Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

Ricoletto: Ymmärrän harmituksesi tädin kyläilemättömyyden suhteen. On tosi turhauttavaa odotella :hug: Toivottavasti ehtis menkat alkaa tässä ennen polia, toivoa on varmasti vielä!

Monelta siulla on aika polille? Ilmeisesti mennään samana päivän, to 15.10? Miula on kymmeneltä aika eli oon se joka vapisee tuolissa puoli kymmenen jälkeen :LOL:

Meille ei oo muuten tullu kummallekaan viel noita korjattuja verolappuja!! Oon lukenu feissarista jo viikoja sitten kun ihmiset on laitellu saavansa palautuksia jne, mutta ei tänne kuulu mitään... Tosin tiedetään molemmat että palautusta tulee, mutta tarkkaa summaa kaipailisin....

Samoin kuin rosetta tuossa kirjoitteli niin miusta ainakin on kiva, että plussanneet tytöt käy vielä täällä kirjottelemassa. Kuitenkin kun ootte täältä samalta suunnalta, niin on yhdistäviä tekijöitä edelleen vaikka ei just nyt samassa tilanteessa oltaiskaan =)
 
Ricoletto: voihan harmi kun ei ole täti sinne älynnyt saapua :|. Toivottavasti tulisi kuitenkin itsekseen vielä ennen poliaikaa. Mie ja Aurinko ollaan tosiaan treffattu pari kertaa aamu päivästä miun poliaikojen yhteydessä kun mulla on tätä matkaa kaupunkiin, mutta sopikaa ihmeessä jonnekin illemmalle tapaamisaika. Siekin voit vaikka ehdotella jotain päivää mikä sulle sopis. Mie katselen sitten jaksanko lähteä tulemaan, mutta eihän minun olekaan pakko ihan jokapaikassa mukana olla :LOL: .

Kipinäkenkä: Mulla varmaankin perjantaina ens viikolla toinen ultra. Toivottavasti sulla menee se aukiolotutkimus hyvin. Mulla se oli ainakin ihan kivutun, pientä nipistelyä vaan tuntui munasarjoissa =) . Mulle tuli muistaakseni suunnilleen satanen palautuksia ja miehelle suunnilleen tonni mätkyjä. Se tosin osas odottaakkin että mätkyjä tulee,

Eilen pistin ekat puregonit menemään, ihan helppo homma oli. Paljon näppärämpää kuin Menopurin kanssa leikkiminen :D
 
Ricoletto
Moips..
Taisi olla klo 13. Ois ollut aamupäivä aikakin, mut meinasin, että en sitten enää töihin mee ku pääsen polilta, niin sit toi yhden aika oli sopivampi.
No..tällä hetkellä ei ees tunnu missään kropas siltä että oisivat alkamassa...joten jos sit sattuiski alkaan niin IHME. Työkaverin kans sitä naurettiin, että kun niitä oottaa niin kroppaki on varmaan jossain jännitys tilassa ja sit sen vuox ei menkat alakkaan..mikä sitten lie totuus.

vielä muutaman tunnin rutistus eessä, joten alettava pakertamaan..Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Rosetta: ootko kuulu että joillekin tulis tuosta aukiolotutkimuksesta ns. hartiapisto? Mietin vaan että kun ilmeisesti yksin pitää lähteä ja autolla, niin entäs jos joku tommonen tulee ja ei pystykään ajamaan... Eräälle nettitutulle oli toi tullu tutkimuksen jälkeen ja autolla ajo ei ollu onnistunut.

Hoitaja ei kyllä mitään asiasta maininnut. Sanoi vain että kannattaa ottaa kipulääke ennen toimenpidettä.

Niin ja tuosta Puregonista. Se on ilmeisesti samantyyppinen kun Gonal-F:n kynä? Tuo Menopurko on sitten hankalampi käyttää?

Onkohan noissa aineissa jotain ratkasevaa eroa, mietin vaan että mitähän ne miule määrää...? Jos sais toivoa niin tollasen kynäratkasun haluisin. Ei tarvitsisi sen takia enää sitte panikoida.

ricoletto: Mie voisin lähettää tän oman tätini sinne siulepäin, tätä on täällä jo tarpeeksi nähty. Joten :whistle:

).(Mie vuodan kolmatta päivää ku seula. Normaalisti sidettä ei vuodon määrän takia tarvitsi vaihtaa kovinkaan usein, mutta nyt joutuu jo sen määrän takia vaihtamaan hiton monta kertaa päivässä. Eli ei kyllä siteet mee tavallaan "hukkaan", ihan ovat loppuun asti käytettyjä kyllä :LOL:

Tänään aloitin clomit ja maanantaiksi sain ajan labraan. Ihanaa, sieltä se torstai koko ajan lähestyy ja tiedetään taas paljon enemmän!

 
Kiva kun saadaan vielä pyöriä täällä! Mie en todellakaan kuulu noihin muihin paikkoihin! Tai ei tunnu siltä.

Kipinäkenkä, aukiolotutkimuksesta tuli mieleeni, että se ohje ottaa särkylääke on hyvä. Itselläni tutkimus oli silloin joskus lähes kivuton. Taitaa mennä niin että yleenä jos putket on auki, tutkimus on kivuttomampi ja jos niissä on ongelmaa/tukoksia, voi tuntua ikävältä.
Mutta kyllä varmasti siitä hyvin selviää. Sulla nyt sitten tulee vuotoa ihan monien menkkojen edestä. Tuosta pistoslääkkeen valinnasta, niin se on vissiin yksilöllistä, mikä valitaan. Ne kaikki kolme on hyvin samantyylisiä, enkä ite tarkalleen tiedä mitä eroja on. Lääkäri sitten arvioi tilanteen yksilöllisesti. Tsemppiä ensiviikon odotukseen!

Ricoletto, tosi hienoa, että tekin saatte kohta jotain selvyyttä asiaan. Toivotaan että oireiden puuttumisesta huolimatta täti ilmaantuisi paikalle!

Rosetta, hyvinkö on pistelyt siellä sujuneet? Toivotaan! Vielä tässä vaiheessa e varmaan kummemmin mitään tuntemuksia oo?

Soja, mikäs olo siellä? Saitko perjantaina säilytettyä salaisuuden siellä iltamenoissa? :) Onko oireita ilmaantunu lisää, tai onko ne muuttunu jotenkin? Miulla on ajoittain tosi huono olo aamupainoitteisesti. Ja se väsymys.. Ihan hillitön.. Ja luget selvästi aamuannoksen jälkeen pahentaa oloa. On se sitten joskus ihanaa kun saapi ne lopettaa! Parempaan tässä toivottavasti ollaan menossa!

ON:vatsakivut on vähenemässä, siis ne kovemmat. Selkäkipu haittaa. Ja taitaa se olla sairaslomaa jatkettava, kun eilenkin oli kaksi tuntia asioille hissukseen kävelemässä, niin hillitön kipu sitten loppuillan :headwall: Vuotoa silloin ke viimeksi. Toivottavasti pysyisi poissa! Veroja täällä mietittiin, meille on tulossa pari sataa takasin per nuppi, ihan ok.
En oo nyt kahteen viikkoon päässy lenkille tai liikkumaan :/ Täytyy vaan odottaa aikaa parempaa. No mutta kohta saunan lämmitykseen, ollaan nyt täällä vanhemmilla, niin on tuo saunakin, mitä lämmitellä!
 
Ricoletto
Mui!
Ei sitten päässykkään mökille tänä aamuna. Mies oli aamulla metsällä ja lihan lisäksi toi mukanaan kaksi isoa muovipussillista suppilovahveroita..
Ensin piti oottaa, että ne vähän sulahti, koska olivat öisen "pakkasen" jäljiltä ihan jäisiä. Ja nyt sit iltapäivä meni niitä putsaillessa..hieman viiniä kun siemaili, niin ei tuntunut niin kamalana isolta urakalta. Viel tänään jos laittais tuon kuivaimen pärisemään..

Mikähän siinä on, että nyt näin monen kuukauden jälkeen sitä alkaa pillittää kun kattoo sairaala-sarjan jaksoja? Siis nois kohdis kun on vauvoja..osa miusta haluis niiiiin kovasti jo taas tuntee sen tunteen mikä oli kun ootti vauvaa..jaix

:headwall:

Aukiolotutkimuksesta muistan, että se ei mun kohdalla sattunut juuri lainkaan. Mut mun kohtu oli jotenski mutkilla ja sen oikaiseminen sitten sattui senki eestä. Mutta noi ns. kivutkin menee kun ne tulee kohdalle vasta just sillä hetkellä. En mie muutenkaan etukäteen mieti, esim edes punktioo, että miltä se tulee tuntuu, sattuux vai ei. sen näkee sitten. Turhahan sitä etukäteen on miettiä..alkaa vaan jännittää.

koitan kopittaa tänne sen tätin. On jo enemmän kuin tervetullut.

Lähempä nyt keittiöön ja otan vielä yhren lasin tuota viiniä =)
 
Onpas tänne tullut taas tekstiä, ihanaa kun ootte ahkeria!
Ricoletto ja Kipinäkenkä, teillä on samana päivänä käynti polilla kuin mulla! Mulla on klo 13.45 eli oon varmaan sun Ricoletto jälkees. Jos ne on nyt samalla osastolla ees? Ei hajua, ku oon menossa ekaa kertaa. Jos ei lasketa sitä keskenmeno keikkaa... Eiks ne kuitenki oo siin samalla suunnalla?
Mie kans pillitän sairaala ohjelman aikaan jos siinä on vauvoja. Huoh. Kun pääsis itsekin joskus samaan tilaan...
Aurinko, yllätit minut pari sivua taakse päin, kun olit paremmin selvillä päivistäni ensi viikon tutkimuksiin kuin minä itse. Edelleen kaikki ristissä jos toisessaki :heart:
Mammuliinokselle ONNEA! Minähän sanoin!
Ricoletolle vielä täti tuuletuksia!
 
Ricoletto
Londi80: Juuh-ehkäpä me "ehditään" siin odotushuoneessa toisemme nähdä kun mie poistun ja sie oot vuoroos oottamassa. Vähän vanhasta muistista kyl pelkään että ajat on myöhäs jo noin iltapäiväl..ni voi olla niinkin ett mie vielä oottelen vuorooni kun sinä tuut paikalle =)

Mut jos näät sellaisen ei ny sänkitukan, mut lyhyt tukkaisen tiukkispipon näköisen matamin niin se oon mie.. =)
Naurattaa ihan itteeni,kun monesti vedän kulmat kurttuun, ku jotai mietin, eikä pahasta tuulesta oo tietookaan..mut ulospäin saa sen kuvan..

että ei toi eka erä sienii tunnu kuivuvan tän illan aikaan...jo kohta pari tuntia olleet "tulella" ja näkymä valvomista luvassa vielä muutama tunti..seuraavat kehiin kyllä vasta huomenna iltapäivällä, kun on palauduttu mökiltä..mennään vielä huomenna laittamaan paikkoja talvikuntoon.

Kun toi urheiluruutu tuosta loppuis niin pääsisi töllöttämään telkusta jotain elokuvaa...koiratkin on niiiiin tööt metsästyksen jäljiltä että eivät tahtoneet iltalenkille, mikä on harvinaista, kumpikin koisii hyvin tyytyväisinä omissa oloissaan.
 
Kirpakkaa sunnuntai aamua!
Tultiin just dogin kanssa melkein tunnin aamulenkiltä, nyt voi sit hyvällä omallatunnolla istuu muutama tunti koneella... Isäntäki lähti päiväks reissuun joten saa olla niin ihanan rauhassa et aah :attn:

Ricoletto, eli nimimerkki antaa minusta kuvan. Eli joko istun tosi masentavan rauhallisena tai tosi hermostuneena lehtiä selaillen, joita en kuitenkaan oikeesti lue (ja käsiä välillä hiestä housuihin pyyhkien), niin se olen varmaan minä! Saa tulla juttelemaan!!!
Ihan jo nyt jännittää, et josko ollaan vaikka tuttuja tai -puolia, kun tää joensuu on kuitenki niin pieni. Oon myös semmosessa työssä missä näkee tosi paljo ihmisiä, millon niitä nyt sit työn ohella ehtii vilkuilemaan....
Minutki saatta moni tunnistaa, ja se jännittää, kun en kuitenkaan halua et kaikki tietää "näistä" ongelmista, paitsi työhä jo tiiätteki mut se on eri ilman kasvoja ja vielä ventovieraille.... Vaikka paljoha myö jo toisistamme tiiämmekin!
Täähän meni nyt iha ympäri pyöreeks nää miun jutut. Itekkään ei saa enää mitään tolkkua...

Näin muuten viime yönä unta ihanasta pienestä vauvasta, otin sitä syliin ja tuin niskaa. Se jotenki jäi mieleen se niska... Pitää kattooki unikirjasta mitä se merkkaa. Ja se ei ollu kyl harmikseni miun oma vaan naapurin...
 
Täällähän on ollut vilkasta keskustelua viikonlopunaikana :D. Torstaina taitaa polilla melkein kaikki sitten olla, harmi kun mulla on se toka ultra perjantaina ja huomenna ensimmäinen =).

Londi: On tosiaan mahdollista että täältä jotain tutun tuttuja saattaa löytyä, mutta kyllä sie voit siihen luottaa että näistä jutuista mitkä täällä on tai mistä tapaamisissa jutellaan ei kulkeudu muiden korviin. Kaikki ollaan kuitenkin enemmän tai vähemmän samassa tilanteessa ja tiedetään miten herkkiä ja henkilökohtaisia juttuja nämä =).

Sairaala ohjelmasta olitte myös keskustelleet. Mullakin oli jossain vaiheessa, taisi olla viime syksyä semmoinen vaihe etten viitsinyt katsoa sitä ollenkaan tai sitten piti vaihtaa kanavaa "vauva kohtauksissa" kun tuli niin paha mieli. Nyt oon taas voinut sitä katsoa ilman itkua tai pahaa mieltä =) .

Pistelyt on sujuneet ihan hyvin ja pieniä nipistyksiä on munasarjojen suunnalla alkanut tuntua, kaipa siellä jotain kasvaa =). Huomenna ultraan.
 
Ricoletto
Moips!
Londi80: peesaan tuota Rosettaa, en tosiaan usko, että kukaan meistä palstalaisista kenenkään henkilöllisyyttä menisi ulkopuolisille kertomaan. Tää asia kun on henkilökohtainen itse kullekin. Mie en ees tunne näiltä kulmilta just ketään..paitsi työkaverit ja sukulaiset.
Mutta kyllä ois tosi kiva livenä tutustua teihin täällä kirjoittaviin. Oon miettinyt, että kun kirjoitusten perusteella on syntynyt mielikuva ihmisistä, että vastaisiko se miten sit todellisuutta, joku onkin pitkä kun on kuvitellut pätkäksi, joku brunetti jonka aatellut blondiksi jne..
 
ricoletto: Miekään en kaupungista tunne oikeastaan juuri ketään. Mie oon ainakin huomannut, että on mukavampi kirjoitella tänne, kun tietää minkälainen ihminen on nimimerkin takana =). Jospa me saatas se tapaaminenkin vielä järkättyä ;).

Aurinko: Mitäs sinne kuuluu? Saitko jatkettua sitä sairaslomaa?

Soja: Tulehan siekin kertomaan kuulumisia? Joko siellä on väsymystä ja aamupahoinvointia ollut :D

Tän päivän aikana on alkanut enemmän olla tuntemuksia munasarjojen alueella. Jänskättää kyllä mitä huomisessa ultrassa näkyy B)
 
Moi!

Täällä sitä ollaan syyslomalla kotosalla, ihanaa =)
Sai nukkua aamulla hieman pitempään eikä tarvinnu kamalla hötkyllä lähteä töihin painamaan.

Labrassa tosin kävin torstain käyntiä varten. Seitsemän putkiloa verta lähti, toivottavasti niistä ei mitään järkyttävää löydy.

Aika paljon jännittää se poli, kun oletan, että simppa-analyysista kuulen tulokset ja sitten se seurantaultra. Se tutkimus ei itsessään jännitä mutta tulokset tietty vähäsen.

Clomien vastetta en kyllä odota, onhan tää jo nähty ettei niillä taida mitään tapahtua. Että siltä osin ei mahda pettymystä ainakaan tulla. Pessimisti ja sitä rataa :LOL:

Ootan kyllä kovasti sitä, että pääsisin pistelemään. Toivottavasti sille ei mitään estettä oo. Tietysti paras ois jos sille ei ois tarvettakaan mutta en nyt jaksa siihen uskoa.

Rosetalle peukut huomiseen ultraan, toivotaan että kaikki olisi niin hyvin kuin tässä vaiheessa on mahdollista :)

Ricoletolle tätipuhuria täältäkin edelleen :whistle: Omat menkat just loppukin, jospa ne ois siun luo saapumassa... Jos eivät ehdi alkaa ennen polia, niin älä tee samaa virhettä kuin mie tein; en vaatinut sitä Terolut-reseptiä vaan uskoin lekuria jotta kyllä ne sieltä ihan lähipäivinä alkaa. Kyllä rassat hermoja odotella ensin että "No nyt ne lähipäivät on kyllä jo menneet eikä kuulu ei näy..." ja sitten vielä se sekoilu sen reseptin kanssa.
Että jos siula ei reseptiä vielä oo ( en nyt yhtään muista tarkemmin siun taustoja :ashamed: ) niin pyydä se ihmeessä!

londille tsemppiä vielä näihin muutamiin päiviin ennen polia! Torstaina ne hommat alkaa edetä!
 
Heips!

Mites Mammulinoksella menee?

Sojan kuulumisia miekin kaipaan kun ehit kirjotella!

Londi, joo, joskus näköjään jää mieleen muidenkin tärkeät päivät :) Hienoa, sullakin etenee asiat ihan kohta. Muistatko kun siellä toisella palstalla silloin kahestaan kirjoteltiin, ja mietit onko teidän pakko odottaa vuoden vaihteen yli. Onneksi ei tarvinnut. Mulla oli ainakin iso juttu se ensi käynti ja kun ruvettiin suunnittelemaan, miten sitä eteenpäin.

Rosetta: Hui, jännittää jo. Toivottavasti siellä sopivasti alkaisi eloa tulla munasarjoihin!Huomenna ollaan jo viisaampia. Tsemppiä, pien sulle peukkuja!

Ricoletto, harmi kun menkat edelleen antaa odottaa itseään. Oliko sulla aiemmin säännölliset, kun en nyt muista? Varmasti tosi kiva kun kohta saat lisätietoa ja asiolle alkaa tapahtua, eikä tarvtse aina vaan odottaa.

Kipinäkenkä, Mukavaa syyslomaa sinne! Toivotaan myös että saisit loppuviikolla hyviä uutisia.Kivasti tuossa samalle kerralle ainakin saatte noita tutkimuksia tehtyä. Miten siun nivelet muuten jakselee?Toivottavasti eivät kovin hankalaks heittäydy.

Tapaamisista/ryhmän muista jutuista, niin kaikki täällä tai tapaamisissa käsitellyt asiat pitää olla ehdottoman luottamuksellisia. Jokainen voi tästä omalta osaltaan pitää huolen. Itsekin tässä yhteyshenkilönä ollessa oon miettiny miten sitten olla jos joku oikein tuttu sattuu kohdalle. Mutta eipä siinä mitään, jokaiselle tämä on varmasti arka aihe. Ja meistä muutamista jotka ollaan jo tavattu, niin varmasti jokaisella oli samat mietteet ennen kuin eka kertaa nähtiin, että millaisia ihmisiä toiset mahtaa olla? Mutta eka tapaamisella kyllä juttu luisti ja tuntui kuin olisi pidempäänkin tunnettu jo.Se oli hauska tunne, ja taidettiin vähän ääneen ihmetellä, että joo, te oottekin ihan tavalisia ihmisiä!

Ajattelin tässä ehdottaa tapaamisaikoja tässä muutamia. Pliis, laittakaa kommentteja ketkä ootte tulossa, että miltä ajat kuulostaa. Voitas ottaa jotain klo 17 esim. niin päivän töissä olleet ehtii mukaan. ma 19.10, ke 21.10, to 22.10, ti 27.10, ke 28.10.
Voisin sitten kahdelle tapaamisia kyselleelle ilmoitella päivän, kun saadaan se sovittua.

).( niin, pääsinkin aamulla just solille soitellessa sanomasta että ei oo ollu vuotoa keskiviikon jälkeen..Niin nyt sitä sitten on taas, nyt pikkuhiljaa laantuu, toivottavasti. Sairasloma-asiasta soittelin, ja pyysivät käymään. Käyty on ja pikkukaveri on taas nähty. Siellä kaikki oli hyvin.Vissiin paksu limakalvo siitä kohdun suulta vuotaa välillä, mutta kuulemma kuhan kasvetaan tästä vielä vähän niin se varmaan loppuu. Sydän taas kauheaa vauhtia laukkaili ja miun olo helpottui. Vaikka koko ajan mahaan ja säteilevästi alaselkään koskeekin. Saikkua jatkettiin ti-la, sit pari vp, ja toivottavasti sitten kärsisin töihin. Ens ma 8.30 sitten se kontrolli, joka sovittiin viikko sitten. Nyt oli mieslääkäri, eli jos systeemi kiertää niin ens viikon olis tää nuorempi naislääkäri sitten. Kuvankin sai taas mukaan ja siinä näkyy kädet jo, kaveri on viikossa kaksinkertaistanu kokonsa! Hui jui.
Olo oireiden osalta ennallaan. Kohta ollaan taas seuraavalla viikolla, 7+6

Aurinko
 
Aurinko: IHANAA :D siellähän kasvetaan ihan huimaa vauhtia kädetkin jo pienellä =). Hyvä juttu etä pääsit käymään niin rauhoittaa vähän sinun mieltä. Toivottavasti nuo vuodot loppuisi niin ei tarvitsisi sitä murehtia =). Huomennakin on siten varmaan se mieslääkäri ihan kiva tietää vaikka eipä sillä mitään väliä ole, kunhan joku katsoo =) .
Mie en osaa noista ajoista mitään sen kummemmin sanoa kun on se punktio varmaan ens viikolla niin en tiiä miten kipeähän sitä sitten on. Mutta järjestäkää te ihmeessä se tapaaminen =) .

Kipinäkenkä: Teille selviää tosiaan aíka monia asia sitten torstaina, tsemppiä. Miekin jännäilin hirmuisesti viime syksynä simppa analyysin tuloksia. Ensi käynnillä kuultiin tulokset =) .
Mukavaa syyslomaa sinne B)
 
Aurinko: Voi miten mukavia uutisia :) Pieni siellä vaan kasvaa kovasti :heart: Varmasti mieletön fiilis nähdä jo pienet kädet :heart:

Kiitos kysymästä, nivelet on olleet nyt kahden viikon takaisista kortisoniläjäyksistä johtuen hyvin rauhalliset. Eihän niillä mahottomia jaksa tehdä (puristusvoima on aika onneton, eilen polttopuita tehdessä sen taas huomasin) mutta tärkeintä ettei niitä levossa särje.

Kaiken kaikkiaan, on ollut kyllä tosi positiivinen yllätys miten hyvin mie oon jaksellut vaikka viimesestä lääketipasta on jo 1,5 vuotta! Lääkärithän sillo viime vuonna olivat lähes varmoja että kunto heikkenee ja rajusti, mutta ilokseni olivat väärässä. Tietysti ilman noita paikallishoitoja kädet ois aika topolina, mutta niinkuin yleisesti ottaen hyvin oon jaksellut.

Miulla sydän jätti yhden lyönnin välistä kun tavasin auringon viestiä ja mainitsit siellä että mieslääkäri oli.
Miulla jäi niin paska fiilis siitä ekasta käynnistä ja silloinhan oli Esa K. paikalla.
Jäi sellanen olo, että se ei ottanut ollenkaan tosissaan miun tilannetta. Ja muutenkin, hän ei ollu miun mielestä yhtään läsnä siinä tilanteessa.

Pelottaa että jos tää onkin nyt ihan eri mieltä Marjatan kanssa jatkoista... Ei kai se voi olla, eihän....?
Apua. Mie aloin nyt kehitellä pientä paniikkia täällä. Voe elämä kun pitää olla tämmönen etukäteen joka asian murehtija :headwall: :headwall:

Tää nyt ihan liity tänne mutta tuli mieleen noista auringon sanoista "eka tapaamisella kyllä juttu luisti ja tuntui kuin olisi pidempäänkin tunnettu jo" sellanen, kun viime viikolla osastolla ollessa tapasin erään nettituttavan. Hänen kanssaan on yhteyttä pidetty about 1,5v, välillä hyvinkin tiiviisti. Jännitti aluks mutta kun hän sitten tuli käymään, niin tuntui siltä kuin oltais tunnettu jo vuosia =) Vaikka ensimmäistä kertaa vasta nähtiin!

Eli kyllä tälläkin tavalla ihmisiin tutustuu oikein hyvin ja sitten tavatessa sitä jatkaa vaan siitä mihin on täällä netissä jäänyt =)

Meillä on sen verran pitkä matka Joensuuhun että vaikea on kyllä noihin tapaamisiin tulla. Harmi. Polikäyntejä tulee nyt varmasti useampi jos alotellaan se OI piikeillä, niin ei taida kyllä jaksaa enää ajella niiden lisäksi.

Eilen taas harmittelin sitäkin miten paljon kuluja tulee, mutta jospa tästä vielä palkinnon joskus saisi! Nyt ainakin plussapuhuri on pyörinyt tän ketjun ympärillä ;)
 
moikkista moi pitkästä aikaa :wave:

nyt olen kyllä aika pihalla kaikkien kuulumisista, anteeks en tajuu kaikkea kommentoida

mutta tosiaan ihan luottamuksellisia on nämä jutut täällä ja livenä etenkin!


Aurinko hyvä että sulla vielä saikku jatkuu. Mutta mikä tärkeintä, pikkuine voi hyvin ja kasvaa kovalla vauhdilla. Mites, ootko menossa edelleen sinne Tampereen koulutukseen? tuohon tapaamiseen en osaa vielä kommentoida, pitää kattoo millasia työpäiviä on tulossa ja mitä iltamenoja meillä on.

rosetta peukut pystyssä huomiseen ultraan!

kipinäkenkä hyvä kuulla että olet voinut hyvin! elä suotta E. K.ta jännitä, onhan hän vähän hajamielisen oloinen, mutta asiansa miusta osaa. vaikka joskus pitää vähän muistuttaa jostain asioista :)

ricoletto peesaan kipinäkenkää!

oma oli mukava kiireinen viikonloppu, käytiin apulannan keikalla, ystäviä oli kylässä, jääkiekkoa käytiin katsomassa, renkaan vaihtoa, pihahommia yms. tänään yli viikon tauon jälkeen pyöräilin töihin, tuntuipa hyvälle! kun viime viikolla oli kaikkee hässäkkää ja huonoa keliä yms tekosyitä.

Vointi on ollu ok. aamut ja päivät hyvin menee, jatkuva nälkä ja sit iltapäivä/alkuilta ollu sellasta etovaa ja öllöttävää oloa. mut kuulunee asiaan :D Viikonloppuna kerrottiin miehen kanssa tästä meidän ekasta tärpistä yhdelle ystäväpariskunnalle, eli nyt sit 2 ystäväparia tietää. Molemmat sellasia, että tiesivät suunnilleen että millon oli siirto. ja muutenkin olleet paljon meidän tukena, tuntui hyvälle kertoa.

Nyt vaan taas tuntuu, että aika ei kulu sinne ensiviikon perjantaihin koskaan.... vaikka eihän tässä mikään kiire ole minnekkään, mutta kuitenkin jo haluis sinne ultraan ja varmistuksen että kaikki on niinkuin pitääkin... jotenkin vielä tosi vaikee uskoa että me on voitu viimeinkin viimeisellä hoidolla onnistua... ei oo uskallettu vielä sinne pelaan ilmottaa ja siirtää adoptio suunnitelmia, mut pitänee sit ultran jälkeen se asia uskaltaa hoitaa...

töissä tulossa aika tavallinen viikko, yksi pitkä 11h päivä ja yksi sitten vaan 6h, ja viikonloppuna lähetään hesaan, joten eiköhän tässä aika kulu.

kuuluillaan ja oikein mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!

soja rv5+5 (edelleen uskomatonta!)
 
huomenia!

Rosetalle ensin peukkuja päivän tilanteisiin!

Soja, Joo, varsinkin eilinen oli tosi hankala, ja eipä tässä tarvii kuin tunti käveleksiä aamuhommilla niin perus selkäsärky alkaa :headwall: Noh, eipä sille mitään voi. Oon kyllä lähdössä sinne Tampereelle, tuli just sähköpostiin se ohjelmakin. Haluaako joku sen ohjelman katottavaksi? Pyysin just vp:t siihen. Aihe kun kiinnostaa edelleen. Ja on vähän vaihtelua sitten!
Varmasti on pitkät päivät oottaa! Tulisilla hiilillä melkein vieläkin oon tässä. Tekin suuntaatte Hesaan vkl, me ollaan tuonne kirkkonummelle menossa miun ekan kummitytön ristiäisiin. JA siitä sitten varmaan mennään Tampereelle. Varmasti ihan rauhassa ehitte noita adoptioasioita ilmoitella myöhemminkin tuonne paikkoihin.

Kipinäkenkä, elä suotta murehdi, kaikki lääkärit on kyllä erittäin ammattitaitoisia, jokaisella on omanlainen tyyli.Rohkeasti vaan kysymään asioita ja siitä voit myös mainita mitä teillä aikaisemmin oli suunnitelmissa. Ei mitään aihetta panikkiin miun mielestä!

ON: Vähän parempi olo kuin eilen. Eilen olinkin tosi kipeä :( Ja tuhruttelu on jatkunut sieltä asti. Jospa se vähä ylimääräinen tulisi sieltä pois ja sitten helpottais. Kyllä mie todella toivon että nää vaivat alkais pikkuhiljaa helpottaa. Pääsis töihin ja pikkuhiljaa liikkumaankin. Kaikki aikanaan toivottavasti.
Tapaamisesta, niin taidan ehdottaa tänne nyt vaan yhtä, katsotaan onnistuuko, eli jos yritettäis tuolloin keskiviikkona 28.10 joskus illasta. Jos kattelis sitä paikkaa sitten kuhan olis tiedossa ketä olis tulossa.

Aurinko rv8+0
 
Kipinäkenkä: Tänään siellä oli se vanhempi naislääkäri, joten ehkä se on siellä torstainakin sitten =) . Ja ei ne suunnitelmat ainakaan lääkärin vaihtumisen takia muutu sitä ei tarvitse edes miettiä =)

Soja: tsemppiä ultran odotteluun, varmasti tunttuu päivät matelevan :)

Pitkästä aikaa tuli hyviä uutisia poli käynniltä :D. 7 munarakkulaa oli toisella puolella ja toisella 8 eli yhteensä 15 :D. Hirmu iloiseksi tulin tuosta vaikka monta mutkaahan tässä on vielä matkassa, mutta tästä on hyvä jatkaa. Munikset oli kaikki suunnilleen saman kokoisia 14mm jo eli mun ei tarvitsekaan perjantaina enää ultraan mennä, vaan maanantaina suoraan punktioon sitten :D. Puregon jatkuu nyt vähän pienemmällä annoksella 125iu paitsi perjantaina 150iu. Lauantaina pistelen sitten pregnylin ja saman päivän aamuna viimeinen synarela sumutus =). Nyt pitää ihan hiljakseen ottaa loppuviikko eli hyvällä omalla tunnolla voin ottaa ihan vaan rennosti :D
 
rosetta jes, toihan kuullostaa tosi huipulta! ota vaan rennosti ja kasvattele saaliita rauhassa!

aurinko ke 21.10 sopis oikein hyvin tavata, oon sillon vapaapäivällä, joten vaikka jo aiemminkin käy.

Nyt saunaan ja koti-illan viettoon rakkaan kanssa, sovittiin "parisuhde"ilta, kun tuppaa tää arki olemaan mukakiireistä...
 
Tapaamisesta: Entäs jos nyt sitten otettais tuo ensi viiko keskiviikko. Mulla on silloin 7-15 töitä, mutta sen jälkeen pääsen. Rosetalla varmaan sairaslomapäivä, kun se punktio on nyt maanantaina. Eli Rosetta ehkä tulisit mukaan, olosta riippuen? Soja ja minä ainakin. Entäs muut? Kipinäkenkä ei ollu tulossa, mut miten on londi ja ricoletto? Vastailkaa jotain pliis lähiaikoina niin tiietään sitämukaa miettiä. Laitan sitten tiedon päivästä niille kahdelle sähköpostitse yhteydessä olleelle.
ON: eipä mitään uutta. Eilen oli onneks parempi päivä kuin maanantaina. ja toivotaan että tästä nyt suunta olis ylöspäin.
 
Pikaisesti vaan, että mulla silloin keskiviikkona mahdollinen alkion siirto klo 11.00 jos olo on ok niin saattaisin päästä tapamiseen. Mutta pitää katsoa sitten tarkemmin oonko miten kipeä ja jaksanko kaupungilla hiimailla sinne iltapäivälle asti =)
 

Yhteistyössä