Mistähän vois saada edullisimmat kurahousut? Iso omenaan olen menossa ja sieltähän löytyy seppälä, h&m, lindex, kapphal, citymarket, prisma...
Nuo bamset on ainaki hyvät, väljät kurahousut. Toiset ihanan väljät on sellaset keltaset, tähtikuvioiset, en vaan muista merkkiä. Ne marketin perus siniset/punaset on paljon kireämpiä ja huonomman mallisia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ison omenan Lindexistä en tiedä, mutta meidän lähimmässä Lindexissä oli bamsen kuriksia alerekissä 10?:lla.
Mut onks ne bamset vaan tytöille? Tai muistan vaan nähneeni "tytttöjen värisiä" bamse kuriksia.Alkuperäinen kirjoittaja arvio:Nuo bamset on ainaki hyvät, väljät kurahousut. Toiset ihanan väljät on sellaset keltaset, tähtikuvioiset, en vaan muista merkkiä. Ne marketin perus siniset/punaset on paljon kireämpiä ja huonomman mallisia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ison omenan Lindexistä en tiedä, mutta meidän lähimmässä Lindexissä oli bamsen kuriksia alerekissä 10?:lla.
olen nähnyt myös sinisiä bamseja.Alkuperäinen kirjoittaja Pikkukultasiipi:Mut onks ne bamset vaan tytöille? Tai muistan vaan nähneeni "tytttöjen värisiä" bamse kuriksia.Alkuperäinen kirjoittaja arvio:Nuo bamset on ainaki hyvät, väljät kurahousut. Toiset ihanan väljät on sellaset keltaset, tähtikuvioiset, en vaan muista merkkiä. Ne marketin perus siniset/punaset on paljon kireämpiä ja huonomman mallisia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ison omenan Lindexistä en tiedä, mutta meidän lähimmässä Lindexissä oli bamsen kuriksia alerekissä 10?:lla.
OkAlkuperäinen kirjoittaja mä:olen nähnyt myös sinisiä bamseja.Alkuperäinen kirjoittaja Pikkukultasiipi:Mut onks ne bamset vaan tytöille? Tai muistan vaan nähneeni "tytttöjen värisiä" bamse kuriksia.Alkuperäinen kirjoittaja arvio:Nuo bamset on ainaki hyvät, väljät kurahousut. Toiset ihanan väljät on sellaset keltaset, tähtikuvioiset, en vaan muista merkkiä. Ne marketin perus siniset/punaset on paljon kireämpiä ja huonomman mallisia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ison omenan Lindexistä en tiedä, mutta meidän lähimmässä Lindexissä oli bamsen kuriksia alerekissä 10?:lla.