Näin käsittämätöntä unta, joka sisälsi ulostamiskohtauksen...

• Viestiketjun aloittaja nyt TODELLAKIN harmaana
  • Ensimmäinen viesti
nyt TODELLAKIN harmaana
... niin siis tässä unessa olin isossa joukossa lapsieni kanssa jossain hotellissa. Mutta wc käynnit hoidettiin vähintäänkin erikoisesti. Meille annettiin syväreunaiset lautaset ja kakit väännettiin isoihin lavuaareihin, jotka olivat ihan siinä ravintolan vieressä. Siinä sitten istuin lapseni kanssa vierekkäisillä lavuaareilla ja molemmilta tuli sitä ihteään mielettömät kasat. Toimituksen jälkeen kaadoin kakit lavuaariin ja siivosin ne käsin viemäristä alas.

MITÄ IHMETTÄ TÄMMÖINEN UNI VOI TARKOITTAA???

Horus harmaana
Kakka tietää unessa rahaa.
Tai sitten ei.
Mä odottelen isoa rahakasaa, koska näin hurjaa unta jossa ripulikakka lensi kaaressa naamalleni.
Mutta siis unikirjojen mukaan kakka unessa tietää rahaa.

justhjoo.
Joo. ei tarkoita yhtään mitään. Jos lukisit vähän vaikka psykologiaa, niin tietäisit, että unet tulevat osittain omista kokemuksista/ajatuksista/whatever ja johtuvat siitä, että välittäjäaineet tasapainoittuvat siellä aivoissa.. Jooh.. Unikirjat on hevonpaskaa. Uskokaa pois :)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja justhjoo.:
Joo. ei tarkoita yhtään mitään. Jos lukisit vähän vaikka psykologiaa, niin tietäisit, että unet tulevat osittain omista kokemuksista/ajatuksista/whatever ja johtuvat siitä, että välittäjäaineet tasapainoittuvat siellä aivoissa.. Jooh.. Unikirjat on hevonpaskaa. Uskokaa pois :)
No joo, mä en kyllä ole kokenut tällaista tai ajatellut!! Eikä ollut mikään kakihätäkään. Että vähän vaikea uskoa tän olevan mun alitajuntaa.

LOLG
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja justhjoo.:
No joo, mä en kyllä ole kokenut tällaista tai ajatellut!! Eikä ollut mikään kakihätäkään. Että vähän vaikea uskoa tän olevan mun alitajuntaa.
Alitajunnassa voi olla paljon sellaisia asioita mistä sinulla ei ole ns. hajuakaan. Siksi se on alitajunta nimeltään.. Sitten tietoisuus on eri asia. Toki alitajunnasta joskus tulee asioita tietoisuuteen mutta harvemmin. Ja osaatko lukea? VÄLITTÄJÄAINEET KUN TASAPAINOTTUVAT HERMOSOLUISSA, NIIN SIITÄ VOI SYNTYÄ IHAN MITÄ VAAN.

Ja minäkin olen nähnyt vaikka mitä käsittämättömiä unia ( imenyt pillillä järvestä etanoita?? ei mitään järkeä, mikään noista seikoista ei liity ajatuksiini tai elämääni mitenkään) ja niin on nähnyt moni muukin, eikä niillä ole ollut mitään ennevaikutusta koskaan. Joten turha nillittää. Unet on fiktiota, eikä ne vaikuta tai ennusta tulevaa mitenkään.

Yhteistyössä