moiks kaikille!
Töiden aloitus on tässä vienyt kyllä mehut ihan totaalisesti. En oo ees koneelle jaksanu..Tänään pitäis iltavuoroon suunnata.
Sojalle tännekin onnea matkaan oikein kovasti! Kohta näkyy se pieni sydän!
Rosetta, onnea vielä täälläkin hyvin menneest hoidosta. Mahtavaa kun siekin oot taas piinailemassa. Vois vaan toivoa että ei kolmea ilman neljättä! Oli varmasti hyvä kun sairaslomaa jatkoit, kun lääkärikin silloin oli sitä suositellu. On niin tärkeästä asiasta kyse! Miten on päivät menny, vieläkö maha on kipeä? Tosi hyvä tuo miehellesi pitämä bilsan tunti, hahaa
Mammuliinos, joo, maanataina soitin neuvolaan vihdoin ja oon menossa sinne ens tiistaina jolloin on tasan 10 vk. Tuntuu tosi oudolta mennä.
Ricoletolle ja sojalle kiitokset mukavasti illasta ja pahoittelut kun olin vähän huonovointinen, enkä ihan vähän. Kotiin tultua suoraan pitkälleen, ½ tuntia unta, sit hetkeks nousin iltapesulle ja takas nukkumaan. Niin että mikä päänsärky ja mikä väsymys!
NeitsytMaria, voin laittaa sen koulutuspäivän ohjelman vaikka liitetiedostona, kun mulla on se sähköpostissa.
KYSELYÄ VERTAISTUKIASIOISTA seuraavaan simpukka-lehteen on myös, eli on tulossa teemanumero verrattomat vertaiset. Voisin kaikille, joiden säköposti mulla on niin laittaa sen lyhyen viestin, olis tosi kiva jos jaksaisitte vastailla. Vastaukset kokoan sitten ja laitan simpukka-yhdistykseen, nimettöminä tottakai!
Puuttuvia sähköpostiosoitteita saa laitta mulle yksärillä.
ON: Töihin palasin tiistaina ja ihan ok mennyt. Niitä kovempia kipuja ei oo nyt ollu. Pieniä en ees aattele, ne kuuluu asiaan. Liikkuminen, ihan vaan jo kävely työpäivän aikana on tehny hyvää.Ja muutenkin, ei tarvii kotona seiniä tuijotella. Tosin väsymys on vähän ongelmallinen. Pitää vaan levätä kun voi. Vuotoa on harva se päivä. Pari kertaa tälläkin viikolla on ollu. Mut eipä tässä voi kuin sitä 16.11.odottaa ja parasta toivoa.
Vaikka nyt on hyvä olo oll niin en oo uskaltanu vielä liikuntaa alkaa harrastamaan. Viikonloppuna koitan, meen varovasti tunnustelemaan. Hyötyliikuntapyöräilyä kylläkin. Täytyy vaan luottaa oloon ja tajuta ettei tämä asia ole liikkumisesta kiinni. Njoo.
Tämmöstä, palaillaan!
Aurinko rv9+3