Hakutulokset

  1. L

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    No älähä vielä luovuta LMLB. Vaikka tiedänhän minä kyl et itse sen vaistoaa, mut toisaalta tää oli teidän eka pas (oliha? :confused:), jote eihä sitä tiiä! Itellä ollu ihan hiton kipeet tissit koko tukilääkityksen aikana, taitaa tehä nuo laastarit lisä harmia, ku nehä oli ylimääräsenä apuna...
  2. L

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Ei, arvon naiset, ei :laugh:. minun suolanen nälkä tarkoittaa viikon päästä alkavia menkkoja! On ollu näin aina ja tulevaisuudessa :laugh:!! Tulen sit ens viikolla kirjoittelemaan et mitä minä sanoin :p! LMLB En tiedä miekään tuosta kiinnittymis jutuista paljoa tiedä, mut joskus joku taisi...
  3. L

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Macy gray, minäki toivon et se siun miehes suostuu. Kuitenki hällä se kaikkein "helpoin" osuus sinuun verrattuna, koska sinä ne lääkkeet joudut syömään ja ottamaan ja kärsimään hormoonihuuruista ;). Mut mitä ikinä päätätettäkään, toivon että se on teidän yhteinen päätös :).Mulla kans inssien...
  4. L

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Macy gray, ei kun vaan vielä yks inssi ennen kesä taukoa! Minä kannatan :) ! Jos vaan siis jaksatte ja pää kestää. Mulleki sanottiin neljännen inssin kohdalla vuos sitten et taitaa nuo clomit ohentaa vaan entisestään siun limakalvoa. No kiva ku kerroitte... Hohhoijaa. Sinne meni rahat ja...
  5. L

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Yks alkio kyydissä, en ees muistanu kysyä mite oli lähteny jakaantumaan tai moniko soluinen oli... Vessahätä vei ajatuskyvyn...=) Ajatukset jo ens syksyssä, oli puhetta et pistoshoidolla limiksen kasvatukseen sitten. Onko kellään kokemuksia siitä? Yritin etsiä tietoa netistä mut en löytäny, tai...
  6. L

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Mäkin kävin ma polilla ja limis oli 6.5 kp 13. Eli liian ohut, niinkuin muissaki siirroissa ollut. M sano et se saattaa kasvaa siihe 7mm siirtopäiväks joten se määräs mulle myös ne laastarit, jos ne hiukka auttas limistä vähä lisää paksuuntumaan. Huoh. Samoja oireita kuin sulla LMLB, turvotusta...
  7. L

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    LMLB: Sivusta seuranneena vastailen taas :). Mulla ekassa passissa sulatettiin kolme josta yks vaan oli siirrettävä ja se oli jo 8-soluinen, toisessa siirrettiin kaks, 4- ja 5-soluiset, mut mikään ei ole näistä jatkanut elämää tuolla kohdussa eli aina negaa ja menkat alkaneet. Mulla on kp...
  8. L

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    LMLB: Onneks olkoon hienosta saaliista! Ota rauhallisesti ja muista juoda paljon! Onko hyperin vaaraa?
  9. L

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Pakko laittaa viestiä ja kommentoida tuota punktio keskustelua ja sen kivuliaisuutta tai kivuttomuutta. Oon kirjotellu viimeks varmaan about viime vuonna tänne ja paljo on tapahtunu, mutta sitä pientä ihmettä ei vieläkään ole saatu maailmaan. Mutta mutta, mulle tehtiin ivf hoito syksyllä, 34...
  10. L

    Pcos ja kipuilu

    Pakko kirjoittaa ku kuulostaa hyvi tutulta nuo sun oireet. Mulla pco tyyppiset munasarjat ja saan useinki testeihin ovisplussan(clearblue) mut silti en ole raskautunut. Pcon valeplussia vaan... Mullaki on kierron lopussa noita "repäsy" kipuja jommalla kummalla puolella munasarjoja tai...
  11. L

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Ricoletto laitoin sinulle yksityisviestiä, jos satut piihapahtamaan. Minäkään en luultavasti osallistu pikkujouluihin, voimat on loppu ja enkä olisi varmaan mitään hyvää seuraa kenellekkään tällä hetkellä. Pien pientä taukoa kirjottelusta jos vaikka sais ajatuksia vähän kokoon. Olo tällä...
  12. L

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Joo, sitä odotellaan, toivottavasti parempaa uutta vuotta. Masentaa.
  13. L

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Kipinäkenkä; miun kierto on mitä sattuu 30-54, mut ovisplussasta on aina ollut 16 pvää menkkoihin. Paitsi viime kerralla ja nyt. Viime kerralla meni oletetusta ovisplussasta noin 4 vkoa menkkoihin,eli luultavammi odottelen taas pari vkoa. Sitä "toista" mahdollisuutta ei ole... Taidan vielä...
  14. L

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Heipä hei taas! Pikku-joulut vois olla kiva, kannatetaan. Mie oon taas niin lamaantunut et huhhuh. Nyt tulee vaan omaa napaa, sori vaan, mut taas vaivaa asiat niin v...sti... Onko clearbluen digit ovistesti varma? Mulla ois pitäny alkaa menkat viimestään tänään mut taitaa tulla taas...
  15. L

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Moi! Mites teidän tapaaminen meni? Harmittaa vietävästi etten päässy mukaan mut en halunnut koiran olevan ulkoilematta likimain yhtätoista tuntia. :( Jos vielä tapailette niin ilmoitelkaa josko vaikka seuraavan kerran... :wave:
  16. L

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Moi! Meinasitteks nähä huomenna? Ketä kaikkia olikaan tulossa? Mulla viel auki, kun ei isäntä ole viel kotona. Oli vähä epäselvyyttä noissa työajoissa...
  17. L

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Laittakaahan kanava yle teemalle klo 21. Sieltä tulee neliosainen sarja lapsettomuudesta!
  18. L

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Kiitos rosetta tsempityksestä :hug: Ricoletto, jos siekii niin kait sit mieki! :wave: Kyllä sanon ihan suoraan et aika paska olo on :'( .
  19. L

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Moi! Miun pitää miettiä sitä ensviikkoa.Periaatteessa kävis ja ois kiva kyl tavata teidät! Oon kolmeen töissä, mut sit on tuo dogi, et miten se tassut ristissä odottelee. Otan selvää josko isäntä pääsis aikasemmi lähtemään töistä tai menemään myöhemmi. Joopa joo, enpä tiedä itkeäkkö vai...
  20. L

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Ihanaa kun ootte olemassa! On jotenki niin mukava käyä täällä ja huomata et on muistettu mainita! :heart: Minuu jännittää myös se huominen iha hirveesti!!! Oon ollu aika positivisella mielellä huomisesta mut nyt on tullu mieleen et jospa ne ei otakkaan tosissaan koko asiaa ja hoitaat vaan sen...

Yhteistyössä