. :xmas:

Yhteistyössä