Hakutulokset

  1. L

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Kirpakkaa sunnuntai aamua! Tultiin just dogin kanssa melkein tunnin aamulenkiltä, nyt voi sit hyvällä omallatunnolla istuu muutama tunti koneella... Isäntäki lähti päiväks reissuun joten saa olla niin ihanan rauhassa et aah :attn: Ricoletto, eli nimimerkki antaa minusta kuvan. Eli joko...
  2. L

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Onpas tänne tullut taas tekstiä, ihanaa kun ootte ahkeria! Ricoletto ja Kipinäkenkä, teillä on samana päivänä käynti polilla kuin mulla! Mulla on klo 13.45 eli oon varmaan sun Ricoletto jälkees. Jos ne on nyt samalla osastolla ees? Ei hajua, ku oon menossa ekaa kertaa. Jos ei lasketa sitä...
  3. L

    Näin käsittämätöntä unta, joka sisälsi ulostamiskohtauksen...

    Huomasin tän kysymyksen tossa sivussa ja ajattelin vastata myös että paska unessa tietää rahaa! Ei tarkoita välttämättä isoja summia mut rahaa kuin rahaa vois olla tulossa! Nim. uniinsa uskova
  4. L

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Huomenta kaikille! Mökki on kuurattu ja matot tampattu. Koiraki on lenkitetty et nyt sit voi nauttia lauantai aamusta kahvi kupposen kera :) Voi ei Mammuliinos! :hug: Toivottavasti se olis vaan joku virhe tulos... Mie pien silti edelleen toivoa yllä! Sojalle ihan hirveesti ONNEA...
  5. L

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Soja ja Aurinko, mieki hengessä mukana! Kovasti ootte mielessä koko ajan ja pitää vähän väliä käyä kurkkimassa teijän kuulumisia. Mites Mammuliinos? Toivottavasti hyviä uutisia. Jaksamista sinnekin! :hug:
  6. L

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Joo, meillä 15.10 polille se aika. Odottavan aika on pitkä... :attn: Aurinko: Mie pien sormet ja varpaat ristissä kyynärpäitä myöte et kaikki menis hyvin :hug: Sojalle plussaus onnea, toivottavasti onni suo myös teitä :hug: Puhalellaanpas myös sitä tätiä kauemmas mammuliinoksen...
  7. L

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Kiitos Soja, Kipinäkenkä ja NeitsytMaria tsempeistä! Ne kyl autto, mieli oli parempi heti ja menkatkin alko! Nyt 3/54. Enkä oo ees niin kipee kuin yleensä vaikka särkylääkkeitä meneekin tasaiseen tahtiin! Yleensä nekään ei auta... Kipinäkenkä, puhallan nyt tätiä myös sinne päin! Toivottavasti...
  8. L

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Taas se hemmetti veti väliin jonku ihme naaman!!!! :o
  9. L

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Kiitos tsempityksistä! Nyt miusta taas tuntuu etten mie jaksa enää... Äsken miulla oli vielä ihan ok olo, mut nyt :'( ... Miusta tuntuu että mulla on jonkin sortin masennusta. Miun mielialat vaihtelee tosi paljon. Töissäkin tuntuu niin rankalta, et mie oon perjantaisin niin rätti et miun...
  10. L

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Kylläpäs se heitti noit hymiöit väärään paikkaan...
  11. L

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Heips taas kaikki! Sojalle onnea, toivottavasti käy yhtä onnekkaasti kuin auringolle! Mie pien peukkuja! Voi miten ihanaa ois olla jo samassa tilassa kuin työ! Tulee itsellekin usein mieleen et jos ei olisi tullut keskenmenoa, niin pikkuiset olis syntyny 7.8 ja että mitenkä vanhoja ne...
  12. L

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Nyt konkarit auttakeehan, et pitäskö miun nyt ootella vain niit menkkoja rauhassa vai soittaa lääkäriin saadakseni jotain tabuja? Terotko ne määräis? Tarviiks jotai ultraa vai riittääks vaik puhelinaika lääkärille? Niin ja kannattasko mennäki suoraan yksityiselle, jolle kyllä on varmaan aika...
  13. L

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Onneks olkoon aurinko!!!!!! :hug: Menkkamaiset kivut kuuluu asiaan, ainakin mulla oli niitä sillon alku viikoilla kun olin raskaana.
  14. L

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Hellurei! Pitkä työpäivä takana ja isäntä asioilla, joten täällä ollaan! No niin, tilanne katsaus; Ei oo vieläkään alkanu menkat eikä tapahtunu mitään muutakaan. Kp nyt 40/31-35. Auringolle peukutuksia! Oireet kuulostaa lupaavilta! Mites sojan ultrakäynti meni?
  15. L

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Sori, taas tuli omaa napaa.... Ku ei pysty nyt muuta ajattelemaan...
  16. L

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Vielä on pakko jauhaa, ku ei oo alkanu vieläkään. Siis kun mie käytän digitaalista ovistestiä ja aina on alkanu siitä plussasta 16 päivää sen jälkeen, paitsi kerran oli 14 pvää. Noh, ehkä mie stressaan liikaa ja sen takia viipyy. Ja kait se luteaalivaihe voi olla josks pidempikin? Vai? T.londi...
  17. L

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Juu ja piti vielä laittaa et, Tervetuloa kaikki uudet! Ja jännääjille hirveesti peukkuja!! =)
  18. L

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Hellurei! Olipa tullu paljo tekstiä, ku viimeks oon käyny, mut kaikki tuli nyt luettua. Mies on niin paljo koneella viikolla, kun tarvii työkseen käyttää, et mulla jää viikonloput sit aikaa enemmä päivittää kuulumiset. Kipinäkenkä, sulla oli nyt kauhean pitkä kierto menossa, olitko tehny...
  19. L

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Moi kaikki! Täällä yksi uusi lapseton liittyisi keskusteluun. Muutama konkari taitaa tunnistaa miut helistimestä. Oon seurannut tätä keskustelua alusta asti, mut oon ollu niin voimaton liittymään aikasemmin. Jotenki haluais unohtaa koko yrityksen taka-alalle, mut sit taas ennen menkkoja ja...

Yhteistyössä