mammuliinokselle ONNEA!!
Mie jo aattelin että ei kahta ilman kolmatta
NeitsytMaria, tällä viikollakos se sisuslekuri siulla oli?
kipinäkenkä, joo, ihan samaa oon miettiny joskus että mitä mahtais ajatella asiasta tietämätön ihminen..jos lukis näitä juttuja, heh heh. rankkaa läppää, todellakin! ja välillä on kyllä ihan paikallaan!
Tsemppiä pumppureissulle nyt muutenkin! tehdäänkö se 2K:lla?Ja toivotaan myös että huomenna olis jo kp 1. Miullakin meni silloin joskus huihai yli 100 ja sittenkin piti terolutit kaivaa esiin..
soja, miulla on aika samanmoiset mietteet kun sulla. Tosin pari kiloa löytyypi enempi mulla lähtijäisinä, mutta kuitenkin. Sie oot muutenkin niih huippu-kunnossa
Voisin kyllä vaikka karkkilakkoon ruveta, ne ja suklaat ei nyt maistu. keksit ja muut herkut sitten välillä. Tää aamu oli kyllä pahin tähän mennessä. Ja varsinkin kun ottaa huomioon että yleensä mulla aina aamupala maistuu. Istuin vaan sohvalla ja ootin että aika kuluu ja lähdetään.Yöks. Juu, ja kyllä tää rintavarustus alkaa todella reagoida tähän tilanteeseen
Mutta asiat tärkeysjärjestykseen. Meneehän tässä nyt aikaa ennekuin uskallan liikkumaan taas, ja välillä on sellainen olo ettei miusta mihinkään oliskaan, vaikka vois muuten mennä.. Nyt pitää vaan lepuutella. Onhan tässä koko elämä ollu aikaa harrastaa, hyvä kun on nyt syy järjestellä asioita uudelleen. Voi ei ja taas paha olo..kohta kömmitään tuon kullan kanssa peiton alle, on niin kiva mennä nukkumaan kun sade rummuttaa kattoa! ja taas VÄSY.
ON:tuossahan tuota tulikin. Välillä oli jo parempi olo, mutta mutta. vaihtelee paljon. Kipuilee ajoittain, välillä kovemmin. Nyt sitten odottamaan kahden viikon päässä olevaa maanantaita, ja sitä kun näkee taas pienen :heart: Päivä kerrallaan, välillä tunti kerrallaan.