Mä en jaksa tätä kipua/särkyä enää ;-(

  • Viestiketjun aloittaja ****
  • Ensimmäinen viesti
****
Toissapäivänä( ja aiemminkin) kirjoittelin lihasten kivuista ja säryistä. Viime yö oli ihan tuskaa kun reisiä ja käsiä poltti oikein kunnolla, nyt lihakset aivan kankeet reisissä. Omituista kipua käsien ja jalkojen lihaksissa koko ajan. lähetteen oon saanut neurologille ( oon odottanut sitäkin aikaa jo yli kuukauden) En jaksa tätä koko aikaista kipua enää. Pelottaa ihan kamalasti jos onkin lihastauti tms.

En tiedä varaisinko ajan tk lääkärille vai mihinkä? Lähetteen sain puhelimen välityksellä sisätautilääkäriltä. Eli kukaan ei ole mua viä edes tutkinut. TK:ssa kävin kerran, otettiin verinäytteitä missä kaikki ok. Varaanko yksityiselle yleisläöäkärilee ajan? meenkö tk:hon päivystykseen? Vai mitä v*ttua teen? en jaksa enää!

Nää oireet alkoi 4viikkoa synnytyksestä ja nyt mulla oli flunns ja nää oireet paheni rajusti.
 
ap
Apua, onko neurologiselle niin pitkät jonot????! Tuntuu turhalta mennä tk:n päivystävälle lääkärille kun ei sieltä kuitenkaan mitään apua saa. Jos lähettää keskussairaalaan niin sielä ei ole edes päivystävää neurologia. Eli Neurologinpolille pääsee vain lähetteellä mutta joutuu sit odottaan sen 4-5kk?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja jupida:
^Joo lääkäriin vaan ja vaadit hoitoa. Itsellä nyt neurologiselle vielä 4-5kk jono. :kieh:
Saanko udella miksi olet menossa neurologiselle? Itsee pelottaa niin hirmuiseti että mitä nää mun oireet oikein ovat!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jupida:
^Joo lääkäriin vaan ja vaadit hoitoa. Itsellä nyt neurologiselle vielä 4-5kk jono. :kieh:
Saanko udella miksi olet menossa neurologiselle? Itsee pelottaa niin hirmuiseti että mitä nää mun oireet oikein ovat!!!
Nää jonot on tälläiset siis Tampereella ja jonon pituuteen vaikuttaa myös oireet jonka takia lähetetään. Omia oireita en viitsi täällä huudella.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja jupida:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jupida:
^Joo lääkäriin vaan ja vaadit hoitoa. Itsellä nyt neurologiselle vielä 4-5kk jono. :kieh:
Saanko udella miksi olet menossa neurologiselle? Itsee pelottaa niin hirmuiseti että mitä nää mun oireet oikein ovat!!!
Nää jonot on tälläiset siis Tampereella ja jonon pituuteen vaikuttaa myös oireet jonka takia lähetetään. Omia oireita en viitsi täällä huudella.
Mietin Tampereen Koskiklinikalle neurologille ajan varaamista...? Ootko käynyt ennen neurologilla? Itse asun Porissa ja jotenkin tuntuu vaikka keskussairaalan neuronpuolelle joskus pääsee niin mahtaakohan sieltä mitään apua saada :-/
 
ap
Kävin tk:ssa näiden kipujen takia...ei kuulemma voi mitään!!! Voin hakea monivitamiinia apteekista ja lähete on lähtenyt neurolle joten sitä jään odottelemaan! Jalat ja kädet ovat olleet taas tulessa koko yön!!!
 
khipu
onko kipujen lisäksi kömpelyyttä tai puutumista tms?

MS:llä on taipumus käsittääkseni tehdä näitä siihen kuuluvia pahenemisvaiheita synnytyksen jälkeen.
Tsemiä! Googlaa ms parlamentti, sieltä saat apua!
 
Toivoton
Itse sain kanssa oireideni takia kuukausien kinuamisen jälkeen lähetteen neurologille ja ajan sain sinne lopulta puolen vuoden päähän. No siellä ei ilmennyt testeissä mitään, mutta sain pään magneettiin lähetteen kuitenkin. Ja aika taas 6 kk:n päästä. Vielä siis odotellaan tarkempia tutkimuksia... Koko elämä menee ihan persiilleen tämän takia, mutta minkäs teet ellei yksityiselle ole varaa...
 

Yhteistyössä