Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

moi kaikille.

soja, jännitysnäytelmä jatkuu. edelleen, toivotaan sitä parasta lopputulosta, kaikin voimin.

rosetta, alkaispa sulla nyt se vuoto lopulta. Pääsisi helpotuksen huokaus kun tilanne alkaa edetä. On se vaan hullua, toinen pelkää kuollakseen vuotoa ja toinen toivoo sitä. Mitä me ollaankaan täällä puhuttu siitä elämän pyörimisestä oman navan ympärillä..

NeitsytMaria vaan jaksaa viljellä tuota huumoria, hyvä juttu. Sitäkin tarvitaan tän kaiken keskellä. Jäinpä tossa miettimään mikä paljasta miun ajattelevan eteenpäin??

kipinäkenkä kiva kun sulla hommat etenee kanssa. Se on tuo simppojen toimittaminen aina yhtä taidetta, missäköhän villasukassa me sitä purkkia kuskattiin silloin ehlmikuun pakkasilla, onneks oli lyhyt matka..

ricoletto voin todella kuvitella siun olotilan keväällä.. sydäntä kylmää. jaksamista siun rankkaan viikkoon ja tsemppiä tulevan odotteluun.

londille myös jaksamista ajan kulumisen odotteluun.

ON: laidasta laitaan, nyt laas hyvä olla, kivut poissa, vaan tuhrua vähän , ei veristä aamun jälkeen. Aamulla olin varma ettei oo enää toivoa, nyt sitä koitan elätellä. Ja hyväksyä sen että oikeestan ennen maanantai aamua ei ole mitään tehtävissä, eikä tietoa saatavilla. On vaan oltava epätietoisuudessa. Toivotaan että tilanne rauhoittuis.

Kiitos myötäelämisestä. Tulee oikein kylmät väreet kun lukee teidän kirjotuksia. Oli lopputulos mikä tahansa, haluun tukea teitä niin paljon kun voin, silloin kun sen aika on. Se tuki on korvaamatonta. Taas kerran tullaan siihen, että vain toinen saman kokenut voi ymmärtää.

kiitos :flower:
 
Aurin-ko Mukava, että anoppi jäi henkiin. Ei nyt viiti tähän väliin kuitenkaan mitään anoppivitsiä murjaista :LOL: . Mitenkäs ne sormet selvis? Saatiinko ne paikalleen, vai menikö ne ihan muusiksi?
Kaikille tiedoksi, etten missään nimessä halua tarkoituksella ketään loukata...mulla vaan joskus on sangen mustaa tuo huumori B) Jotenkin vaan olen sillä huumorilla pahimman tullen pärjännyt ja sitten on tosi huonot ajat, jos en jaksa enää mitään pelleillä.
Rosetta Faksaathan kuulumisia sitten huomenna, kun hormoonit selviää.
Kipinäkenkä Jeps, siehän voisit ruveta mulle "diabetestukihenkilöksi" :LOL: , meinaan kun sulla on hyvä kokemus. Mullahan on kaikki maan-taivaan väliset riskitekijät; oon pulska, suku on sokeritautista jne, jne. Ekan kerran jäin paastosta kiinni 2002 työterveystarkastuksessa, mutta silloin rasitus oli ok. Sitten asia jäikin pois mielestä, kunnes sain PCO:n takia metut. Tosin en metujenkaan aikana mittaillut sokereita, kun ajattelin että nehän korjaa asian silit-tsum. Eikä kukaan kyllä kehottanutkaan mittaamaan. No, nyt kun miettii taaksepäin, älytön väsytys alkoi reilu puoli vuotta sitten, joten varmaan silloin jo paastot oli pielessä. Aloin seurailla sokereita heinäkuun alusta, kun en meinannut jaksaa töihin mennä. Ihan oli kun ois ollu muovipussi päässä. Siitä lähtien päivittäin olen seurannut ja 2 kertaa olen saanut arvoksi 5.9. Muut keikkuvat 6.4-7.0 välissä. Omassa seurannassa aterian jälkeiset on suht hyviä, kun olen sieltä heinäkuusta asti tsempannut ruokavaliota(vaikka se on mulle hiton vaikeeta). Joitakin yksittäisiä 8.4 arvoja on. Edelleen on muovipussi päässä, janottaa ja pissittää....ja vi....ttaa. Pitäis varmaan saada lääkitys kohdalleen.
Onnea sulle opetteluun pumpun salaisiin valikoihin!
 
Auringolle: jaksamisia, toivottavasti se vuoto/tuhruilu loppuu nyt kokonaan :hug:.
Hyvä juttu että anopin leikkaus mennyt ihan hyvin, toivottavasti ei sillä suunnalla tulee enää mutkia matkaan :).

NeitsytMaria: jaksamisia sinnekin :hug:

Mulla alkoi eilen illalla pikkuisen vuotamaan punaista eli kai se jämä limakalvokin valuu nyt sitten pois . Ei näitä hyvällä tahdollakaan voi menkoiksi sanoa, mutta ei sieltä kai hirveästi voi tullakaan kun ylimääräistä limakalvoa oli vaan se 2mm. Soitan polille nyt aamun soittoajalla, kun muuten se hoitaja soittaa varmaan vasta iltapäivällä, kun lääkärit jo lähteneet. Kyllä mie luulen että viimeistään ensi viikolla pääsen pistelemään, kun näyttää se limakalvo tulevan nyt ulos =)
 
No niin nyt on polille soitettu. hoitaja soittaa mulle takaisin päin kun on lääkärin kanssa jutellut. Estrogeeni tuloskin oli tullut se oli 0,12 :^). en nyt tiedä pääsenkö pistämään tänään vai ens viikolla vai en ollenkaan :sweat:. Luulen kyllä että jossain vaiheessa kuitenkin, kun vuotoakin nyt tulee. Kylläpä jänskättää taas ihan kympillä....
 
huomenta

rosetta, hmmm. en osaa arvella tuosta arvosta mitään.. odottavan aika on tässäkin pitkä. Soittoa jännäillään täällä!

neitsytMaria, ne sormet saatiin liitettyä lopulta ja nyt sitten lämpötilaa seuraavaat tunnin välein lähtekö lämpö nousemaan eli verenkierto toimimaan. Että toivoa on, tosin tuskin sillä kädellä koskaan töihin voikaan palata..keski ja nimettömästä puuttuu ylimmät nivelet kokonaan, vain pikkuilli on säästynyt vammoitta.

soja, toivottavasti siellä on yhtä vuodotonta kuin täällä?

ON: *koputtaa puuta*
tilanne vakaa, ei vutoja. Tai siis OLI poissa, äsken itten taas, onneksi vähäisempää kuin eilen.. Kivut poissa lähes kokonaan. Ihana olo kun ei koske. (pieniä jomotuksia ei kyllä lasketa) Kummittelee mielessä se pieni hyytymä, en voi sille mitään.
 
voi ei

sama juttu kun eilen aamulla, taas vuotaa. ei näköjään pidä mennä minnekään kirjottamaan/kellekään sanomaan että tilanne rauhoittui. Tää tekee hulluksi sen voin sanoa. Varmaan soittelen iltapäivällä tilanteesta. enhän mie viikonlopusta selviä hengissä jos oon yksinäni täällä murehtimassa. Saavat vapaasti pitää minua panikoiana, koska nyt on aihetta olla sellainen. Elämästähän tässä on kyse.

 
Aurinko: Voi ei :( , soittele ihmeessä ei tosiaan kannata viikonloppua yksinään murehtia :hug:
Mustaniemi on tänään hoitajana.

Just soittelivat mulle sieltäpäin. Tiistaina taas vaihteeksi 0-ultraan, katsotaan oisko vihdoin munasarjat lepotilassa :p. Parempi ois. Onneksi nyt kuitenkin sitä vuotoa vähän tulee.
 
Ricoletto
Aurin-ko: Myös toivotan sulle jaksua viikonlopun yli. Rankkaa tuo aika on. Mutta ihan kertoakseni, että mun kälyllä oli myös tuossa alkuraskauden aikana vuotoa ja nyt kohta hänellä laskettu aika. Eli ei se sit lopulta ollutkaan mitään vakavaa. Toivon, että näin myös sun kohdalla.
Mä osasin silloin keskenmenon tullessa, kun vuoto alkoi tollai vähissä erin, niin pahinta jo epäilläkin, koska pahoinvointi, mitä oli koko ajan ollut, loppui vaan yksi lauantaiaamu. Silloin miehelle sanoin et onkohan kaikki kunnossa. Vuoto alkoi sit tuosta sen parin viikon kuluttua.

Ja tääl tää odottelu vaan jatkuu..sitä tätyliä ei näy..näinköhän nää omat apeet fiilarit siihen vaikuttaa. No-töissäkin on ollu vaihteex rankka viikko ja olen lievästi sanoen käynyt kierroksilla..mies nauraakin, että on niin kiukkuinen, että jäisi kynsistä roikkuun seinälle jos sinne viskais.. :D
 
Hyvä, että pääsit yhteyksiin sinne fertille Aurin-ko. On kyllä tosi karua olla itsekseen kotona miettimässä asioita, kun tilanteet vaihtelee koko ajan. Toivotaan tosiaan hyviä uutisia sitten maanantain tutkasta. Miekin tiedän monta, joilla on ollut vuotoa (siis ihan kirkasta ja reilusti) alkuraskaudessa, ja kaikki on mennyt kuitenkin hyvin. Se on jännä, mitä sanoit Ricoletto, että jotenkin sen vaan aavistaa, jos asiat ei ole hyvin. Silloin kun mulla oli se keskenmeno, kivut alkoivat jo heti kun kuukautisia ei tullut. Se oli päivittäistä jomottelua, mutta ei mitään vuotoa. Olin sitten tietty yhtenä yönä yksikseen kotona, kun mies oli yövuorossa. Heräsin taas mahakipuun ja silloin olin varma, että jos vuoto alkaa nyt niin tää on menoa...ja niin oli.
Rosetta En tiedä noista estrogeeniarvoista, mutta löysin tämmösen HUS:in viitearvo taulukon
http://www.huslab.fi/ohjekirja/8407.html
Melkein veikkaisin, että sulla pitäis olla tuo postmenopaussiarvo, sillä sumuillahan tarkoitus on laittaa siut"lepotilaan". Eikös se sitten olis aika hyvä se siun arvo? Joten olisin toiveikas.
 
aurinko :hug:

rosetta tosiaan paremmalta vaikuttaa....

ricoletto kuullostaa tuo hermoilu tutulta :LOL: mut se ei kyllä edesauta tädin ilmaantumista....

oma töissä vielä hetki kärvistelyä ja sitten kotiin odottamaan illan testausta, pissimättä koitan nyt olla.... mies tulee kotiin n.puol9 ja sit testataan. toivon, että tässä tapauksessa aavistus pitäsi paikkansa... jotenkin olen psyykannut itseni uskomaan että nyt on onnistunu.... sittenhän sitä tiputaan muutaman tunnin päästä korkeelta ja kovaa.... hätävara ahdistus tupakatkin jo ostettu... (en siis polta oikeesti... ehkä 1-2 savuketta/kk jos jotain bileitä tms.) :ashamed:

palaan asiaan illalla.

pelottaa. :|
 
sojalle tsemit testiin.....
auringolle jaksamisia viikonlopun yli ja toivotaan että maanantaina asiat hyvin.
Ricoletto: Oon yrittäny lähettää "mun" tädin sulle sinne, mutta eipä ole osannu perille.....

Itte vaan piinailen...eipä tässä oikeen muuta voi...testit odottaa kaapissa. (sorruin ostaa ne jo....ja nyt ne alko ahdistaa) Nään jo sieluni silmin sen YHDEN viivan siinä.
Olis se vaan taas niin ihanaa kulkee ison mahan kans ja kiukuta miehelle miten jalkoja särkee ja suonta vetää jaloista. Olis se niin ihanaa jättää bileet väliin ja sanoa syy miks ei juo. Olis se niin ihanaa kuunnella illalla miten kylkiluut rutisee pienten jalkojen alla.....Saankohan ikinä enää kokee sitä. (Anteeks tää purkaus......)

TULI PUDOTUS MAAN PINNALLE JA TODELLISUUTEEN.....Nyt pitää mennä pesee tuon nakeron takamus. Taas kerkes tinkaa kakan vaippaan..(no mitäs istun koneella enkä seuraa koko aikaa mitä se puuhaa)
Alkaa olee jo hajuhaittoja.....
 
uskomatonta mutta totta, siinä se on, ensimmäistä kertaa ikinä: PLUSSA :heart:

mies ei halunnutkaan mennä reeneihinsä, jännitti niin kovin ja äsken testattiin.... heti tuli vahva plussa :heart:

nyt kauppaan herkkuja ostaa
 
Ihanaa soja, mielettömästi onnea plussasta :heart:

Nyt vaan mammuliinoskin tässä samassa plussapuhurissa plussanneiden joukkoon *peukuttaa*

Aurin-golle jaksuja maanantain ultran odotteluun :hug:

Sitten kyssä viel noista simpoista... Hoitaja sanoi että pitää muistaa sit ilmoittaa millo simpat tulee. Soitanko vaan hoitajalle vai onko olemassa joku "tietty" labran numero tms johon rimpautan?
Entäs toi kuljetus, kun iholla ois hyvä kuljettaa ne... Köytänkö jeesusteipillä sen purkin ilmeisesti nahkaan kiinni, paidan alle :LOL: ?
 
Sojalle tännekin vielä hurjat onnen toivotukset, aivan mahtavaa =) :flower:

Aurinko:Toivottavasti tännään ei enää vuotoa näy :)

Neitsytmaria: Niin onhan nuo arvot jo aika alhaalla. Kyllä mie luulisin että pääsen ensi viikolla pistelemään =). Itsekin etsin nuo viitearvot eilen terveysportista. Gynekin taisi viime ultrassa sanoa että oikea munasarja on jo lepotilassa, mutta vasen puoli oli vähän epämääräinen ja siellä oli se kystakin.

Mammulinos: Hurjasti tsemppiä sinne =)

Kipinäkenkä: Siitä polin numerosta voit sopia ajan milloin viet simpat tutkittavaksi ihan samalla tavalla kuin muutkin ajat =). Meillä mies on aina ottanut sen näytteen siellä sairaalalla jossain vessassa :LOL:, ei ole halunnut ottaa riskiä että kaverit jäätyis matkalla :LOL:
 
täällä sama euforia jatkuu, aamulla herättiin jo ennen kukonlaulua testaamaan uudestaan :LOL: ja plussa se vaan on :heart:

just soitin polille, tosiaan vähän jähmee toi uus hoitaja... mut onneks tiesin mitä haluan :LOL:

ja ultra on 23.10 Jee!
 
rosetta: Kiitos! Täytyykin soitella sinne hetimiten. Sitä mekin mietittiin että siel jossain paikan päällä homma hoidettas mutta nyt mies ei oo mukaan lähdössä ollenkaan kun samalla jään sitten sairaalaan pariks päivää.

Jeps, pääsinkin jo polille läpi ja nyt oli sama hoitaja puhelimessa kun siinä Terolut-episodissa. Nyt oli ihan erituntuinen ja paljon enemmän kärryillä. Sovittiin että tiistaina vien aamupäivällä näytteen.


Sojalle vielä mielettömästi onnea! Näistä plussista saa itsellekin toivoa :heart:
 

Yhteistyössä