Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

Miekin täällä jo odottelin siun kuulumisia =).
Toivon kovasti ettei se toinen alkio ole sinne munatorveen kiinnitynyt, vaan olisi tosiaan nestettä tms ja paranisi itsekseen. Onneksi toinen helmi on kuitenkin oikeassa paikassa ja näyttää hyvältä =). Kovasti huolta ja murhettahan tuollaiset uutiset aiheuttaa, mutta toivottavasti asiat kääntyy vielä parhain päin. Jaksamisia tähän viikkoon :hug:
 
niin, no nyt itku sitten :'( Kotimatkan jo hiippailin tippa linssissä..
Kyllä sitä muuten terästä luulis kaiken tämän jälkeen olevansa.. Ihan uskomattomalta tuntuu. niin, onhan mulla koko se operoitu munatorvi tallella, että on siinä sitä tarttumapintaa, se kun vissiin vaan aukastiin jo otettuun se raskaus sieltä pois, ja ommeltiin kiinni, ymmärsin ettei mitään oo poistettu. Voi kun se olis vaan väärää hälytystä, sitä niin toivon. Ootko neitsytmaria tämmöseen kummaan törmänny aiemmin? ja tuommoseen nesteilyyn vatsaontelossa, jonka syytä ei tiietä? Niin tehdäänhän niitä leikkauksia tosiaan raskaudenkin aikana, mutta aina parempi jos selviäis ilman.

Todellakin nyt viimeistään uskon, että silloin kun mulla on tunne ettei kaikki ole kohdallaan, niin se on sitten niin. Kummasti sitä vaan luulee kuvittelevansa, että ne tilanteet olis omalla pelolla höytettyjä, vaikka varsin todellisilta nuo nyt sitten näyttää..
 
Moi taasAurinko!
Itse en ole törmännyt, mutta olen joskus kuullut vastaavasta tilanteesta kuin sulla nyt. En haluis sinua enempää säikyttää, mutta uskon että arvostat rehellisyyttä....miusta kun tuo siun kuvaamasi tilanne kuulostaa ihan siltä, että se toinen ois siellä munanjohtimessa ja siitä syystä sitäkin nestettä on tihkunut sinne vatsaonteloon. Se on tietysti vaikeeta varmaksi tietää ja sanoa, koska "helmet" on niin pieniä vielä. Vaikka se toinen olis munatorvessa, se voi itsestään "liueta" (=huono sana, mutta en keksinyt parempaa/kuvaavampaa) verenkiertoon ja hoidoksi riittää näin ollen lepo. Mutta nyt siun ei pidä yhtään jäädä kuuntelemaan, jos tulet äkisti kipeeksi!!!
 
Auringolle jaksamisia ja toivotaan että asiat kääntyy parhain päin. :hug:

Ja edelleen puhallellaan tätiä kylään :whistle: niille jotka tarttee.....
(meille sitä ei oo kutsuttu)

Oma piinailu mennee tässä sivussa....en edes oo sitä hirveemmin miettiny. Jotenki sitä on jo valmistautunu tädin vierailuun, niin en jaksa paljoo jänniitellä. Tietty välillä tulee mieleen että millonka sitä viittiis testata....ei kyl vähään aikaan, mutta kummiski...(tiirailee netistä testejä) Alkaa jo ahistaa tuo lähiapteekki. tää on kyllä niin pieni paikka, että ihan varmasti joka kerta kun on testiostoksilla, niin joku tuttu sattuu yhtäaikaa. Niin sitten vaan "kattelee" jotain......

Jaksuja kaikille palstailijoille... etenkin Auringolle!!!! :heart:
 
Kiitos tsempistä NeitsytMaria, soja, Mammuliinos ja Rosetta. Ehkä pikkuhiljaa mylläkkä (lue kaaos) päässä alkaa tasaantua, ja asiat pystyy ottamaan asioina, eli siis että mitään kauhean pahaa tai vaikeetahan tässä ei ole nyt tapahtunut. Ainakaan vielä. Toivon vaan niin kovasti että pieni helmi jaksais kasvaa kohdussa. Ja kysta/mikäsenytonkaan poistuis vähin äänin, mielellään jälkiä jättämättä. Koko ajan pelottaa, mutta hissukseen oon, jotain pientä puuhailen kotona, en kärsi maata koko aikaa, niin ja tietenkin suffaan koneella..:LOL: Kasvatan varmaan johdot tän saikun ja siitä jatkuvan loman aikana, kun pitää vaan lepäillä.. Näillä näkymin seuraava työpäivä hmmm. 13.10 (puolipäiväkoulutus silloin) En tiiä onko hyä vai huono että saa tätä väsymystä nukkua rauhassa, toisaalta on ihan liikaa aikaa vatvoa asioita. Kipeä oon yhä edelleen, ei oo minnekään hävinny, kokoajan alaslässä tuntuu ja alavatsalla lähes kokoajan, välillä kipeemmin.

Toivottavasti ovella kolkutellut täti on uskaltanut Rosetalle mennä kylään ihan kunnolla? Mihin aikaan sulla on se UÄ huomenna? Onko koko päivä vapaata?

NeitsytMarialle toivotaan fiksua lekuria huomiselle polille, samoin kipinäkengälle. NeitsytMarialle vielä extra kiitos viestistä, rauhoitti mieltä, kaikkineen inhorealismeineen :)

Mammuliinokselle plussatuulia tietysti.

Sojalle :heart: :heart: :hug: Ja sitä positiivista mieltä, ja pikainen plussa lähetys! Palaillaan illalla lisää asiaan, jos ehdit.

Oikeesti kiitos taas teille kaikille. Kelleköhän sitä kävis tuntojaan aina purkamassa vaikealla hetkellä jos teitä ei olis?
 
aurinko :hug: voi, pitää kyllä nyt maailman vähän liikaa sinua koitella! toivon samoin kun muutkin täällä, että se yksi tarrannut helmi jaksaisi nyt mukana pysyä ja tuo mikälie ongelma häipyisi. Lepää vaan, ja vatvo vaan aikasi, mutta palaa takasin :hug: toivottavasti ymmärrät mitä tarkoitan.... ja onhan sulla kuitenkin nyt kaikki melko hyvin...

jutellaan tässä illan mittaan fb:ssä tai gmailissa, jos satutaaan koneelle samaan aikaan

mie kävin just äidin kaa kaupoilla, ja nyt on karmee nälkä, pitää rientää syömään :D
 
Joo, meillä 15.10 polille se aika. Odottavan aika on pitkä... :attn:
Aurinko: Mie pien sormet ja varpaat ristissä kyynärpäitä myöte et kaikki menis hyvin :hug:
Sojalle plussaus onnea, toivottavasti onni suo myös teitä :hug:
Puhalellaanpas myös sitä tätiä kauemmas mammuliinoksen lähettyviltä :wave:
Hyvää viikon jatkoa kaikille!!! Syksyistä sellaista
 
Aurinko: Tuli vaan mieleen, että haluaisitko että tulisin piristämään sinua tänään :D. Kerkiäisin ennen sitä ultraa tulla käymään =). Kahentoista maita oisin siellä päin. Nyt aamupäivästä olen vielä vähän aikaa töissä.

Mammulinos: Miekään en mielelläni raskaustestiä tuosta lähiapteekista osta. Yleensä oon netin kautta tilannut testit ja lääkkeetkin ostan Yliopistonapteekista :D

Tänne ei edelleenkään kurjuutta kummempaa kuulu
Eli eipä ole täti saapunut, eikä enää edes yhtään tunnu siltä että ois saapumassakaan. Mie alan olla sillä kannalla että se vuoto mitä sillon tuli oli kuitenkin menkat mutta jostain syystä sinne jäi sitä limakalvoa vielä . Jospa se ois itsekseen sieltä hävinnyt jonnekin . No iltapäivällä ollaan varmaan taas viisaampia, toivon vaan että jotenkin voidaan tätä hoitoa vielä jatkaa ettei vaan kaikki mene uusiksi.
 
Ei voi olla totta, tää vuorokausi on ollut painajaista. Illalla miehen äiti oli puupilkkurionnettomuudessa, meni melkein koko käsi, kolme sormea. Henkihieverissä vietiin helikopterilla TAYSiin, nyt leikkaavat. Nuori ihminen 50, vähän päälle..

Tänä aamuna alkoi vuotaa, mie en kohta jaksa. pitää kai soittaa taas..

rosetta, palaillaan kyläilyjuttuun vähän myöhemmin, laitan viestiä vaikka, oon nyt niin sekaisin.
 
Eikä mie rupean kohta parkumaan :ashamed:. Miks ihmessä pitää niin paljon vastoinkäymisiä tulla ei voi ymmärtää :( .

Mulla on kahelta aika ja ymmärrän hyvin jos et jaksakaan nähdä. Laita joka tapauksessa tekstaria miten sulla meni polilla.
 
Ricoletto
Valmiix tällä viikolla jo alamaissa..tän viikon perjantaina olisi ollut LA meidän enkelillä.
Ja sit Aurin-gon uutiset..mie olen tääl töissä ihan tippa linssissä. Iso lohduttava halaus sinulle täältä. Pysäytti niin totaalisesti ettei nyt pysty mitään kirjoittaa..joku jakaa ihmisille onnenlahjoja kriteerein, joita pieni pää ei voi ymmärtää.
 
kiitos lohduttavista sanoista kaikille. tottakai miekin toivon, en luovuta niin kauan kun ei oo pakko. Voimat tää kyllä viepi vaan, se on selvä.

Vuoto hävis, hetkeks, jotain tuhertavaa pientä enää, outoa. Kivut ei kyllä tunnu hyvälle, ei tosiaan.
 
Rosetalle peukkuja pitämään, teekupponen juotiin äsken, ja kohta selviää sitten miten käy :)

soja, jaksamista, aattele enää kaks päivää.

Ricoletto *halaus* ei ole sullakaan helpot ajat.

ON: Väärä hälytys tällä kertaa. aamun kivut vähenee ja vuoto loppui, tuhrua vaan enää. Tänään näkyi jo ruskuaispussi ja ALKIO, pikkuinen papu siellä. Eilen alkiota ei vielä erottunu. Kaikki kohdun sisällä näyttää normaalilta. Vatsaontelosta neste oli hävinny, ja se möllykkä vasemmassa munasarjassa on jotakuinkin ennallaan, ei oo kasvanu ainakaan. Huh. Tämän suhteen siis voi taas hengittää, vaan voi luoja että mie säikähin. Pitää tosiaan muistaa hengittää välillä..
:heart:
Tuleva mummo on yhä leikattavana, hieman yli 12 tuntia vasta menny.. toivotaan, toivotaan.

Palaillaan myöhemmin.
 

Yhteistyössä