londi ja kipinäkenkä, Voin todella kokemuksesta sanoa, niin monta mutkaa matkassa on ollut, että polilta ei varmasti sillä mielellä tarvitse kotiin lähteä, etteikö otettais tosissaan! Me kun käytiin ensikäynnillä 2,5 vuotta sitten, mietin että varmasti tyrmäävät, kun ollaan nuoria yms. Nythän me ollaan 24 v ja 29 v. Mitään muuta "ongelmaa" ei ole todettu kuin miun PCO munasarjat ja ovuloimattomuus. Eikä kuukautisiakaan kuulunut. Mutta tosi hyvin on aina asioita hoidettu. Matkalle on mahtunut hyperit kipuongelmineen ja kohdunulkoiset päivystysleikkauksineen. JA milloin mitä kystiä ja muita odottamattomia sotkuja. Nyt sitten viimeisimpänä nuo vuoto ongelmat. Ja AINA on apua saanut. Koskaan ei ole tarvinnut oikeuksistaan taistella. Sitäkin kun kuulee muualta suomesta. Me ollaan täällä hoidossa olessa kyllä ihan etuoikeutettuja. Jonojakaan ei ole.
Se mitä halusin sanoa, että naiset ottakaa nyt RAUHASSA, vaikkei se ole helppoa ( nimim. kokemusta on)! Asiat varmasti lähtee eteenpäin. Ja se helpottaa siihen tuskaan mikä sisällä kaivaa. Jos tuntuu ettei muista kysyä niitä juttuja mitä oli tarkotus, niin ei kun lappua vaan mukaan. Ja tyhmiä kysymyksiä ei ole olemassa, kysykää rohkeasti, niin ei tarvii sitten harmitella.
Londi, kipinäkenkä, ricoletto, pidän teille peukkuja!!Varmasti me saadaan täällä kuulla sitten miten on menny
Rosetta, mikä olo? Alkaa varmaan hiljalleen juilia enempi. Mulla tasan tossa vaiheessa alko istuminen ja käveleminen olla työlästä ja sairaslomalle jouduin. Toivottavasti pääset vähemmillä oireilla tässäkin
Olis tosi kiva jos olisit niin hyvässä kunnossa että pääsisit tapaamiseen. Mie kyllä oon töistä nopeesti valmis, pyörähdän kotona, niin ehdin melkein puoli neljäks paikalle, mikä sitten sovitaankin.
TAPAAMISESTA: niin pidetään nyt sitten tuo ensi viikon keskiviikko 21.10. klo 16-17 (ihan osallistujista riippuen) Onkos ehdotuksia missä nähdään? Tarviis päättää jotain, niin pistän viestiä niille kahdelle jotka on tuonne sähköpostiin kirjotelleet.
Soja, toivottavasti jakselet hyvin. Onko ollu vaikeeta töissä olla kuin mitään ei olis tapahtunu?
ON: vähän parempaan taas. Kävin sauvakävelemässä tänään
Kylläpä nautin, vaikka rauhallista liikettä olikin. Päivällä radiota kuunnellessa tuli niin ikävä spinnigiin nauttimaan hyvistä fiiliksistä. No aikanaan sekin sitten. Kuuntelen tässä samalla Irinan levyä, tuli ostettua se uusi. Tulee paljon kotimaista kuunneltua, sanotukset on tärkeitä. Levyn nimikin sopii hyvin - Miten valmiiksi tullaan? ( artisti itse on aika tuore äiti) Pahoinvointi välillä haittaa, mutta koitetaan pärjäillä. Tälleen jos olo korjaantuu, niin oon tääs arjessa kiinni ensi viikolla, jes!
Aurinko rv 8+1 ja pikku-Oskari